Klant?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:49 schreef Dj_unkie het volgende:
Mogge
Nog geen klant gehad....rust....lekker
O, en wat doe je als je wel een klant hebt? Gewoon rebooten! Dag meneer?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Servicepunt voor glasvezel internet
Nee het is eigenlijk helpdesk werk, maar dan persoonlijk +quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, en wat doe je als je wel een klant hebt? Gewoon rebooten! Dag meneer?
En niet druk zo te horen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk helpdesk werk, maar dan persoonlijk +
werven nieuwe klanten,
uitleg van aansluiten,
promotiewerk,
overstappen van huidige abonnementen naar glasvezel
voorlichting en vraagbundeling grotere projecten
ect ect
Het is heel divers
Hallo meneer de IerseBastaard!quote:
Dat had ik ook toen ik mijn bed terugzocht op de ikea-site!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie.. Ik heb een malm in Italie dacht ik.. Alleen zag ik die versie niet meer staan..
Ik bedoel een lage brede met drie lades. En die bodem is dun, ja. Ik heb er wat keukenspullen in staan, potjes, pakjes e.d., en de bodem zakt behoorlijk door. Zou er eigenlijk eens een verstevigingslatje in moeten spijkeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie.. Ik heb een malm in Italie dacht ik.. Alleen zag ik die versie niet meer staan.. Maar dat is een hoge smalle met allemaal diepe lades.. er staan nu alleen hoge smallen met boven 2 van die dunne laatjes..
Maar die zijn toch wel echt het stevigst imo.. of bedoel je dat in de 3variant een dunne bodem ligt?
We wilde eigenlijk 5 lades maar nu hebben we gewoon 3 diepe lades.. ik zal hem straks eens in gaan ruimen..
Momenteel zijn we niet actief bezig met aansluiten in Nijmegen, dus blijven problemen ook uit. Maar begint al drukker te worden nu hoorquote:
Dus je hebt eigenlijk een klantenbestand van 3 hele klanten en daar komen er ook geen bij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Momenteel zijn we niet actief bezig met aansluiten in Nijmegen, dus blijven problemen ook uit. Maar begint al drukker te worden nu hoor
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk een klantenbestand van 3 hele klanten en daar komen er ook geen bij?
Ik geloof er niets van! Kom maar met die namen en adressen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Nee
In Nijmegen hebben we enkele duizenden klanten hoor
Tuurlijk en dan vink ik ze een voor een af!quote:
anders wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van! Kom maar met die namen en adressen!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef AMDB het volgende:
Jezus, zijn er hier mensen die de hele fucking Ikea folder uit hun hoofd kennen?
Over een jaar gaat het gelul hier over pampers en baby's, damn.
Ziekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Meisje van 1 maand overleden na verkrachting
Jezus
Nee ben op pagina 38 blijven hangenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef AMDB het volgende:
Jezus, zijn er hier mensen die de hele fucking Ikea folder uit hun hoofd kennen?
Over een jaar gaat het gelul hier over pampers en baby's, damn.
Jeez....sneuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Meisje van 1 maand overleden na verkrachting
Jezus
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een knie aan de grond op een rotonde?Hoe doe je dat in je auto
Ik heb het aangepastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Peilen is gewoon goed in deze context hoor schatjes.
[..]
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!.
Neh, ik heb zojuist kipburgers gehaald bij de appie en die in de vriezer gemikt
en hoe smaakt de overwinning?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Peilen is gewoon goed in deze context hoor schatjes.
[..]
Hendig sjieke acrobatique, jwtz!.
Neh, ik heb zojuist kipburgers gehaald bij de appie en die in de vriezer gemikt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greatnet als ik serieus aan mijn werkstuk ga beginnen heeft het huisgenootje boven ons dr neefjes op bezoek en geweldige kindermuziek aan staan
Niet gewoon kinderen voor kinderen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |