Op verzoek:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
zóó die is goed met... f5enWe verwachten nu wel een stel heerlijke tieten van je hé
![]()
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!
Tefal en BK in da housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand ook goed met pannen?
Zo ja, kom dan verdomme koken hier!
Meest irritant ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als je em nou krijgt van de politie, is het kut. Maar als er 2 van die graftakken van Bureau Toezicht op je af komen lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was zonde geld voor die 10 meter
En dat wil concreet zeggen? O wacht dat snap je dus nu net niet!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Hetiszover het volgende:
Opeens zag ik uit mijn ooghoeken een mooi blond studentje aan komen lopen. Het haar was blond als patat/friet en haar gezicht had een bruine gloed met rode wangetjes. Ze had iets teveel foundation op, bedacht ik me.
Stomme mod! Een beetje in een gesloten topic posten hè, zodat ie weer bovenaan de MyAt staat!quote:
ik wilde ff ergens anders gaan zitten dus trok de stekker uit de laptop, maar ik had niet in de gaten dat ik de accu eruit had liggenquote:
Heb 'm nu niet gedaan, in het verleden al eens. Kwam redelijk overeen met Piet, geloof ik.quote:
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.quote:
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef Sander het volgende:
Op weg naar de verjaardag van zusje lief. Met een krant onder je poten mag je met je voeten op de bank toch?
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.
[..]
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.
Ik weet ook niet zeker wat er allemaal wel en niet mag. M'n vriendin kreeg ooit eens complimenten van de conducteur omdat ze d'r schoenen uitgedaan had. Maar zij wist toen ook niet zeker of het wel mocht. Hij zei dat met krant/zonder schoenen mocht...maar het kan idd ook gedoogbeleid zijn. Ik denk dat laatste, want als je dingen toe gaat staan gaan mensen de gekste dingen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Sander het volgende:
[..]
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderop
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
whehe, k sta in de mc drive en degene voor me heeft van die sensorenleuk mikkie, bedankt voor de tip
Alles gekocht maar de pizza heeft ie dan weer niet in huis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
even schandalig net vanuit bed pizza besteld :d daar gaat mijn boodschapvoordeel :p
Dan neuk je toch gewoon beneden, zeur!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
dat is een enorme voederbak voor het geval de dinosauriers terugkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat op plaatje 'bed' voor een stellage?
2.15, dus t valt meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
hij kan niet meer naar rechts... en de bank komt daar links van de schouw tegen de muur, dus vanaf daar kan je m gewoon zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ziet er goed uit swarma![]()
Zet je nou alleen je kast zo half voor die schouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |