Leuk!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk!
Nu ligt een nummer van the Style Council of Palu Weller Solo voor de hand, maar ik kies een iets minder voor de hang liggende associatie:
Omdat the Jam Move on Up van hem gecoverd hebben.
In de remake uit 2000 werd John Shaft gespeeld door Samuel L Jackson. Daarom een nummer uit een andere film met SLJ, Pulp Fictionquote:Op zondag 17 januari 2010 11:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Theme from Shaft was ook een soundtrack voor een zogenaamde blaxploitation-film.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:31 schreef menjo het volgende:
[..]
In de remake uit 2000 werd John Shaft gespeeld door Samuel L Jackson. Daarom een nummer uit een andere film met SLJ, Pulp Fiction
Urge Overkill - Girl, You'll be a woman soon
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Beide nummers zijn geschreven door Neil Diamond.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
The Lonely Island - Cool guys don't look at explosions
Will Ferrell speelt Neil Diamond "Where are we?"
"Black coat, white shoes, black hat, Cadillac, yeahquote:Op zondag 17 januari 2010 11:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Zijn beiden afkomstig uit Berkely, CA.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:26 schreef menjo het volgende:
[..]
"Black coat, white shoes, black hat, Cadillac, yeah
The boy's a time bomb"
Ook Johnny Marr:quote:Op zondag 17 januari 2010 12:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Johnny Marr van The Smiths speelt tegenwoordig in Modest Mouse (of al niet meer).
quote:
quote:
quote:
Op maandag was deze Manchester band op haar slechtst.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef belsen het volgende:
[..]
De grote tegenhanger van Happy Mondays uit Madchester.
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op maandag was deze Manchester band op haar slechtst.
Joy Division-Shadowplay
quote:
Out on tour with the Smashing Pumpkins....quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:53 schreef menjo het volgende:
[..]
Out on tour with the Smashing Pumpkins....
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wowee zowee is een album van Pavement--> Zoey.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Sample gebruikt uit Van Halen's - Ain't talking 'bout love
Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub
Wilde maar dan met paarden.quote:
Bij Wild Thing moet ik denken aan twee straatmuzikanten uit Nijmegen die mij Wild Thing van the Troggs hebben leren spelen. Daar is natuurlijk geen tubeje van, dus toch maar die van the Troggs:quote:Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ook een Van Halen-sample, Jamie's Crying
Dus verdergaand met The Troggs-Wild Thingquote:Associaties met woorden uit de songtitel worden niet toegestaan en mogen genegeerd worden. Hiervoor is het Muziekassociatie spel oude stijl in MEN.
Vanwege 'Wild thing, I think I love you', even iets heel anders:quote:Op zondag 17 januari 2010 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij Wild Thing moet ik denken aan twee straatmuzikanten uit Nijmegen die mij Wild Thing van the Troggs hebben leren spelen. Daar is natuurlijk geen tubeje van, dus toch maar die van the Troggs:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vanwege 'Wild thing, I think I love you', even iets heel anders:
Uit de betreffende comedyserie, Adrian Edmondson met zijn band.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Beiden zijn afkomstig uit een comedyserie.
En de laatste comedy van en met Edmundson heette Teenage kicks over een punkmuzikant op leeftijd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Uit de betreffende comedyserie, Adrian Edmondson met zijn band.
Dit was het favoriete nummer van John Peel. Een andere favoriete band van hem was The Fall.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:15 schreef belsen het volgende:
[..]
En de laatste comedy van en met Edmundson heette Teenage kicks over een punkmuzikant op leeftijd.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:32 schreef menjo het volgende:
[..]
Dit was het favoriete nummer van John Peel. Een andere favoriete band van hem was The Fall.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dit nummer is gecoverd door The Fall.
quote:
quote:
Earth & Fire --> Jerney Kaagman --> Idols --> Boris (maar dan die andere)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw muziekinstrument leren kennen de mellotron. Zowel in nights in white satin van de Moody Blues als memories van Earth & Fire wordt de mellotron gebruikt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef menjo het volgende:
[..]
Earth & Fire --> Jerney Kaagman --> Idols --> Boris (maar dan die andere)
Werd ook ontdekt in de Soundmixshowquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
Marco Borsato begon in een muziekwedstrijd op TV.
Dat werd gepresenteerd door Henny Huisman.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Werd ook ontdekt in de Soundmixshow
Die drummer was in Lucifer:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef menjo het volgende:
[..]
Dat werd gepresenteerd door Henny Huisman.
quote:
Tja, wat betreft Ron Brandstichter is mijn eerste associatie:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef menjo het volgende:
[..]
Nog een musicerende TV presentator...
Nadat Dave Mustaine uit Metallica werd gegooid richtte hij Megadeth op:quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nadat Dave Mustaine uit Metallica werd gegooid richtte hij Megadeth op:
Ik zit in dubio - qua muziek associeer ik Edwyn Collins - A Girl Like You hierbij ... don't ask me why; tis gewoon een associatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Zowel Phantom Frank als Mustaine hadden RSI van het te snel gitaarspelen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik zit in dubio - qua muziek associeer ik Edwyn Collins - A Girl Like You hierbij ... don't ask me why; tis gewoon een associatie.
Maar toch ga ik voor
beide bands komen uit Nederland en beide zijn gebruikt voor de soundtrack van een Tarantino-flick.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Beide nummers zijn als ideetje door de band geschreven en vervolgens nog diezelfde nacht geheel uitgewerkt en afgemaakt door de leider van de band.
Darkness- the Darknessquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:48 schreef On het volgende:
[..]
Prince -> Black Sabbath -> Ozzy Osbourne -> Prince of Darkness.
The Darkness -> spandex -> Zingende Fresia'squote:
Gas op de plank -> autorijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Darkness -> spandex -> Zingende Fresia's
en ik zit op de driver's seat van een hotrod gebouwd door Jezusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Gas op de plank -> autorijden
Wordt vaak genoemd als één van de lekkerste nummers voor onderweg in de auto vanwege het gevoel van starten en wegrijden in het intro, en de vaak meegezongen zinsnede 'a little driving on a saturday night' in het eerste couplet. Ware het niet dat hier 'a little JIVING' gezongen wordt... wat vervolgens wordt gecompenseerd door 'I'm trouble, let's drive' en natuurlijk het refrein en de opzwepende beat die ongenadig uitnodigt tot meedrummen op het stuur
Sniff 'N' the Tears - Driver's Seat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en ik zit op de driver's seat van een hotrod gebouwd door Jezus
Ministry - Jesus built my hotrod
quote:
quote:
En de zoon van een keizer is een prinsquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En de zoon van een keizer is een prins
George Harrison heeft Monty Python's Life of Brian geproduceerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Een vergelijkbare videoclip met bewegende poppen en gebruiksvoorwerpen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
George Harrison heeft Monty Python's Life of Brian geproduceerd
bewerkt door Laibach op Jesus Christ Superstars waar ook dit nummer op staatquote:
God is God -> -> People are peoplequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
God is God -> -> People are people
Depeche Mode - People are people
Vince Clarke -> Anne clarkquote:
Anne Clark -> Clark Kentquote:
Dat zijn geen heel sterke, moet ik zeggen. Pas op dat het toch geen oude stijl wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Anne Clark -> Clark Kent
Laurie Anderson - O Superman
zingende zusjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zijn geen heel sterke, moet ik zeggen. Pas op dat het toch geen oude stijl wordt.
Superman's liefje was natuurlijk Lois Lane.
Ik vind het een leuk nummer.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk nummer.
Alleen dat 'zingende' zusjes klopt niet.
Dat nummer (de tekst) werd geschreven door Jan Rot.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Rot zong dit samen met Rick de Leeuw.
Annie MG Schmidt was not amused.
NON is een project van Boyd Rice en samen met Rose Mcdowall krijg je Spellquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog.
Ik heb een cd van Cornelis Vreeswijk uit Zweden, waarop hij Op een mooie pinksterdag speelt (in het Zweeds).
spell, moest gelijk denken aan CCRquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
NON is een project van Boyd Rice en samen met Rose Mcdowall krijg je Spell
Jongens, dit is wel nieuwe stijl. Dus niet alleen met een woordje in de titel, of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]
spell, moest gelijk denken aan CCR
Screaming Jay Hakins heeft dan weer op "Black Music for White People" Tom Waits gecoverdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Jongens, dit is wel nieuwe stijl. Dus niet alleen met een woordje in de titel, of iets dergelijks.
Het origineel is van Screaming Jay Hawkins.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Screaming Jay Hakins heeft dan weer op Black Music for White People Tom Waits gecoverd
maar dan niet dit nummer
Dee Dee Ramone heeft ooit op een solo album Nina Hagen als gast zangeres gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Zij coverden Tom Waits dan weer met dit nummer.
Unbeschreiblich Weiblich dan heb je een enorme dosis:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:00 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dee Dee Ramone heeft ooit op een solo album Nina Hagen als gast zangeres gehad
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Unbeschreiblich Weiblich dan heb je een enorme dosis:
tjaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook een productie van Fluitsma en Van Tijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook een productie van Fluitsma en Van Tijn.
parodie muzakjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef belsen het volgende:
[..]
De associatie lijkt me logisch en morgenavond de cd-presentatie in Watt.
Het origineel ervan.quote:
Door Mr Brown (Tarantino) geanalyseerd in Reservoir Dogs. Waarna de intro volgt met:quote:
Hey, die al geweest dit topic.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Door Mr Brown (Tarantino) geanalyseerd in Reservoir Dogs. Waarna de intro volgt met:
gdvrquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Door Mr Brown (Tarantino) geanalyseerd in Reservoir Dogs. Waarna de intro volgt met:
coil heeft naast dit nummer van Nancy Sinatra ook dit gecoverdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Hey, die al geweest dit topic.
Ook een Tarantino soundtrack.
Hmm, zie het van little green bag nu ook dat het de tweede keer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Mr.44 het volgende:
coil heeft naast dit nummer van Nancy Sinatra ook dit gecoverd
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:18 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Hmm, zie het van little green bag nu ook dat het de tweede keer is
En tsja, Tainted Love -> Soft Cell -> Marc Almond
ook gecoverd door David Bowie tijdens een John Peel sessiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Almond had in 1989 een coverproject rond Jacques Brel.
dan gaan we nogmaals de ruimte in:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:29 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ook gecoverd door David Bowie tijdens een John Peel sessie
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan gaan we nogmaals de ruimte in:
Als de liefde wat dubieuzer wordtquote:
Zelfde thema:quote:
om het thema uit te melkenquote:
quote:
quote:
Dit nummer is geschreven door Kirstyquote:
Zij speelde in jumping jack flash waar dit natuurlijk op de soundtrack stondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dit nummer is geschreven door Kirsty
Tracy Ulmann - They don't know
Mick Jagger z'n ex speelt in deze videoclipquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Zij speelde in jumping jack flash waar dit natuurlijk op de soundtrack stond
Bryan Ferry zat in Roxy Music waar dit een nummer van wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mick Jagger z'n ex speelt in deze videoclip
Bryan ferry - Let's stick together
Rozz Williams heeft zichzelf opgehangen, net als Michael Hutchence, de zanger van INXSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Bryan Ferry zat in Roxy Music waar dit een nummer van was
Sinds de dood van Hutchence treedt Terence Trent D'Arby wel eens op met INXSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Rozz Williams heeft zichzelf opgehangen, net als Michael Hutchence, de zanger van INXS
INXS - Devil inside
Terence Trent d'Arby was/is ook bokser. Net als Pedro van Raamsdonk, die ooit geprobeert heeft te zingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds de dood van Hutchence treedt Terence Trent D'Arby wel eens op met INXS
De volgende gaat ook over boksen. De titelsong van Rocky IIIquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Terence Trent d'Arby was/is ook bokser. Net als Pedro van Raamsdonk, die ooit geprobeert heeft te zingen
Pedro van Raamsdonk - Hoe drink ik bier met mijn boks handschoenen aan ?
Leuk topic dit!
Will Smith speelde de hoofdrol in 'Ali', over het leven van bokser Mohammed Aliquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De volgende gaat ook over boksen. De titelsong van Rocky III
Via een andere film met Will Smith komen we bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Will Smith speelde de hoofdrol in 'Ali', over het leven van bokser Mohammed Ali
Will Smith - Gettin' jiggy with it
Ze brachten in 1877 het album Peaches uit, brengt me naar:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Via een andere film met Will Smith komen we bij
The Stranglers - Waiting For The Meninblack
Fruitmandjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze brachten in 1877 het album Peaches uit, brengt me naar:
en fonetisch wordt dat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Fruitmandje
Fiona Apple - Paper bag
Kevers zijn beestjes. Net als neten.quote:
J.O.S. staat voor "jeugd organisatie sportclub". Nog meer sport: de basketballer Detlef Schrempf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kevers zijn beestjes. Net als neten.
The nits - J.O.S. days
Horses: mijn paard heet Symphonie en een proef op muziek rijd ik op:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:54 schreef menjo het volgende:
[..]
J.O.S. staat voor "jeugd organisatie sportclub". Nog meer sport: de basketballer Detlef Schrempf.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Horses: mijn paard heet Symphonie en een proef op muziek rijd ik op:
En nadat The Verve is genaaid in de rechtenkwestie zijn de rechten naar Jagger en Richards gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Andrew Oldham Orchestra - The last time
Daar is Bittersweet symphony op gebaseerd.
this is a song about brian jonesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef menjo het volgende:
[..]
En nadat The Verve is genaaid in de rechtenkwestie zijn de rechten naar Jagger en Richards gegaan.
quote:
bij de zanger denk ik stuurbaard bakkebaardquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Een band met Brian Jones in de bandnaam.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
bij de zanger denk ik stuurbaard bakkebaard
Peter Pan -> Captain Hook. Als die nu ook nog promoveert dan:quote:
gefixeerd op baardhaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:50 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Peter Pan -> Captain Hook. Als die nu ook nog promoveert dan:
Altijd strak gekleedquote:
Liefde, seks, allebei verslavend:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Altijd strak gekleed
Robert Palmer - Addicted to love
quote:
John Fquote:
zij hebben dit nummer ooit gecoverdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:09 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
John F
Presidents of the USA - Peaches
^ Dit was de eerste clip die MTV uitzond. De eerste clip die MTV Europe uitzond was:quote:
Waarin Sting om z'n MTV brult...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:11 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
^ Dit was de eerste clip die MTV uitzond. De eerste clip die MTV Europe uitzond was:
'Sting' betekend 'steek'. En dat doen bijen soms.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarin Sting om z'n MTV brult...
Het orgineel is van de Partridge Family en er zijn mensen die om die show en muziek een cult hebben gevormd en ze maken nog muzak ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
'Sting' betekend 'steek'. En dat doen bijen soms.
Voice of the Beehive - I think i love you
In dat nummer van Boyd Rice & Giddle Partridge zingen ze over Jesse James, dus kom ik uit op een andere gangster uit het Wilde Westen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Het orgineel is van de Partridge Family en er zijn mensen die om die show en muziek een cult hebben gevormd en ze maken nog muzak ook
Ook uit De Haag:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef belsen het volgende:
[..]
In dat nummer van Boyd Rice & Giddle Partridge zingen ze over Jesse James, dus kom ik uit op een andere gangster uit het Wilde Westen.
bevalt me heel goed en zou nog heeel lang mogen durenquote:
Laibachquote:Op zondag 24 januari 2010 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bevalt me heel goed en zou nog heeel lang mogen duren
Doet me in alle opzichten (stijl, taal en zelfs delen van de clip) denken aan deze:quote:
und alles wass ich will bist....quote:Op zondag 24 januari 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me in alle opzichten (stijl, taal en zelfs delen van de clip) denken aan deze:
...du, bist du, bist du!!!!!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...du, bist du, bist du!!!!!
Fonetisch is dat zo'n beetje hetzelfde als:
Dat doet me denken aan de scene in de Blue Oyster Bar in Police Academy...quote:
Dit liedje doet mij heel erg denken aan het volgende:quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat doet me denken aan de scene in de Blue Oyster Bar in Police Academy...
Het origineel is deze versie:
8 bit muziekquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Dit liedje doet mij heel erg denken aan het volgende:
quote:
bij de eerste uhhuh moet ik aan dit denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemaakt met het allereerste Casio keyboard (de Casio V1), waarvan ik er nog ééntje heb...
[ afbeelding ]
Wat mij brengt op 'Waarom menen Duitsers zich in het Engels te moeten uiten?'.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
bij de eerste uhhuh moet ik aan dit denken
Gezien de clip.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij brengt op 'Waarom menen Duitsers zich in het Engels te moeten uiten?'.
Gelukkig doet de compositie van deze song het 'Engels' van Claudia Brücken een beetje vergeten:
Jello Biafra is niet zo Mellow, maar toch:quote:
Donovan is just mad about Saffron. En die zong weer bij:quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef cafca het volgende:
Jello Biafra is niet zo Mellow, maar toch:
zij heeft ooit een paar nummers ingezongen voor junkie XLquote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Donovan is just mad about Saffron. En die zong weer bij:
Nederlands exportproduct Junkie XL (JXL in de USA, want 'junkie' mag daar niet...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zij heeft ooit een paar nummers ingezongen voor junkie XL
Sarah McLachlan komt uit Canada. Net als Alanis Morissettequote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nederlands exportproduct Junkie XL (JXL in de USA, want 'junkie' mag daar niet...) heeft inmiddels voor flink wat internationale grootheden mogen remixen. 'A Little Less Conversation' van Elvis was zijn bekendste remix, maar wat dachten we van deze?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sarah McLachlan komt uit Canada. Net als Alanis Morissette
Alanis Morissette - Thank you
Dave Grohl had als project Probot met als 1 van de gasten Max Cavalera van Sepulturaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Taylor Hawkins speelde voor hij Foo Fighters zat, bij Alanis Morissette.
De laatste cd van Sepultura (A-lex) is gebaseerd op 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dave Grohl had als project Probot met als 1 van de gasten Max Cavalera van Sepultura
yello orangequote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De laatste cd van Sepultura (A-lex) is gebaseerd op 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess.
Ander kleurtje:
Yello - Rubberbandman
Ook klassiek (vijfde van Ludwig), maar dan modern:quote:
Bij zijn stem moet ik altijd aan Jay Kay denkenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ook klassiek (vijfde van Ludwig), maar dan modern:
Jamiroquai deed de titelsong van Godzilla. Die film heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame. De populairste ster afgelopen jaar was waarschijnlijk die van Michael jackson.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Bij zijn stem moet ik altijd aan Jay Kay denken
zombiesquote:Op maandag 25 januari 2010 08:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jamiroquai deed de titelsong van Godzilla. Die film heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame. De populairste ster afgelopen jaar was waarschijnlijk die van Michael jackson.
Michael Jackson - Thriller
Zombies zijn dode mensen. Spoken ook. Muziek van het spookhuis van de Efteling:quote:
\m/quote:Op maandag 25 januari 2010 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zombies zijn dode mensen. Spoken ook. Muziek van het spookhuis van de Efteling:
Camille Saint-Saėns - Danse Macabre
Deze vond ik altijd vrij macaber...quote:
Blixa was een Bad Seed en speelde inquote:Op maandag 25 januari 2010 09:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Deze vond ik altijd vrij macaber...
On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt above me with a rock in his fist
On the last day I took her where the wild roses grow
She lay on the bank, the wind light as a thief
And I kissed her goodbye, said, "All beauty must die"
And I lent down and planted a rose between her teeth
Van experimentele muziek die ergens op slaat (beton, drilboren, winkelkarretjes) naar het slaan op PVC-buizen:quote:Op maandag 25 januari 2010 10:07 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Blixa was een Bad Seed en speelde in
expirimentquote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Van experimentele muziek die ergens op slaat (beton, drilboren, winkelkarretjes) naar het slaan op PVC-buizen:
En oh, ik verbied Vader Abraham als associatie
quote:
en heeft samengewerkt met the poguesquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook op jonge leeftijd overleden aan een hartkwaal.
The Pogues een fijne folk/country band. Nederland is ook in het bezit van een geweldige folkband.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en heeft samengewerkt met the pogues
folk metal uit nederlandquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The Pogues een fijne folk/country band. Nederland is ook in het bezit van een geweldige folkband.
Onbekend maakt onbemind.
Die Nederlanders ook altijdquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Nederlanders ook altijd
Musical Youth - Pass the dutchie
Er zijn al heel wat schandalen geweest over het Nederlandse drugsbeleid.quote:
de eerste klanken klinken bijna net zo duits alsquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn al heel wat schandalen geweest over het Nederlandse drugsbeleid.
Rosamunde oftewel Roos...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de eerste klanken klinken bijna net zo duits als
en deze band stond op de soundtrack van een andere batman filmquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en deze band stond op de soundtrack van een andere batman film
als we het dan toch over bassisten hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef belsen het volgende:
[..]
De bassist van Smashing Pumkins miste altijd één snaar, die van PUSA twee.
Zon'n bassist en Mud is samen:quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als we het dan toch over bassisten hebben
Les claypool
ik weet niet wat fouter isquote:
quote:
een "iets"quote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Van beide artiesten zijn comics verschenen.
Het zo'n beetje meest tegenovergestelde van vanille-ijsquote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een "iets"minder goed gelukte witte rapper met geblondeerd haar
En dan heet je kale zanger ook nog Errol Brown...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:04 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het zo'n beetje meest tegenovergestelde van vanille-ijs
Hot chocolate - I believe in miracles
Wat weer een project was van Bob Fosko.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan heet je kale zanger ook nog Errol Brown...![]()
van Hakkuhbar uiteraard...
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef menjo het volgende:
[..]
Wat weer een project was van Bob Fosko.
weer te laatquote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef menjo het volgende:
[..]
Wat weer een project was van Bob Fosko.
SPOILERniet poep in je hoofd maar op een hoofd en wel dat van Jhon Ballance
foto die ook op het album scatology van coil stond
http://www.nachtkabarett.com/ihvh/img/nk_coil.jpg
en een nummer van dat album
quote:
quote:
Heath Ledger's laatste rol was die van de Joker in de Batman-film The Dark Knight.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Heath Ledger speelde Dylan in de film I'm not there.
een andere superheld:quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heath Ledger's laatste rol was die van de Joker in de Batman-film The Dark Knight.
Dit was uit een eerdere Batman-film:
En op een perfecte dag kwam zij Lou Reed tegenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
En op een perfecte dag kwam zij Lou Reed tegen
Marvin is doodgeschoten door zijn vader Dimebag op het podiumquote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Is ook gebruikt voor een charitysingle net als Perfect day.
Hij was een enorme Kiss fan en is in een Kiss kist begravenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Marvin is doodgeschoten door zijn vader Dimebag op het podium
kiss zonder make up misfits metquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was een enorme Kiss fan en is in een Kiss kist begraven
quote:
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinks zonder make-up, maar met Misfits:
Lager lager lager shouting...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...
quote:
ook uit amsterdamquote:
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
when you are in ecstacy, you are...
tja gaat dat jiet over:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte had![]()
Nic Endo echter![]()
Die dag is begonnen als eenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de drummert die op dat album speelde zit tegenwoordig in
en het nummer ging over liefde...quote:
quote:
SPOILERik heb geprobeert iets te vinden dat net zo saai is als Sting maar zelfs dit is dat niet
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaakt
Op het strand.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Beiden hetzelfde onderwerp, maar vanuit een ander perspectief (de verwondering vs. de geneugten).
quote:
lieve liedjes op pianoquote:
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....quote:
mannen die op vrouwen willen lijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....
Aliens!quote:
here come's Marvin the martianquote:
Blunt?quote:
Je vindt me misschien een beetje raar,quote:
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Je vindt me misschien een beetje raar,
maar ik ben gewoon een moordenaar.
Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar.....
burn baby burn... disco inferno!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.
een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Manquote:
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Man
Burn baby Burn![]()
video's in wc'squote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)
Een ander nummer van ze met een geweldig handige titel:
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
mannen met lang haar lijken opquote:
Over tweelingen gesprokenquote:
Nog een one hit wonder met een paar meidenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Over tweelingen gesproken
The cheeky girls - The cheeky song
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groentequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nog een one hit wonder met een paar meiden
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groente
volgens mij was dat in 1981..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef menjo het volgende:
[..]
volgens mij was dat in 1981..
In dit nummer is heel iemand anders president, namelijk J Mascis van Dinosaur jr.
Give it all - dat koppel ik aan seksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :p
Sonic youth is iig te spelen in rock band 2, net als
in het Nederlandsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Give it all - dat koppel ik aan seks
om vlees eetbaar te maken moet je het kokenquote:
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Dark0z het volgende:
[..]
om vlees eetbaar te maken moet je het koken
Makkelijker, want je krijgt een stomaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijker
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Makkelijker, want je krijgt een stoma
in der stoma
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasjequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasje
Miggy - Annie (hou jij me tassie effe vast)
quote:
ik zie een kroontjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Wipneus & Pim - Koekeloer (niet dit filmpje).
Wipneus & Pim hadden altijd een wedstrijd uit de maat dansen.
Ik zie Anton Corbijnquote:
cold = Under the snow lies angels so coldquote:
en de zanger werd een gevalletje zelfmoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Dark0z het volgende:
[..]
cold = Under the snow lies angels so cold
daar gaat dit nr over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en de zanger werd een gevalletje zelfmoord
Beetje fonetisch mixen en dan krijg je:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze zanger speelde in een paar afleveringen van MASH als de "singing surgeon"
hij had weer een rol in Twin Peaks: Fire Walk with Mequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beetje fonetisch mixen en dan krijg je:
Twins die leuke muziek maken:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hij had weer een rol in Twin Peaks: Fire Walk with Me
van de soundtrack
quote:
ah de heer Tylerquote:
Ik moest lachenquote:
clips met sneeuw en ijsquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het ligt nu voor de hand om iets van de Stones te doen, maar toch iets anders:
"Now I know how Joan of Arc felt"
Kingdom met een koning zonder kroonquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Kingdom met een koning zonder kroon
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef belsen het volgende:
[..]
En goede wijn behoeft geen krans.
wino's alcoholistenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In dit nummer wordt over wijn gezongen en het drinken ervan. Ook rode wijn.
Net zo als Bram Vermeulen ook pareltjes gemaakt en bij het grote publiek niet heel bekend. Toen Bram overleed was er in Belgiė meer aandacht voor dan hier.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wino's alcoholisten
overmatig drankgebruik![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef belsen het volgende:
De zanger van Turbonegro gaat Cornelis Vreeswijk spelen in de speelfilm, die nu wordt geschoten.
Met een gastrol voor Fré Spigt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook een zanger die bekender is in een ander land dan in Nederland.
Cornelis Vreeswijk in Zweden, Rick de Leeuw in Belgiė.
quote:
En vandaar Dean Martin.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fréderik Spigt zong in I've got the bullets.
'I've got the bullets' waren de laatste woorden van James Dean in East of Eden.
GG Allin ging dood in New Yorkquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef belsen het volgende:
[..]
En vandaar Dean Martin.
Sinatra was ook lid van The Ratpack.
quote:
de één aan de morfine de ander aan de heroļnequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef belsen het volgende:
[..]
GG Allin was groot fan van Hank Williams.
Ook blind, ander fruitquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de één aan de morfine de ander aan de heroļne
om het vrolijk te houden
voortzetting van de vrolijkheidquote:
The Palace Brothers - I tried to stay healthy for youquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
voortzetting van de vrolijkheid
voor het graf komt de dood voor iedereen
klinkt als behoorlijk onder de plak, en wie woont er in een Palace?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:55 schreef belsen het volgende:
[..]
The Palace Brothers - I tried to stay healthy for you
Een ander alias voor Will Oldham.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt als behoorlijk onder de plak, en wie woont er in een Palace?
The horror show of the decade.quote:
Ah, waar zouden we zijn zonder gereedschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:35 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
The horror show of the decade.
Mom please flush it all away.
Liedjes die met ooh-ooh beginnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ah, waar zouden we zijn zonder gereedschap!
Trini Lopez - If I had a hammer
Matt Bianco hadden met dit nummer een bescheiden succes.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Matt Bianco hadden met dit nummer een bescheiden succes.
Welk echt broers. En zussen. En veelquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Welk echt broers. En zussen. En veel
The Kelly family - Amazing Grace
Ooit de #1 in de uitvaart top 10, nu is dat:quote:
doe mij deze maar danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit de #1 in de uitvaart top 10, nu is dat:
bron: Dela.nl
Uit Fleetwood Mac.quote:
Paul McCartney zat ooit in een bandje met een eigen platenlabel en daarop bracht Badfinger platen uit. McCartney schreef ook nog weleens wat nummers voor ze. Daarnaast hebben 2 van de 4 bandleden zelfmoord gepleegd, dus die zeiden ook Goodbyequote:
no matter whatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Paul McCartney zat ooit in een bandje met een eigen platenlabel en daarop bracht Badfinger platen uit. McCartney schreef ook nog weleens wat nummers voor ze. Daarnaast hebben 2 van de 4 bandleden zelfmoord gepleegd, dus die zeiden ook Goodbye![]()
Badfinger - No Matter What
Iets in dezelfde genre qua muziek en slaat tevens aan op Riot wat ik associeer aan soort van oorlogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
no matter what
by any means necessary
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Iets in dezelfde genre qua muziek en slaat tevens aan op Riot wat ik associeer aan soort van oorlog
Ff door op de konijnen, deze is Ab Normaal mooi, mijns insziensquote:
woodstock 3 Days of Peace & Musicquote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ff door op de konijnen, deze is Ab Normaal mooi, mijns insziens
Niet deze versie overigens![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Propaan is een vrij licht ontvlambaar gasje.
je huis zou toch staan in een Ghost Townquote:
Drie leden van The Specials startten Fun Boy Three.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
je huis zou toch staan in een Ghost Town
zangers met hetzelfde haarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Drie leden van The Specials startten Fun Boy Three.
Een van de broertjes deed het ooit met de zangeres van Mazzy Starquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een van de broertjes deed het ooit met de zangeres van Mazzy Star
Hebben ook samen een nummer opgenomen.
Damon Albarn heeft iets te maken met Gorillaz en het eerste album daarvan werdt geproduceerd door Dan the Automator die ook verantwoordelijk is voor "Nathaniel Merriweather presents... Lovage: Music to Make Love to Your Old Lady By"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Beiden worden gebruikt in Starship Troopers.
Mike Patton -> Faith no More, zij coverden ooit dit nummer van Black Sabbathquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:36 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Damon Albarn heeft iets te maken met Gorillaz en het eerste album daarvan werdt geproduceerd door Dan the Automator die ook verantwoordelijk is voor "Nathaniel Merriweather presents... Lovage: Music to Make Love to Your Old Lady By"
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mike Patton -> Faith no More, zij coverden ooit dit nummer van Black Sabbath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |