Sarah McLachlan komt uit Canada. Net als Alanis Morissettequote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nederlands exportproduct Junkie XL (JXL in de USA, want 'junkie' mag daar niet...) heeft inmiddels voor flink wat internationale grootheden mogen remixen. 'A Little Less Conversation' van Elvis was zijn bekendste remix, maar wat dachten we van deze?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sarah McLachlan komt uit Canada. Net als Alanis Morissette
Alanis Morissette - Thank you
Dave Grohl had als project Probot met als 1 van de gasten Max Cavalera van Sepulturaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Taylor Hawkins speelde voor hij Foo Fighters zat, bij Alanis Morissette.
De laatste cd van Sepultura (A-lex) is gebaseerd op 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dave Grohl had als project Probot met als 1 van de gasten Max Cavalera van Sepultura
yello orangequote:Op zondag 24 januari 2010 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De laatste cd van Sepultura (A-lex) is gebaseerd op 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess.
Ander kleurtje:
Yello - Rubberbandman
Ook klassiek (vijfde van Ludwig), maar dan modern:quote:
Bij zijn stem moet ik altijd aan Jay Kay denkenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ook klassiek (vijfde van Ludwig), maar dan modern:
Jamiroquai deed de titelsong van Godzilla. Die film heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame. De populairste ster afgelopen jaar was waarschijnlijk die van Michael jackson.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Bij zijn stem moet ik altijd aan Jay Kay denken
zombiesquote:Op maandag 25 januari 2010 08:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jamiroquai deed de titelsong van Godzilla. Die film heeft een ster op de Hollywood Walk of Fame. De populairste ster afgelopen jaar was waarschijnlijk die van Michael jackson.
Michael Jackson - Thriller
Zombies zijn dode mensen. Spoken ook. Muziek van het spookhuis van de Efteling:quote:
\m/quote:Op maandag 25 januari 2010 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zombies zijn dode mensen. Spoken ook. Muziek van het spookhuis van de Efteling:
Camille Saint-Saëns - Danse Macabre
Deze vond ik altijd vrij macaber...quote:
Blixa was een Bad Seed en speelde inquote:Op maandag 25 januari 2010 09:53 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Deze vond ik altijd vrij macaber...
On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt above me with a rock in his fist
On the last day I took her where the wild roses grow
She lay on the bank, the wind light as a thief
And I kissed her goodbye, said, "All beauty must die"
And I lent down and planted a rose between her teeth
Van experimentele muziek die ergens op slaat (beton, drilboren, winkelkarretjes) naar het slaan op PVC-buizen:quote:Op maandag 25 januari 2010 10:07 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Blixa was een Bad Seed en speelde in
expirimentquote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Van experimentele muziek die ergens op slaat (beton, drilboren, winkelkarretjes) naar het slaan op PVC-buizen:
En oh, ik verbied Vader Abraham als associatie
quote:
en heeft samengewerkt met the poguesquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook op jonge leeftijd overleden aan een hartkwaal.
The Pogues een fijne folk/country band. Nederland is ook in het bezit van een geweldige folkband.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en heeft samengewerkt met the pogues
folk metal uit nederlandquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The Pogues een fijne folk/country band. Nederland is ook in het bezit van een geweldige folkband.
Onbekend maakt onbemind.
Die Nederlanders ook altijdquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Nederlanders ook altijd
Musical Youth - Pass the dutchie
Er zijn al heel wat schandalen geweest over het Nederlandse drugsbeleid.quote:
de eerste klanken klinken bijna net zo duits alsquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn al heel wat schandalen geweest over het Nederlandse drugsbeleid.
Rosamunde oftewel Roos...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de eerste klanken klinken bijna net zo duits als
en deze band stond op de soundtrack van een andere batman filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |