een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Manquote:
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een bewerking van Willow's Song uit de film Wicker Man
Burn baby Burn![]()
video's in wc'squote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The Bloodhound gang brak door met een leuk lief liedje over vuur (Fire water burn)
Een ander nummer van ze met een geweldig handige titel:
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
mannen met lang haar lijken opquote:
Over tweelingen gesprokenquote:
Nog een one hit wonder met een paar meidenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Over tweelingen gesproken
The cheeky girls - The cheeky song
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groentequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Nog een one hit wonder met een paar meiden
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en volgens de regering onder ronald reagan was ketchup een groente
volgens mij was dat in 1981..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Reagan werd president in 1966 en het nummer 1 nummer van dat jaar was:
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:05 schreef menjo het volgende:
[..]
volgens mij was dat in 1981..
In dit nummer is heel iemand anders president, namelijk J Mascis van Dinosaur jr.
Give it all - dat koppel ik aan seksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Aja klopt, hij werd in 66 gouverneur geen president, mijn fout :p
Sonic youth is iig te spelen in rock band 2, net als
in het Nederlandsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:52 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Give it all - dat koppel ik aan seks
om vlees eetbaar te maken moet je het kokenquote:
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Dark0z het volgende:
[..]
om vlees eetbaar te maken moet je het koken
Makkelijker, want je krijgt een stomaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als iemand kringspiertyfus heeft wordt het dan moeilijker of makkelijker
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Makkelijker, want je krijgt een stoma
in der stoma
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasjequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ze vonden metal ook een mannensport dus waarom de drummer in deze band mee schreeuwt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Iedereen kent natuurlijk Annie, die in dat verschrikkelijke weeshuis moest wonen. En dan ook nog kapstok spelen voor andermansvrouws tasje
Miggy - Annie (hou jij me tassie effe vast)
quote:
ik zie een kroontjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Wipneus & Pim - Koekeloer (niet dit filmpje).
Wipneus & Pim hadden altijd een wedstrijd uit de maat dansen.
Ik zie Anton Corbijnquote:
cold = Under the snow lies angels so coldquote:
en de zanger werd een gevalletje zelfmoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Dark0z het volgende:
[..]
cold = Under the snow lies angels so cold
daar gaat dit nr over
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en de zanger werd een gevalletje zelfmoord
Beetje fonetisch mixen en dan krijg je:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze zanger speelde in een paar afleveringen van MASH als de "singing surgeon"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |