En ze een beetje gratis van content voorzien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag zelfs zeuren van Vlemmix, daar wees hij Peter op. Mensen die zeuren horen er gewoon bij. Sterker nog, hij nodigt ze uit om bij hem te komen zeuren en klagen, on stream![]()
* Proest *quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze een beetje gratis van content voorzien.
Zou daar net zo gek wezen!
En bovendien was alles ondergelopen, echt hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is positief dat er daar keer op keer gezegd wordt dat er (nog) niet teveel van verwacht moet worden (we zien wel waar het schip gaat stranden). Vlemmix staat tot dusver redelijk met beide benen op de grond.
Het is positief dat er geen geld voor gevraagd wordt.
Het is positief dat iedereen daar z'n zegje mag doen
Het is positief dat Dottey hier als donderslag bij heldere hemel plots omarmd wordt![]()
Het is vooralsnog heel positief dat een handvol Fokkers hier er zich aardig mee weet te vermaken![]()
Wat mij betreft? Ik hak er net zo goed op in bij mensen die pretenties hebben, beloftes doen en deze niet waarmaken. Maar daar kun je hier onmogelijk van spreken!
Is dit de Dot fan? Hij komt me bekend voor. Misschien moet ie ook in het wie-is-wie topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
André voelt zich thuis.
[ afbeelding ]
Respect voor je timing, wat een capquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
André voelt zich thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit de Dot fan? Hij komt me bekend voor. Misschien moet ie ook in het wie-is-wie topic.
Ooohhhquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee de enige echte dotfan komt echt never nie in SV
Die gaan we pakken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Gert het volgende:
Wie is dat met die vuige gossip over Sonja Bakker? (de dronken sloerie)
Zie de post van peeet1 hierboven, dan weet je het weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
En wie is Andre Pronk dan?
Ja ik ken het hoofd nu maar wat doet-ie / kan-ie?
Deed ooit eens mee bij Popstars ofzo. Enkel de voorrondes gehaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
Met swarovskisteentjes in heur haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Noek het volgende:
Nieuwtje over Sonja Bakker. Ze was zat in Amsterdam. Stond op de bar de hoer te spelen.
Nou nou!
Waaromquote:
Sonja eet één eierkoek per dag. Dat waren 2 slokken, zegge 33 Kcal. Een glas is comazuipen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Dik gelul dat Sonja op een bar stond te hoereren met drank.
Weet je wel hoeveel calorieën er in zo'n drankje zitten?
Dat kan echt niet hooooooor!
Ik snap dat Johan geen Topic meer is na de introductie van de Sly-rat in de PS2...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Dik gelul dat Sonja op een bar stond te hoereren met drank.
Weet je wel hoeveel calorieën er in zo'n drankje zitten?
Dat kan echt niet hooooooor!
Ja! Één op één vergelijking!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Proest *
Dat doe je al jaren bij Fok! en we deden dat bij de Bunker zelfs betaald
En direct door naar Villa Felderhof, ja die Sonja lust er wel pap van!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Sonja eet één eierkoep per dag. Dat waren 2 slokken, zegge 33 Kcal. Een glas is comazuipen.
Daarna vinger in de strot, et walla. Opgelost!
Niks vinger, eiwitten erin!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
Daarna vinger in de strot, et walla. Opgelost!
Dit kan ie :quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
Niet zo, hè!quote:
Laat ze maar lachen komt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb onverwacht een avond "vrij". Staat er nog wat leuks op het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |