Waarin Sting om z'n MTV brult...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:11 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
^ Dit was de eerste clip die MTV uitzond. De eerste clip die MTV Europe uitzond was:
'Sting' betekend 'steek'. En dat doen bijen soms.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarin Sting om z'n MTV brult...
Het orgineel is van de Partridge Family en er zijn mensen die om die show en muziek een cult hebben gevormd en ze maken nog muzak ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
'Sting' betekend 'steek'. En dat doen bijen soms.
Voice of the Beehive - I think i love you
In dat nummer van Boyd Rice & Giddle Partridge zingen ze over Jesse James, dus kom ik uit op een andere gangster uit het Wilde Westen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Het orgineel is van de Partridge Family en er zijn mensen die om die show en muziek een cult hebben gevormd en ze maken nog muzak ook
Ook uit De Haag:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:25 schreef belsen het volgende:
[..]
In dat nummer van Boyd Rice & Giddle Partridge zingen ze over Jesse James, dus kom ik uit op een andere gangster uit het Wilde Westen.
bevalt me heel goed en zou nog heeel lang mogen durenquote:
Laibachquote:Op zondag 24 januari 2010 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bevalt me heel goed en zou nog heeel lang mogen duren
Doet me in alle opzichten (stijl, taal en zelfs delen van de clip) denken aan deze:quote:
und alles wass ich will bist....quote:Op zondag 24 januari 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me in alle opzichten (stijl, taal en zelfs delen van de clip) denken aan deze:
...du, bist du, bist du!!!!!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...du, bist du, bist du!!!!!
Fonetisch is dat zo'n beetje hetzelfde als:
Dat doet me denken aan de scene in de Blue Oyster Bar in Police Academy...quote:
Dit liedje doet mij heel erg denken aan het volgende:quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat doet me denken aan de scene in de Blue Oyster Bar in Police Academy...
Het origineel is deze versie:
8 bit muziekquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Dit liedje doet mij heel erg denken aan het volgende:
quote:
bij de eerste uhhuh moet ik aan dit denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemaakt met het allereerste Casio keyboard (de Casio V1), waarvan ik er nog ééntje heb...
[ afbeelding ]
Wat mij brengt op 'Waarom menen Duitsers zich in het Engels te moeten uiten?'.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
bij de eerste uhhuh moet ik aan dit denken
Gezien de clip.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij brengt op 'Waarom menen Duitsers zich in het Engels te moeten uiten?'.
Gelukkig doet de compositie van deze song het 'Engels' van Claudia Brücken een beetje vergeten:
Jello Biafra is niet zo Mellow, maar toch:quote:
Donovan is just mad about Saffron. En die zong weer bij:quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef cafca het volgende:
Jello Biafra is niet zo Mellow, maar toch:
zij heeft ooit een paar nummers ingezongen voor junkie XLquote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Penniewafel het volgende:
[..]
Donovan is just mad about Saffron. En die zong weer bij:
Nederlands exportproduct Junkie XL (JXL in de USA, want 'junkie' mag daar niet...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zij heeft ooit een paar nummers ingezongen voor junkie XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |