Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinks zonder make-up, maar met Misfits:
Lager lager lager shouting...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television...
quote:
ook uit amsterdamquote:
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
when you are in ecstacy, you are...
tja gaat dat jiet over:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zowel Janet als de muziek hebben op mij niet echt het effect wat zij in gedachte had![]()
Nic Endo echter![]()
Die dag is begonnen als eenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de drummert die op dat album speelde zit tegenwoordig in
en het nummer ging over liefde...quote:
quote:
SPOILERik heb geprobeert iets te vinden dat net zo saai is als Sting maar zelfs dit is dat niet
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben een remix van dit nummer gemaakt
Op het strand.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Beiden hetzelfde onderwerp, maar vanuit een ander perspectief (de verwondering vs. de geneugten).
quote:
lieve liedjes op pianoquote:
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....quote:
mannen die op vrouwen willen lijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Over mannen die op vrouwen lijken, of andersom....
Aliens!quote:
here come's Marvin the martianquote:
Blunt?quote:
Je vindt me misschien een beetje raar,quote:
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Je vindt me misschien een beetje raar,
maar ik ben gewoon een moordenaar.
Een moordenaar, een moordenaar, een moordenaar.....
burn baby burn... disco inferno!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat nummer komt van een album met de titel Burn baby burn en laat Ash nu een nummer hebben dat zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |