Op verzoek:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
zóó die is goed met... f5enWe verwachten nu wel een stel heerlijke tieten van je hé
![]()
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!
Tefal en BK in da housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand ook goed met pannen?
Zo ja, kom dan verdomme koken hier!
Meest irritant ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als je em nou krijgt van de politie, is het kut. Maar als er 2 van die graftakken van Bureau Toezicht op je af komen lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was zonde geld voor die 10 meter
En dat wil concreet zeggen? O wacht dat snap je dus nu net niet!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Hetiszover het volgende:
Opeens zag ik uit mijn ooghoeken een mooi blond studentje aan komen lopen. Het haar was blond als patat/friet en haar gezicht had een bruine gloed met rode wangetjes. Ze had iets teveel foundation op, bedacht ik me.
Stomme mod! Een beetje in een gesloten topic posten hè, zodat ie weer bovenaan de MyAt staat!quote:
ik wilde ff ergens anders gaan zitten dus trok de stekker uit de laptop, maar ik had niet in de gaten dat ik de accu eruit had liggenquote:
Heb 'm nu niet gedaan, in het verleden al eens. Kwam redelijk overeen met Piet, geloof ik.quote:
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.quote:
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef Sander het volgende:
Op weg naar de verjaardag van zusje lief. Met een krant onder je poten mag je met je voeten op de bank toch?
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.
[..]
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.
Ik weet ook niet zeker wat er allemaal wel en niet mag. M'n vriendin kreeg ooit eens complimenten van de conducteur omdat ze d'r schoenen uitgedaan had. Maar zij wist toen ook niet zeker of het wel mocht. Hij zei dat met krant/zonder schoenen mocht...maar het kan idd ook gedoogbeleid zijn. Ik denk dat laatste, want als je dingen toe gaat staan gaan mensen de gekste dingen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Sander het volgende:
[..]
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderop
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
whehe, k sta in de mc drive en degene voor me heeft van die sensorenleuk mikkie, bedankt voor de tip
Alles gekocht maar de pizza heeft ie dan weer niet in huis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
even schandalig net vanuit bed pizza besteld :d daar gaat mijn boodschapvoordeel :p
Dan neuk je toch gewoon beneden, zeur!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
dat is een enorme voederbak voor het geval de dinosauriers terugkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat op plaatje 'bed' voor een stellage?
2.15, dus t valt meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
hij kan niet meer naar rechts... en de bank komt daar links van de schouw tegen de muur, dus vanaf daar kan je m gewoon zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ziet er goed uit swarma![]()
Zet je nou alleen je kast zo half voor die schouw?
dat zie je verkeerd, die bak is 1.60 naar de muur toe, en 270 naar links en rechts breedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je op jezelf neem je nog een eenpersoonsbed.. Of zie ik het zo verkeerd
Ik wil NOOOIT meer een hoogslaper.. god was was dat irritantMaar het is wel ideaal voor de ruimte..
Mooie schouwMooie kast
alleen jammer dat de kast voor de schouw staat
whehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en verder.. Het is een studentenkamerik had een gele wastafel.. Boehoe.. Hij functioneerde
die heeft mijn zusje als nachtkastje die anaboda, ik vind m echt gruwelijk lelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel luxe hoor, ziet er goed uit..
IB en ik zijn nog gematigd over onze nieuwe aanwinst.. een ikea kastje.. eigenlijk niet degene waar we voor gingen kijken.. de afwerking en kwaliteit daarvan was om te huilen.. toen stond ik eerst bij de Malm te kijken.. achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben want dees is al behoorlijk aanwezig.. Nu hebben we de aneboda.. maar ik vind die doorzichtige dingen niet zo mooi, vooral niet als je verschillende kleuren kleren hebt.. dus heb er nu wit vel achter geplakt.. maar binnenkort maar even zwart.. dan valt het ook niet zo op, dat witte springt wel heel erg naar voren.. En het is nu nog wel een hoogte waar bij je er ook nog iets leuks op kan zettenDe malm was meteen 120 hoog geweest ofzo..
We hadden er nu maar één gekocht aangezien dees iets breder is dan de kulen, waar we voor gingen, en we dachten eerst maar eens met eentje kijken hoe vol we hem krijgenKvind beetje jammer dat ie maar 40 diep is.. Maar komt vast wel helemaal goed
godverdomme, ben ik net naar huis gegaan, anders had ik alleen ff de deur uit moeten lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Wat is er in vredesnaam op de Canisiussingel aan de hand? Kruispunt afgezet, politie en brandweerwagens, een overeindstaande fiets midden op het kruispunt met een lading papier er om heen op de straat
Meestal is er dan sprake van ernstige letsel en zij de onderzoeken i.v.m. de verzekeringen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
Er schijnt een ongeluk geweest te zijn, scooter aangereden door auto, alleen wel apart dat er zoveel onderzoek gedaan wordt, en ze al zeker een half uur de hele boel afgezet hebben (en de brandweer blijft staan)
Foto's van het wegdek voor het bepalen van de remweg, de hoek waaronder het ongeval heeft plaatsgevonden et cetera.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:04 schreef Maartel het volgende:
Mja, hoeveel valt er te onderzoeken als de auto er al niet meer staat?
Overigens is aan de mail die op de grond lag te zien het slachtoffer een medewerker van Lux.
Je hebt toch ook een Malm met drie laden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel luxe hoor, ziet er goed uit..
IB en ik zijn nog gematigd over onze nieuwe aanwinst.. een ikea kastje.. eigenlijk niet degene waar we voor gingen kijken.. de afwerking en kwaliteit daarvan was om te huilen.. toen stond ik eerst bij de Malm te kijken.. achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben want dees is al behoorlijk aanwezig.. Nu hebben we de aneboda.. maar ik vind die doorzichtige dingen niet zo mooi, vooral niet als je verschillende kleuren kleren hebt.. dus heb er nu wit vel achter geplakt.. maar binnenkort maar even zwart.. dan valt het ook niet zo op, dat witte springt wel heel erg naar voren.. En het is nu nog wel een hoogte waar bij je er ook nog iets leuks op kan zettenDe malm was meteen 120 hoog geweest ofzo..
We hadden er nu maar één gekocht aangezien dees iets breder is dan de kulen, waar we voor gingen, en we dachten eerst maar eens met eentje kijken hoe vol we hem krijgenKvind beetje jammer dat ie maar 40 diep is.. Maar komt vast wel helemaal goed
komt nog een trapje, maar weet nog niet aan welke kantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er leuk uit, swarmi! Vette kast ook!
Zie alleen dat je het bed helemaal dicht hebt getimmerd. Heb je wel bedacht hoe je je matras gaat luchten?.
En als ik het goed begrijp komt er dus geen trapje voor je bed, je wil er op spierkracht in klimmen? Dan had je geen tweepersoons hoeven nemen
Als er maar voldoende luchtcirculatie mogelijk is, is het prima. Nogal zonde als je anders je matras daarmee zou vertiefen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komt nog een trapje, maar weet nog niet aan welke kant
eerst de bank en de koelkast maandag, dan kan ik bepalen welke en waar ik n tafel wil, en dan kan ik bepalen waar ik t trapje wil
en er zit een lattenbodem in, ongeveer 10 cm tussen het ''plafond'' en het matras
leek me wel genoeg
Zien wij eruit als van die dampende hippies?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef ScarFace- het volgende:
Wat vinden jullie de beste coffeeshop in Nijmegen?
Kan zelf niet echt zo goed draaien trouwens daarom haal ik meestal voorgedraaide.
Tot nu toe kronkel en het wonder bezocht, kronkel vraagt 4.50 voor een haze joint nogal duur dus.
Het wonder 3.50 uit mn hoofd voor white widow das wel een hele andere wietsoort maarja.
Kronkel heeft ook wel white widdow die is wel beter qua kwaliteit als ik dat even snel concludeer.
Wat vinden jullie de fijnste shop?
Wij niet, jij wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zien wij eruit als van die dampende hippies?
Dan zou ik gewoon zeggen De Kronkel!quote:
Daarmee wil D_K zeggen dat de Kronkel het beste is...voor goede kwaliteit moet je ook betalenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Da hek tog al geseed, koekwaus!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarmee wil D_K zeggen dat de Kronkel het beste is...voor goede kwaliteit moet je ook betalen![]()
da sag ik tog nie mafkees joe was te snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Da hek tog al geseed, koekwaus!
Normaal hoor ik die zin alleen in de slaapkamer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
da sag ik tog nie mafkees joe was te snel
Is dat een schouw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
het leggen van het parket
[ afbeelding ]
hier lag het al
[ afbeelding ]
wastafel (nog niet geschilderd + geplamuurd, nog geen parket)
en ik ga een nieuwe kopen, vind deze best lelijk
[ afbeelding ]
en dat wordt deze:
[ afbeelding ]
mn bed in aanbouw, vandaag kieren geplamuurd, als het meezit morgen verven
[ afbeelding ]
mn bed af, behalve het verven (salontafel staat er ook al)
[ afbeelding ]
mn kast
[ afbeelding ]
Dat zal wel ja jou inmiddels een klein beetje kennende....dan zal je voor de rest gewoon wel heel erg lievv zijn....toch??/ je moet dat wel ergens compenserenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normaal hoor ik die zin alleen in de slaapkamer!
Ik heb een uitgebreide kroonkurken-collectie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zal wel ja jou inmiddels een klein beetje kennende....dan zal je voor de rest gewoon wel heel erg lievv zijn....toch??/ je moet dat wel ergens compenseren
ja dat zeg je nu wel maar tot op heden heb ik daar niks van gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreide kroonkurken-collectie!
Ik laat niet iedereen aan mijn collectie zitten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu wel maar tot op heden heb ik daar niks van gezien
goed gezienquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had een ex van me op papier kunnen zetten ja!quote:
en ik wat laterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik had vanmiddag minder lang moeten slapen merk ik
Dat. Had me voorgenomen enorm uit te gaan slapen omdat het eindelijk weer eens konquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:58 schreef Mikkie het volgende:
Ritme is kut. Heb me vanmorgen bewust nog omgedraaid.
Da's zo kut hè. Ik wilde per se blijven liggen dus heb me om half acht nog eens omgedraaid en uiteindelijk tot half tien geslapen...mag ik niet ontevreden over zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Had me voorgenomen enorm uit te gaan slapen omdat het eindelijk weer eens kon
kwart over 8 wakker, niet meer geslapen
Klant?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:49 schreef Dj_unkie het volgende:
Mogge
Nog geen klant gehad....rust....lekker
O, en wat doe je als je wel een klant hebt? Gewoon rebooten! Dag meneer?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Servicepunt voor glasvezel internet
Nee het is eigenlijk helpdesk werk, maar dan persoonlijk +quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, en wat doe je als je wel een klant hebt? Gewoon rebooten! Dag meneer?
En niet druk zo te horen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk helpdesk werk, maar dan persoonlijk +
werven nieuwe klanten,
uitleg van aansluiten,
promotiewerk,
overstappen van huidige abonnementen naar glasvezel
voorlichting en vraagbundeling grotere projecten
ect ect
Het is heel divers
Hallo meneer de IerseBastaard!quote:
Dat had ik ook toen ik mijn bed terugzocht op de ikea-site!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie.. Ik heb een malm in Italie dacht ik.. Alleen zag ik die versie niet meer staan..
Ik bedoel een lage brede met drie lades. En die bodem is dun, ja. Ik heb er wat keukenspullen in staan, potjes, pakjes e.d., en de bodem zakt behoorlijk door. Zou er eigenlijk eens een verstevigingslatje in moeten spijkeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie.. Ik heb een malm in Italie dacht ik.. Alleen zag ik die versie niet meer staan.. Maar dat is een hoge smalle met allemaal diepe lades.. er staan nu alleen hoge smallen met boven 2 van die dunne laatjes..
Maar die zijn toch wel echt het stevigst imo.. of bedoel je dat in de 3variant een dunne bodem ligt?
We wilde eigenlijk 5 lades maar nu hebben we gewoon 3 diepe lades.. ik zal hem straks eens in gaan ruimen..
Momenteel zijn we niet actief bezig met aansluiten in Nijmegen, dus blijven problemen ook uit. Maar begint al drukker te worden nu hoorquote:
Dus je hebt eigenlijk een klantenbestand van 3 hele klanten en daar komen er ook geen bij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Momenteel zijn we niet actief bezig met aansluiten in Nijmegen, dus blijven problemen ook uit. Maar begint al drukker te worden nu hoor
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk een klantenbestand van 3 hele klanten en daar komen er ook geen bij?
Ik geloof er niets van! Kom maar met die namen en adressen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nee
In Nijmegen hebben we enkele duizenden klanten hoor
Tuurlijk en dan vink ik ze een voor een af!quote:
anders wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van! Kom maar met die namen en adressen!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef AMDB het volgende:
Jezus, zijn er hier mensen die de hele fucking Ikea folder uit hun hoofd kennen?
Over een jaar gaat het gelul hier over pampers en baby's, damn.
Ziekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Meisje van 1 maand overleden na verkrachting
Jezus
Nee ben op pagina 38 blijven hangenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef AMDB het volgende:
Jezus, zijn er hier mensen die de hele fucking Ikea folder uit hun hoofd kennen?
Over een jaar gaat het gelul hier over pampers en baby's, damn.
Jeez....sneuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Meisje van 1 maand overleden na verkrachting
Jezus
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een knie aan de grond op een rotonde?Hoe doe je dat in je auto
Ik heb het aangepastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Peilen is gewoon goed in deze context hoor schatjes.
[..]
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!.
Neh, ik heb zojuist kipburgers gehaald bij de appie en die in de vriezer gemikt
en hoe smaakt de overwinning?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Peilen is gewoon goed in deze context hoor schatjes.
[..]
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!.
Neh, ik heb zojuist kipburgers gehaald bij de appie en die in de vriezer gemikt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greatnet als ik serieus aan mijn werkstuk ga beginnen heeft het huisgenootje boven ons dr neefjes op bezoek en geweldige kindermuziek aan staan
Niet gewoon kinderen voor kinderen?quote:
Ja, onvoorstelbaar. Probeer in elk geval nog iets over de inhoud te zeggen, er was immers meer dan voldoende over op te merken, vond ik zelf al. Nah, een extern iemand kan nog kritischer zijn, zou je denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef IrishBastard het volgende:
Sommige mensen zijn dan echt te lui voor woorden
Durf je niet alleen, aai.gifquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Mikkie het volgende:
D_K, ga je nog een calietje doen vanavond?
Ik heb andere dingen gepland. Mochten die nou heel vroeg afgelopen zijn en ik heb nog zin in bier en tegelijkertijd geen fietsaversie, dan ga ik misschien nogquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Durf je niet alleen, aai.gif
Ja, wij zijn maar weer omgedraaid.. had niet echt zin meer om op zo'n manier naar malden te rijden..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sneeuwt wel lekker in nijmegen...
Niet veroordelend hoor, iedereen moet rijden waar ie zich prettig bij voelt, maar ik vind dat jullie je echt opmerkelijk laten beïnvloeden door externe factoren zoals tien minuten file en een beetje sneeuw! Ja, het duurt langer en ja, het is wat voorzichtiger rijden, maar mên zo'n ramp is dat toch ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, wij zijn maar weer omgedraaid.. had niet echt zin meer om op zo'n manier naar malden te rijden..
Ik kom net uit het centrum en het regent een heel klein beetje. Sneeuw is opgehouden in elk geval, hoewel ik wel hoop dat er vannacht nog meer gaat vallenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik snap ergens niet zo goed dat mijn broer gewoon gegaan is.. Als ik hoor dat ze onderweg al een auto 180 graden hadden zien draaien bij een verkeerslicht.. Wat bijna een ongeluk veroorzaakte.. En daarna ook een auto die de stoep op ging..
Ben blij dat wij omgedraaid hebben.. Maar regent het nu weer? of valt het hier gewoon van het balkon?
Het ging me niet over het afzeggen van gisteren, het ging me erom dat toen als argument een drukke Waalbrug werd genoemd. Maar niet alleen toen, ook al eens dat jullie verder weg moesten maar moeite hadden om rond een bepaald tijdstip te gaan omdat het dan druk zou zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat van gister had niet temaken met 10 minuten file.. Dat had te maken met het feit dat IB zich nog steeds niet echt goed voelde.. En we rond 19.00 bij de laatste persoon zouden moeten vertrekken om nog een beetje tijd te hebben in Gouda, aangezien hij ook weer op tijd terug wilde zijn wegens tentamens.. als je tot zeker 17.30 moet werken + eten wordt dat gewoon krappig
Als we een keer gaan op een dag dat het allemaal qua tijd niet zo uitmaakt maken die 10 minuten ook niet uit hoor
Daarom zeg ik: het is maar net hoe je je voelt en je moet doen waar je je prettig bij voelt. Maar als ik zie wat er nu gevallen is en wat er bijvoorbeeld het weekend voor kerst lag, dan is dit echt peanuts. Toen moest ik m'n auto uitgraven om weg te komen, nu lag er een schattig laagje maar ook niet meer dan dat.quote:Het was niet een beetje sneeuw imo.. IB had weinig grip en we zouden op dit tempo toch te laat komen voor de film.. dan draai ik liever om
Sowieso ben ik niet degene die rijdt en laat ik de beslissingen verder over aan hoe IB zich erbij voelt..
Wat betaal je daar nou voor een kistje bier?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zojuist maar ff de biertaxi gebeld... zijn ze door HJ heen
Ik zei al: die grens ligt voor iedereen anders, je hoeft je niet vol aangevallen te voelenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou zeggen, oordeel als je zelf op dat moment gereden hebt, en niet naar wat je van binnen hebt zien liggen. Ik vond het onverantwoord, en ga dan ook niet mijn auto riskeren voor een biosbezoekje
Dat klopte ja! Ik kon eindelijk een keertje een paar uur achter elkaar door knorren!quote:
Bijna welquote:Op zondag 17 januari 2010 12:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij zou natuurlijk met je motor nog gewoon overal doorgeknald zijn
Zondag 17 Januari 2010quote:Op zondag 17 januari 2010 12:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Straks gezellig nieuwjaarsborrel op werk
Haa lekker!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopte ja! Ik kon eindelijk een keertje een paar uur achter elkaar door knorren!
Een complete idioot, in de categorie Oversight.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef Mikkie het volgende:
AH Laagste actieprijsgarantie
Wat vinden van jullie bijvoorbeeld die Dropdown?
Werkelijk kansloos....quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef Mikkie het volgende:
AH Laagste actieprijsgarantie
Wat vinden van jullie bijvoorbeeld die Dropdown?
Nouja wasmachine verplaats ik sowieso naar de keuken, daar heb ik ruimte genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet al te ruim, maar wel prima te doen toch
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Een complete idioot, in de categorie Oversight.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ontzettend kansloos
Ha, ik ben dus niet de enigequote:
Valt niet tegen toch? Het ziet er inderdaad uit alsof er nog wel wat aan moet gebeuren (die badkamer is net een rommelhok en die afzuiger is echt 'quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou piccies, badkamer en de keuken.
Hier de badkamer vanaf de deur gezien, steeds iets linksom richting de wasbak. Speciale vermelding waard, het touwtje waarmee de douchegordijnrail aan het plafond hangtAlle foto's zijn natuurlijk klikbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken... Het tegelwerk is niet helemaal doorgezet, zit een plank geschroefd om het oppervlak vlak te houden voor het poetsen. De afzuiger, er is totaal geen afvoer van de luchtDus daar moet ik even een afvoer leggen en een koof erom heen maken. Overigens zit er ook geen stroompunt... Mevrouw had een haspel over de kastjes liggen
De gasleiding zit wel erg hoog en ver richting het aanrecht, die wil ik ingekort hebben tot onder het aanrechtblad. Dan zelf een werkblad maken in het verlengde van het aanrecht, daarop een gasstelletje, en daaronder de wasmachine. Verder zit er een gigantisch stopcontact ter hoogte van het aanrecht, doorgetrokken dmv een kabelgootje van achter de koelkast vandaan. Ennieweej foto's zeggen meer, dus hier komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 met statiegeld dus 21.10quote:Op zondag 17 januari 2010 09:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou voor een kistje bier?
Ik durfde geen foto's te maken van de CV ruimtequote:Op zondag 17 januari 2010 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Valt niet tegen toch? Het ziet er inderdaad uit alsof er nog wel wat aan moet gebeuren (die badkamer is net een rommelhok en die afzuiger is echt ''), maar als je er wat tijd in steekt moet er prima te wonen zijn
.
Niet goedkoop maar ach, daar denk je op zo'n moment ook niet over na natuurlijkquote:
Zeker waar. Het is een prima startersplek en met de subsidie die je krijgt is het inderdaad goed te betalen. Waarschijnlijk betaal je net zo veel als ikquote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik durfde geen foto's te maken van de CV ruimtedie stond vol met 4 rolcontainers aan voedsel
Met wat werk is het een prima plek om te wonen
Helemaal om te starten
denk dat er veel mensen zouden tekenen voor een startersplekkie als dit, meer ruimte dan de gemiddelde kamer en dat voor eenzelfde kostenplaatje.
Voor dat geld hoef je iig niet meer in slecht weer naar de super / kroeg, waar je verhoudingsgewijs per biertje meer betaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Jezus, da's wel duur
Toch jammer dat je grens waarschijnlijk al verlaagd is op het moment dat je wilt bestellenVoor dat geld loont het namelijk best om een voorraadje te hebben
Om 2 uur snachts zijn de winkels dicht.... dus nee...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, maar voor die 8 euro kun je ook bijna een tweede krat hebben
ja klopt, nou lekker fucking boeiend als je dit niet elke maand doet dan is het allemaal best te doen johquote:Op zondag 17 januari 2010 13:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, op dat moment niet, maar ik zei net ook al dat het voor dat geld wel loont om een voorraadje te hebben
jupjupquote:Op zondag 17 januari 2010 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Tis toch ook geen aanval ofzoZeg alleen dat ik het wel best duur vind, dat kan toch
Anders ga jij eens braaf iets opruimen of poetsen ofzo, vrouwmenschquote:Op zondag 17 januari 2010 13:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, ik vond het best aanvallend richting hosti..
Ik wil niet stoken verder, maar ik zou het niet pikken..
Zag het op MF ja... moet dan wel heel gezellig zijn geweestquote:Op zondag 17 januari 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
laat die housewarming met BBQ maar komenziet er goed uit CP!
en je hebt wat gemist!
voor het eerst in tijden ben ik pas om kwart over 5 gaan slapen
![]()
maar mèn, wat een geweldige avond was gisteren!
![]()
Tof hok! Lijkt een beetje op mijn app'je op complex Welgelegen!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier de badkamer vanaf de deur gezien, steeds iets linksom richting de wasbak. Speciale vermelding waard, het touwtje waarmee de douchegordijnrail aan het plafond hangtAlle foto's zijn natuurlijk klikbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken... Het tegelwerk is niet helemaal doorgezet, zit een plank geschroefd om het oppervlak vlak te houden voor het poetsen. De afzuiger, er is totaal geen afvoer van de luchtDus daar moet ik even een afvoer leggen en een koof erom heen maken. Overigens zit er ook geen stroompunt... Mevrouw had een haspel over de kastjes liggen
De gasleiding zit wel erg hoog en ver richting het aanrecht, die wil ik ingekort hebben tot onder het aanrechtblad. Dan zelf een werkblad maken in het verlengde van het aanrecht, daarop een gasstelletje, en daaronder de wasmachine. Verder zit er een gigantisch stopcontact ter hoogte van het aanrecht, doorgetrokken dmv een kabelgootje van achter de koelkast vandaan. Ennieweej foto's zeggen meer, dus hier komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leipe keukenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gied genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 13:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben met mijn werkstuk bezighet ergste is dat ik weet dat als ik nu ff een uurtje serieus aan de gang ga.. ik er van af ben.. maar er zijn zoveel dingen interessanter..
Daarna ga ik mijn kleren in het nieuwe kastje ruimen.. dus dan iets vrouwmenschachtigiets doen.. Vind je dat goed
Mijn idee!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet al te ruim, maar wel prima te doen toch
daar moet je je best voor doen, en op 'edit' klikkenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met al die blauwe hier moet je wel 3 keer nadenken voor je iets post.. Aangezien jullie toch edits kunnen zien.. Soms wel een beetje irritant
Nope, je kan de editgeschiedenis opvragen maar daar moet je bewust voor klikken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat jullie originele posts gewoon zagen.. Dus dan ook het plaatje?
nope, gelukkig niet. Zou het ook wel onoverzichtelijk makenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat jullie originele posts gewoon zagen.. Dus dan ook het plaatje?
Yep, en dat doen we dan ook massaalquote:Op zondag 17 januari 2010 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dan nog, de mogelijkheid is er.. Dus als ik boos ben op Piet, en piet daarna uitscheld voor van alles en nog wat.. En ik vijf minuten later bij zinnen kom.. Kan Piet toch nog lezen dat ik niet lief tegen hem was
het is de fijnste 'extra' die je hebt als mod! Ook al die verwijderde posts in R&P enzo is leuk leesvoerquote:Op zondag 17 januari 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep, en dat doen we dan ook massaal.
ja! dat zou ook mogen veranderen.... of ik moet gewoon nog meer gaan Fok!ken en voor FA gaanquote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deleted topics kunnen we niet zien, dat is wel jammer.
Ook een ninja-edit?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met al die blauwe hier moet je wel 3 keer nadenken voor je iets post.. Aangezien jullie toch edits kunnen zien.. Soms wel een beetje irritant
ook die! alleen kun je dan niet zien dat daar een edit heeft plaats gevondenquote:
Trouwens, als je binnen 5min een post edit en er staat dus niet "Deze post is x% gewijzigd" dan kunnen wij ook niet zien dat ie gewijzigd is, en hebben geen reden om de editgeschieden te bekijken. Je moet dus binnen 5min bij zinnen komenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou goed, nu snapt het gewone volk er ook weer wat meer van
nou ja, 'iedereen' is hier in dit topic wel bijna van toepassing jaquote:Op zondag 17 januari 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 17-01-2010 14:32
Dus dit kan iedereen zien? Stelletje kut mods
Wat een gestapo-praktijken!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 17-01-2010 14:32
Dus dit kan iedereen zien? Stelletje kut mods
Quote before edit.quote:
Die is alweer zwart, en in 't niets verdwenen.quote:
Ja, niemand die 't snaptquote:
Nee, die was ik niet van plan te edit-en! Wat kan een mod nog meer?quote:
/ignorequote:
ben nog bij z'n werk langsgeweest om te checken of hij niet dood was ofzoquote:
Berichten verwijderen, zodat niemand ze meer ziet (op F(A)'s na dan).quote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die was ik niet van plan te edit-en! Wat kan een mod nog meer?
ass verkeerd opvattenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja het is toch niet aan de orde want ik zou natuurlijk nooit boos op Piet zijn.
Maar had het laatst wel bij dat "steekt veer in moblos ass" Ik dacht daarna misschien is ass niet zo netjes maar dat kwam gewoon een beetje door mijn verengelsingmaar ik dacht ja editten heeft ook geen nut want dat ziet ze toch wel.. en kan het juist verkeerd opgevat worden, omdat je het zeg maar edit.. Maar nu weet ik als ik snel ben dat het wel meevalt..
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarja het is toch niet aan de orde want ik zou natuurlijk nooit boos op Piet zijn.
Maar had het laatst wel bij dat "steekt veer in moblos ass" Ik dacht daarna misschien is ass niet zo netjes maar dat kwam gewoon een beetje door mijn verengelsingmaar ik dacht ja editten heeft ook geen nut want dat ziet ze toch wel.. en kan het juist verkeerd opgevat worden, omdat je het zeg maar edit.. Maar nu weet ik als ik snel ben dat het wel meevalt..
wederzijdsquote:Op zondag 17 januari 2010 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, no offence verder, maar ik ben die grens een beetje kwijt bij jou
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben nog bij z'n werk langsgeweest om te checken of hij niet dood was ofzowant hij liet niets horen, ook niet op mobiel enzo maar hij leeft nog, en wil niets meer met Fok! te maken hebben gok ik zo... heb ook niet met hem gesproken, alleen gevraagd of ze me konden vertellen of hij iig nog leefde en een berichtje achtergelaten of hij even kon laten horen waarom hij niets meer liet horen
Jullie zijn geen dikke maatjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja nou, moblo en ik tolereren gewoon weinig van elkaar, en ik bedoelde het nu eens een keer niet negatief, dus wilde het ook niet zo over laten komen
je maakt je toch zorgen als iemand ineens verdwijnt, virtueel of niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]wat lief
![]()
maar nu weet ik ook wel dat mocht er iets met me gebeuren, het als eerste op fok belandt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |