Ik LOLde zo heel hard!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Een monorail.. EEN MONORAIL!!!
[ afbeelding ]
Ja, en daarna wil je gaan schieten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een beetje aanstekelijk is 't wel, de eerste 5min.
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp wel dat ie alleen maar koffie drinkt, met wat alcohol erin is het natuurlijk in heel Eindhoven chaos
Ik ook!quote:
Hij heeft maar twee standen, qua mimiekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
Dat abrupte ophouden met lachen fascineert me wel, zodra hij een slok koffie neemt. Z'n hele mimiek van "ik heb plezier" verdwijnt dan even, zo ineens, poef..
Blijf je bezig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Wij hebben het licht ontdekt hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Noek het volgende:
Oh wacht, dat gesprek van 30 seconden.
Jongen komt naar boven en zegt tegen André:
Je krijgt een programma samen met Herman. Dat is ook geregeld.
André vindt het leuk. Cc?
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
LOLquote:
André's HaHaHa! HeHeHeHeHe! maakt me gek! En niet op z'n jolig Jolings!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Noek het volgende:
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!
Sla je in één klap alles recht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben het licht ontdekt hoor.
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh wat een naar rot lachje heeft die gast zeg, wat een debiel, sorry maar als er steeds van die lijppe gasten komen, vind het nu echt betreurenswaardig, al heeft het ook iets van meelij, treurnis.
Dat is zijn manager en een groupie ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn die gestapo-verhoorders eigenlijk?
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Ccquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.
Het is een mooie verzameling van gefaalden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |