Ja, onvoorstelbaar. Probeer in elk geval nog iets over de inhoud te zeggen, er was immers meer dan voldoende over op te merken, vond ik zelf al. Nah, een extern iemand kan nog kritischer zijn, zou je denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef IrishBastard het volgende:
Sommige mensen zijn dan echt te lui voor woorden
Durf je niet alleen, aai.gifquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Mikkie het volgende:
D_K, ga je nog een calietje doen vanavond?
Ik heb andere dingen gepland. Mochten die nou heel vroeg afgelopen zijn en ik heb nog zin in bier en tegelijkertijd geen fietsaversie, dan ga ik misschien nogquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Durf je niet alleen, aai.gif
Ja, wij zijn maar weer omgedraaid.. had niet echt zin meer om op zo'n manier naar malden te rijden..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sneeuwt wel lekker in nijmegen...
Niet veroordelend hoor, iedereen moet rijden waar ie zich prettig bij voelt, maar ik vind dat jullie je echt opmerkelijk laten beïnvloeden door externe factoren zoals tien minuten file en een beetje sneeuw! Ja, het duurt langer en ja, het is wat voorzichtiger rijden, maar mên zo'n ramp is dat toch ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, wij zijn maar weer omgedraaid.. had niet echt zin meer om op zo'n manier naar malden te rijden..
Ik kom net uit het centrum en het regent een heel klein beetje. Sneeuw is opgehouden in elk geval, hoewel ik wel hoop dat er vannacht nog meer gaat vallenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik snap ergens niet zo goed dat mijn broer gewoon gegaan is.. Als ik hoor dat ze onderweg al een auto 180 graden hadden zien draaien bij een verkeerslicht.. Wat bijna een ongeluk veroorzaakte.. En daarna ook een auto die de stoep op ging..
Ben blij dat wij omgedraaid hebben.. Maar regent het nu weer? of valt het hier gewoon van het balkon?
Het ging me niet over het afzeggen van gisteren, het ging me erom dat toen als argument een drukke Waalbrug werd genoemd. Maar niet alleen toen, ook al eens dat jullie verder weg moesten maar moeite hadden om rond een bepaald tijdstip te gaan omdat het dan druk zou zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat van gister had niet temaken met 10 minuten file.. Dat had te maken met het feit dat IB zich nog steeds niet echt goed voelde.. En we rond 19.00 bij de laatste persoon zouden moeten vertrekken om nog een beetje tijd te hebben in Gouda, aangezien hij ook weer op tijd terug wilde zijn wegens tentamens.. als je tot zeker 17.30 moet werken + eten wordt dat gewoon krappig
Als we een keer gaan op een dag dat het allemaal qua tijd niet zo uitmaakt maken die 10 minuten ook niet uit hoor
Daarom zeg ik: het is maar net hoe je je voelt en je moet doen waar je je prettig bij voelt. Maar als ik zie wat er nu gevallen is en wat er bijvoorbeeld het weekend voor kerst lag, dan is dit echt peanuts. Toen moest ik m'n auto uitgraven om weg te komen, nu lag er een schattig laagje maar ook niet meer dan dat.quote:Het was niet een beetje sneeuw imo.. IB had weinig grip en we zouden op dit tempo toch te laat komen voor de film.. dan draai ik liever om
Sowieso ben ik niet degene die rijdt en laat ik de beslissingen verder over aan hoe IB zich erbij voelt..
Wat betaal je daar nou voor een kistje bier?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zojuist maar ff de biertaxi gebeld... zijn ze door HJ heen
Ik zei al: die grens ligt voor iedereen anders, je hoeft je niet vol aangevallen te voelenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou zeggen, oordeel als je zelf op dat moment gereden hebt, en niet naar wat je van binnen hebt zien liggen. Ik vond het onverantwoord, en ga dan ook niet mijn auto riskeren voor een biosbezoekje
Dat klopte ja! Ik kon eindelijk een keertje een paar uur achter elkaar door knorren!quote:
Bijna welquote:Op zondag 17 januari 2010 12:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, jij zou natuurlijk met je motor nog gewoon overal doorgeknald zijn
Zondag 17 Januari 2010quote:Op zondag 17 januari 2010 12:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Straks gezellig nieuwjaarsborrel op werk
Haa lekker!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopte ja! Ik kon eindelijk een keertje een paar uur achter elkaar door knorren!
Een complete idioot, in de categorie Oversight.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef Mikkie het volgende:
AH Laagste actieprijsgarantie
Wat vinden van jullie bijvoorbeeld die Dropdown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |