Neem jij ook een spandoek mee waarvan wij mogen bepalen wat erop komt dan? Dan maak ik de foto's welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik weet het goed gemaakt... Dirk doet het NSF verslag al, doe ik deze wel.....
absoluut, dan maakt het mij niet uit wat er op staat...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Neem jij ook een spandoek mee waarvan wij mogen bepalen wat erop komt dan? Dan maak ik de foto's wel
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ben bang dat dit een voorbode is van iets dat straks normaal gaat worden. Met dank aan de mensen die nooit meer muziek kopen maar alles downloaden.
Overigens is het einde van het muziek-opneem-en-daarmee-jouw-brood-verdienen-tijdperk in zicht om die reden. Elke idioot kan nu muziek maken en verspreiden.
vaag zooitje dus..quote:Reactie backstagejbj:
This is what I know at this point. The contracts are not done therefore Bon Jovi is NOT confirmed as of yet. We are standing by for details. As soon as we get them we will share them.
Wát een smoes!quote:04 mei 2010
Royal Beach Concert krimpt in
Het Royal Beach Concert dat op 5 juni wordt gehouden op het strand van Scheveningen wordt een stuk kleiner dan gepland.
In plaats van 100.000 kaarten zullen er maximaal 50.000 kaarten worden verkocht voor de concerten van Di-rect, Kane en Bon Jovi.
De organisatie zegt in De Telegraaf dit te doen om het krijgen van een vergunning van de gemeente te vergemakkelijken. Die liet vorige maand nog weten dat het veiligheidsplan van het concert “zwaar onder de maat” was.
Organisator Bob Reiche wil bij een tweede editie van het Royal Beach Concert wel 100.000 mensen toelaten. Hij zegt al in onderhandeling te zijn met een grote internationale artiest.
Ja, want als je in één Europese stad speelt is dat een tour.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:08 schreef Operc het volgende:
Het volgende stukje vond ik dan wel weer grappig:
"BON JOVI zal dit jaar geen Europese maar een US tour doen en diverse malen voor een volledig uitverkocht O2 stadion in London spelen."
inderdaad, Londen is zeker geen Europa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |