Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinks zonder make-up, maar met Misfits:
Lager lager lager shouting...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...
quote:
ook uit amsterdamquote:
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
when you are in ecstacy, you are...
tja gaat dat jiet over:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte had![]()
Nic Endo echter![]()
Die dag is begonnen als eenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de drummert die op dat album speelde zit tegenwoordig in
en het nummer ging over liefde...quote:
quote:
SPOILERik heb geprobeert iets te vinden dat net zo saai is als Sting maar zelfs dit is dat niet
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaakt
Op het strand.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Beiden hetzelfde onderwerp, maar vanuit een ander perspectief (de verwondering vs. de geneugten).
quote:
lieve liedjes op pianoquote:
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....quote:
mannen die op vrouwen willen lijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....
Aliens!quote:
here come's Marvin the martianquote:
Blunt?quote:
Je vindt me misschien een beetje raar,quote:
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Je vindt me misschien een beetje raar,
maar ik ben gewoon een moordenaar.
Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar.....
burn baby burn... disco inferno!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.
een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Manquote:
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Man
Burn baby Burn![]()
video's in wc'squote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)
Een ander nummer van ze met een geweldig handige titel:
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
mannen met lang haar lijken opquote:
Over tweelingen gesprokenquote:
Nog een one hit wonder met een paar meidenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Over tweelingen gesproken
The cheeky girls - The cheeky song
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groentequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nog een one hit wonder met een paar meiden
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groente
volgens mij was dat in 1981..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef menjo het volgende:
[..]
volgens mij was dat in 1981..
In dit nummer is heel iemand anders president, namelijk J Mascis van Dinosaur jr.
Give it all - dat koppel ik aan seksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :p
Sonic youth is iig te spelen in rock band 2, net als
in het Nederlandsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Give it all - dat koppel ik aan seks
om vlees eetbaar te maken moet je het kokenquote:
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Dark0z het volgende:
[..]
om vlees eetbaar te maken moet je het koken
Makkelijker, want je krijgt een stomaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijker
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Makkelijker, want je krijgt een stoma
in der stoma
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasjequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasje
Miggy - Annie (hou jij me tassie effe vast)
quote:
ik zie een kroontjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Wipneus & Pim - Koekeloer (niet dit filmpje).
Wipneus & Pim hadden altijd een wedstrijd uit de maat dansen.
Ik zie Anton Corbijnquote:
cold = Under the snow lies angels so coldquote:
en de zanger werd een gevalletje zelfmoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Dark0z het volgende:
[..]
cold = Under the snow lies angels so cold
daar gaat dit nr over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en de zanger werd een gevalletje zelfmoord
Beetje fonetisch mixen en dan krijg je:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze zanger speelde in een paar afleveringen van MASH als de "singing surgeon"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |