Terence Trent d'Arby was/is ook bokser. Net als Pedro van Raamsdonk, die ooit geprobeert heeft te zingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds de dood van Hutchence treedt Terence Trent D'Arby wel eens op met INXS
De volgende gaat ook over boksen. De titelsong van Rocky IIIquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Terence Trent d'Arby was/is ook bokser. Net als Pedro van Raamsdonk, die ooit geprobeert heeft te zingen
Pedro van Raamsdonk - Hoe drink ik bier met mijn boks handschoenen aan ?
Leuk topic dit!
Will Smith speelde de hoofdrol in 'Ali', over het leven van bokser Mohammed Aliquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De volgende gaat ook over boksen. De titelsong van Rocky III
Via een andere film met Will Smith komen we bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Will Smith speelde de hoofdrol in 'Ali', over het leven van bokser Mohammed Ali
Will Smith - Gettin' jiggy with it
Ze brachten in 1877 het album Peaches uit, brengt me naar:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Via een andere film met Will Smith komen we bij
The Stranglers - Waiting For The Meninblack
Fruitmandjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze brachten in 1877 het album Peaches uit, brengt me naar:
en fonetisch wordt dat:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Fruitmandje
Fiona Apple - Paper bag
Kevers zijn beestjes. Net als neten.quote:
J.O.S. staat voor "jeugd organisatie sportclub". Nog meer sport: de basketballer Detlef Schrempf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kevers zijn beestjes. Net als neten.
The nits - J.O.S. days
Horses: mijn paard heet Symphonie en een proef op muziek rijd ik op:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:54 schreef menjo het volgende:
[..]
J.O.S. staat voor "jeugd organisatie sportclub". Nog meer sport: de basketballer Detlef Schrempf.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Horses: mijn paard heet Symphonie en een proef op muziek rijd ik op:
En nadat The Verve is genaaid in de rechtenkwestie zijn de rechten naar Jagger en Richards gegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Andrew Oldham Orchestra - The last time
Daar is Bittersweet symphony op gebaseerd.
this is a song about brian jonesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:27 schreef menjo het volgende:
[..]
En nadat The Verve is genaaid in de rechtenkwestie zijn de rechten naar Jagger en Richards gegaan.
quote:
bij de zanger denk ik stuurbaard bakkebaardquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Een band met Brian Jones in de bandnaam.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:14 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
bij de zanger denk ik stuurbaard bakkebaard
Peter Pan -> Captain Hook. Als die nu ook nog promoveert dan:quote:
gefixeerd op baardhaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:50 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Peter Pan -> Captain Hook. Als die nu ook nog promoveert dan:
Altijd strak gekleedquote:
Liefde, seks, allebei verslavend:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Altijd strak gekleed
Robert Palmer - Addicted to love
quote:
John Fquote:
zij hebben dit nummer ooit gecoverdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:09 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
John F
Presidents of the USA - Peaches
^ Dit was de eerste clip die MTV uitzond. De eerste clip die MTV Europe uitzond was:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |