Johan zei gister al: "ik maak ook wel eens een fout. Wat zeg ik? Ik maak heel veel fouten en die zal ik ook wel blijven maken"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh jawel maar hij wil niet luisteren.
dat maakt het dan ook weer zo leuk....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk het enige waar we nog op kunnen hopen. Want met het niveau van NL zal het niveau van SV niet verder stijgen.
Nah, rellen op het niveau van Nowlive is weinig creatiefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het dan ook weer zo leuk....
Laat mij nu gewoon ff ramptoerist spelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, rellen op het niveau van Nowlive is weinig creatief
Mja, ik weet het niet, het liefst had ik een onderhoudende stream gehad maar die kans was al niet zo groot. Nu met NL erbij kun je dat volgens mij wel helemaal vergeten. Dus... dan maar hopen op de ene rel na de andere. Wel jammer maar ja we moeten toch íets kunnen streamenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het dan ook weer zo leuk....
Is Pietje de mod verwijderd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Johan verwijderde een user die commentaar op sly had op de chat.
We gaan de goede kant uit.
Edit, correctie: Hansie gebruikt de inlognaam van Johan.
Daar gaat ie vast nog wel even over nadenkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Hansie: Nee niet van youtube, je kan toch niet steeds muziek van youtube opzoeken, wanneer
je internet eruit ligt , dan zit je, je moet zelf muziek hebben, programma, titel.
Niets op tegen toch, dat is de hele opzetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voel me net een spion die even gaat meeluisteren in het mediacafe.
Dat ben je toch ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voel me net een spion die even gaat meeluisteren in het mediacafe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |