Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het geregeld kunnen worden dat alle idioten die in de eerste ronde bij Idols, Popstars en aanverwante talentenjachten worden afgeserveerd, automatisch worden doorverwezen naar Studio Vlemmix alwaar ze meteen een talkshow kunnen gaan presenteren?
Cc, dat wordt een dolle avondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.
Lach eens niet zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Profeet dat het is!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik LOL wel heel veel, voor een dooie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Irritant? Is dat als je jeuk aan je gebit hebt? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ben benieuwd wat André en Herman gaan 'brengen'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb heimwee naar de Bunkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................
Ouch!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optredenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel procent die manager vangt van de gage van André.
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optreden
Je zou maar als content producerende partij tussen een programma van André en Herman staan ingepland..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.
Ik werd niet van de chat afgeknikkerd maar meteen van heel internet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
MONORAIL! Wie maakt een leuke verkiezingsposter met André?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik werd niet van de chat afgeknikkerd maar meteen van heel internet.![]()
Alsnog, bij deze. WIe drukt de posters?![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu al 5 minuten hardop te lachen om deze posterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lang? Je lijkt André wel! Nog bedankt voor "het hoofd" trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten hardop te lachen om deze poster
Om ze vervolgens op te slaan in Weert.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Copycat het volgende:![]()
Prachtige poster, Gert!
Liesbeth drukt ze wel achterover!
Eindelijk iemand die in de gaten heeft dat je programma's maakt voor kijkers.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Dementor het volgende:
Leo: voor wie maken we de programma's?
Alsido: nou voor ons zelf.
Leo: nee we maken het voor de streamers.
Liesbeth: en voor de mensen die ook op een andere manier kijken.
Ja, ze komen er wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in de gaten heeft dat je programma's maakt voor kijkers.
René zit al langer te lonken naar Nowlive. Hij vertelde al eens op de chat dat hij op zoek was om de chat ergens onder te brengen. Het past ook wel in het verhaal van Johan die het de laatste dagen vaak heeft over de chat, dat daar moderators moeten komen die onafhankelijk van SV zijn en zich niet inhoudelijk in discussies moeten mengen. Hij kent duidelijk de reputatie van Sly niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Dementor het volgende:
En waarschijnlijk ook de stream en chat verzorgen.
Ik ben heel benieuwd wat er dan met René gaat gebeuren.
Ja, je kunt ook met je rug naar de computer gaan staan en dan tussen je benen door kijken. Héél anders is dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Dementor het volgende:
Leo: voor wie maken we de programma's?
Alsido: nou voor ons zelf.
Leo: nee we maken het voor de streamers.
Liesbeth: en voor de mensen die ook op een andere manier kijken.
Oh jawel maar hij wil niet luisteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
René zit al langer te lonken naar Nowlive. Hij vertelde al eens op de chat dat hij op zoek was om de chat ergens onder te brengen. Het past ook wel in het verhaal van Johan die het de laatste dagen vaak heeft over de chat, dat daar moderators moeten komen die onafhankelijk van SV zijn en zich niet inhoudelijk in discussies moeten mengen. Hij kent duidelijk de reputatie van Sly niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
Dat gaat grote bonje op alle fronten geven.
Dat is dan waarschijnlijk het enige waar we nog op kunnen hopen. Want met het niveau van NL zal het niveau van SV niet verder stijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja HAHAHAHAHAHAHA....eindelijk weer wat lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |