SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A´dam: daar heb ik weleens bier gezopen met The Wildhearts nadat ze in het voorprogramma stonden van The Darkness in Melkwegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef Ole het volgende:
(Cave is een metalkroeg)
Minder groot dan dat er een kudde op hol geslagen olifanten overheen dendertquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is de kans dat de Nederlandse kust die dag door een onverwachte tsunami getroffen gaat worden?
En hoe groot wordt die kans als we collectief met dit hele forum onze koelkasten open laten staan en de auto dag en nacht stationair laten draaien op de oprit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:39 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Minder groot dan dat er een kudde op hol geslagen olifanten overheen dendert
niet dat ik iemand op ideeën zou willen brengen
Misschien is er wel een groep hooligans te porren om op het naastgelegen strand een feestje te bouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:39 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Minder groot dan dat er een kudde op hol geslagen olifanten overheen dendert
niet dat ik iemand op ideeën zou willen brengen
Hopen dan dat het de Zeeuwse kust is. Dan is er weer een andere band minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is de kans dat de Nederlandse kust die dag door een onverwachte tsunami getroffen gaat worden?
feestje met anarchisten en ander links tuig aan de éne kant naast het terrein en een feestje voor neo nazi's aan de andere kantquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef menjo het volgende:
[..]
Misschien is er wel een groep hooligans te porren om op het naastgelegen strand een feestje te bouwen.
Is toch ook van de zotte ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:30 schreef Ole het volgende:
Gister werd ik niet geloofd...
Niet vanwege concert, maar vanwege de 190 euro
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef On het volgende:
Het zou daarom wel grappig zijn als Bon Jovi op lowlands zou komen.
Wel voor mensen die 190 euro voor een kaartje betaald hebben. Persoonlijk zou ik ze natuurlijk met een stok van het podium afslaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |