Ik LOLde zo heel hard!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Een monorail.. EEN MONORAIL!!!
[ afbeelding ]
Ja, en daarna wil je gaan schieten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een beetje aanstekelijk is 't wel, de eerste 5min.
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp wel dat ie alleen maar koffie drinkt, met wat alcohol erin is het natuurlijk in heel Eindhoven chaos
Ik ook!quote:
Hij heeft maar twee standen, qua mimiekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
Dat abrupte ophouden met lachen fascineert me wel, zodra hij een slok koffie neemt. Z'n hele mimiek van "ik heb plezier" verdwijnt dan even, zo ineens, poef..
Blijf je bezig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Wij hebben het licht ontdekt hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Noek het volgende:
Oh wacht, dat gesprek van 30 seconden.
Jongen komt naar boven en zegt tegen André:
Je krijgt een programma samen met Herman. Dat is ook geregeld.
André vindt het leuk. Cc?
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
LOLquote:
André's HaHaHa! HeHeHeHeHe! maakt me gek! En niet op z'n jolig Jolings!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Noek het volgende:
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!
Sla je in één klap alles recht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben het licht ontdekt hoor.
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh wat een naar rot lachje heeft die gast zeg, wat een debiel, sorry maar als er steeds van die lijppe gasten komen, vind het nu echt betreurenswaardig, al heeft het ook iets van meelij, treurnis.
Dat is zijn manager en een groupie ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn die gestapo-verhoorders eigenlijk?
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Ccquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.
Het is een mooie verzameling van gefaalden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Cc
quote:
quote:
Ze proberen hem suf te lullen zodat hij in de auto op de terugweg in slaap valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wat dom ook weer dit. Nu.
Dan gaat die blije manager opeens André interviewen over de vrouwtjes en nummertjes.
Heel spontaan! En diepgaand!
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
'Ik drink zelf niet maar ik ben dronken van mezelf. HAHAHAHAHAHAHAH.'
Je bent niet de enige hoor. Ik zit vaak met verbazing te kijken naar types mensen die ik anders nooit zie, die dingen doen die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.
Hij kan ook zijn klep houden.. maar zo vullen ze de tijd toch goed?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je de antwoorden al weet.
Dat is aan zijn hoofd te zien HAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHA
Ach nee hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nieuws, actualiteiten en showbiz met André Prink en Herman Berghuis. Vanaf volgende week bij Studio Vlemmix
HHHaaa Noek, maar ik lees haar zo graag op de chat, want echt ze is en blijft scherp, en ik merk dat ze een schare *fans* heeft en dat er elke dag meer *Fans* van Cc bij komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.
We hebben allemaal het beste met haar voor!
Liesbeth had helemaal niet in de gaten dat er beneden een weergaloos Ha!Ha!Ha!Ha!Ha! showbizz interview werd gehouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De drie mannen komen weer boven. Alle andere mensen hebben zich gauw verstopt.
Ik wou het net zeggen. Onderonsje met Peter denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij was er dus toch nog!
Ja he Disana, ik ben ruimdenkend, heb groot hart en gevoel voor me medemens, maar soms denk ik, dit is geen echt mens dat bestaat gewoon niet, en zoals Hein van de week, vond ik lief en dacht echt, wil meer van die man weten, hoe en waarom en waarom hij zo denkt, leek me een intressant iemand al is hij ook zeg maar niet van deze wereld, maar zoals deze lachmachine echt, dan denk ik bij mezelf, waarom trekken jullie zo een man het paleis binnen, een halve debiel die een hele debiel speelt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik zit vaak met verbazing te kijken naar types mensen die ik anders nooit zie, die dingen doen die ik niet begrijp.
Hij vertrok met Alsido, zoals eerder hier vermeld, en kwam terug met Alsido.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Onderonsje met Peter denk ik zo.
Alles is nog niet verloren hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he Disana, ik ben ruimdenkend, heb groot hart en gevoel voor me medemens, maar soms denk ik, dit is geen echt mens dat bestaat gewoon niet, en zoals Hein van de week, vond ik lief en dacht echt, wil meer van die man weten, hoe en waarom en waarom hij zo denkt, leek me een intressant iemand al is hij ook zeg maar niet van deze wereld, maar zoals deze lachmachine echt, dan denk ik bij mezelf, waarom trekken jullie zo een man het paleis binnen, een halve debiel die een hele debiel speelt.
jammer had zoveel meer van dit prog. verwacht maar elke dag wordt het gewoon triester.
Oh, dan vraag ik me af waarover ze het hebben gehad. Techniek voor het doorsluizen van een radioprogramma?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vertrok met Alsido, zoals eerder hier vermeld, en kwam terug met Alsido.
We horen het vanzelf wel....of eigenlijk ook liever nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan vraag ik me af waarover ze het hebben gehad. Techniek voor het doorsluizen van een radioprogramma?
Ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We horen het vanzelf wel....of eigenlijk ook liever niet
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles is nog niet verloren hoorWe zitten nog steeds in de aanloop van de aanloop. De vraag is of Johan betere mensen weet te trekken, zowel medewerkers (ik vind dat die PeterN gewoon weg moet) als mensen die een programma willen maken. Nou weet ik wel dat soort soort zoekt, maar je weet maar nooit.
Bram komt er ook. En ik hoop op een Bunker II.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.
Denk het ook, die willen daar niet mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.
HAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram vindt het niet vervelend om in beeld te komen, dat is genetisch zo bepaald.
Eénoog is daar al gauw koning.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Sorry, ik weet niet wat me bezielt. Ik bedoel LOL, dat is waar. Maar Bram kan misschien voor wat meer inhoudelijke content zorgen.
oke, wat je zegt, je weet maar nooit, geef het nog een kans maar als ik nu zo ff kijken oh wat erg is dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles is nog niet verloren hoorWe zitten nog steeds in de aanloop van de aanloop. De vraag is of Johan betere mensen weet te trekken, zowel medewerkers (ik vind dat die PeterN gewoon weg moet) als mensen die een programma willen maken. Nou weet ik wel dat soort soort zoekt, maar je weet maar nooit.
Dit is niet alleen erg, het is verschrikkelijk. Ik heb het uitgezet en kom wel weer kijken als hij weg is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat je zegt, je weet maar nooit, geef het nog een kans maar als ik nu zo ff kijken oh wat erg is dit.
Dus dat. Niet te harden dit. Beschamend zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Dit is niet alleen erg, het is verschrikkelijk. Ik heb het uitgezet en kom wel weer kijken als hij weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |