Op verzoek:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
zóó die is goed met... f5enWe verwachten nu wel een stel heerlijke tieten van je hé
![]()
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!
Tefal en BK in da housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand ook goed met pannen?
Zo ja, kom dan verdomme koken hier!
Meest irritant ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als je em nou krijgt van de politie, is het kut. Maar als er 2 van die graftakken van Bureau Toezicht op je af komen lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was zonde geld voor die 10 meter
En dat wil concreet zeggen? O wacht dat snap je dus nu net niet!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Hetiszover het volgende:
Opeens zag ik uit mijn ooghoeken een mooi blond studentje aan komen lopen. Het haar was blond als patat/friet en haar gezicht had een bruine gloed met rode wangetjes. Ze had iets teveel foundation op, bedacht ik me.
Stomme mod! Een beetje in een gesloten topic posten hè, zodat ie weer bovenaan de MyAt staat!quote:
ik wilde ff ergens anders gaan zitten dus trok de stekker uit de laptop, maar ik had niet in de gaten dat ik de accu eruit had liggenquote:
Heb 'm nu niet gedaan, in het verleden al eens. Kwam redelijk overeen met Piet, geloof ik.quote:
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.quote:
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef Sander het volgende:
Op weg naar de verjaardag van zusje lief. Met een krant onder je poten mag je met je voeten op de bank toch?
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook niet echt een uitslag waar je concreet mee aan de slag kunt.
[..]
Ja, al kan het ook van het humeur van de conducteur afhangen.
Ik weet ook niet zeker wat er allemaal wel en niet mag. M'n vriendin kreeg ooit eens complimenten van de conducteur omdat ze d'r schoenen uitgedaan had. Maar zij wist toen ook niet zeker of het wel mocht. Hij zei dat met krant/zonder schoenen mocht...maar het kan idd ook gedoogbeleid zijn. Ik denk dat laatste, want als je dingen toe gaat staan gaan mensen de gekste dingen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Sander het volgende:
[..]
ah, het is een gedoogbeleidsding dus. Wist ik niet eens precies, hoe dat nou zat. Ben benieuwd, heb nog niemand gezien. Hij zit volgens mij in de eerste klas, een meter verderop
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
whehe, k sta in de mc drive en degene voor me heeft van die sensorenleuk mikkie, bedankt voor de tip
Alles gekocht maar de pizza heeft ie dan weer niet in huis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
even schandalig net vanuit bed pizza besteld :d daar gaat mijn boodschapvoordeel :p
Dan neuk je toch gewoon beneden, zeur!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
dat is een enorme voederbak voor het geval de dinosauriers terugkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat op plaatje 'bed' voor een stellage?
2.15, dus t valt meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef SLP_ het volgende:
Mooi!Maar je moet wel flink klimmen om in je bed te komen zeg
hij kan niet meer naar rechts... en de bank komt daar links van de schouw tegen de muur, dus vanaf daar kan je m gewoon zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ziet er goed uit swarma![]()
Zet je nou alleen je kast zo half voor die schouw?
dat zie je verkeerd, die bak is 1.60 naar de muur toe, en 270 naar links en rechts breedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je op jezelf neem je nog een eenpersoonsbed.. Of zie ik het zo verkeerd
Ik wil NOOOIT meer een hoogslaper.. god was was dat irritantMaar het is wel ideaal voor de ruimte..
Mooie schouwMooie kast
alleen jammer dat de kast voor de schouw staat
whehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en verder.. Het is een studentenkamerik had een gele wastafel.. Boehoe.. Hij functioneerde
die heeft mijn zusje als nachtkastje die anaboda, ik vind m echt gruwelijk lelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel luxe hoor, ziet er goed uit..
IB en ik zijn nog gematigd over onze nieuwe aanwinst.. een ikea kastje.. eigenlijk niet degene waar we voor gingen kijken.. de afwerking en kwaliteit daarvan was om te huilen.. toen stond ik eerst bij de Malm te kijken.. achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben want dees is al behoorlijk aanwezig.. Nu hebben we de aneboda.. maar ik vind die doorzichtige dingen niet zo mooi, vooral niet als je verschillende kleuren kleren hebt.. dus heb er nu wit vel achter geplakt.. maar binnenkort maar even zwart.. dan valt het ook niet zo op, dat witte springt wel heel erg naar voren.. En het is nu nog wel een hoogte waar bij je er ook nog iets leuks op kan zettenDe malm was meteen 120 hoog geweest ofzo..
We hadden er nu maar één gekocht aangezien dees iets breder is dan de kulen, waar we voor gingen, en we dachten eerst maar eens met eentje kijken hoe vol we hem krijgenKvind beetje jammer dat ie maar 40 diep is.. Maar komt vast wel helemaal goed
godverdomme, ben ik net naar huis gegaan, anders had ik alleen ff de deur uit moeten lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Wat is er in vredesnaam op de Canisiussingel aan de hand? Kruispunt afgezet, politie en brandweerwagens, een overeindstaande fiets midden op het kruispunt met een lading papier er om heen op de straat
Meestal is er dan sprake van ernstige letsel en zij de onderzoeken i.v.m. de verzekeringen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:00 schreef Maartel het volgende:
Er schijnt een ongeluk geweest te zijn, scooter aangereden door auto, alleen wel apart dat er zoveel onderzoek gedaan wordt, en ze al zeker een half uur de hele boel afgezet hebben (en de brandweer blijft staan)
Foto's van het wegdek voor het bepalen van de remweg, de hoek waaronder het ongeval heeft plaatsgevonden et cetera.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:04 schreef Maartel het volgende:
Mja, hoeveel valt er te onderzoeken als de auto er al niet meer staat?
Overigens is aan de mail die op de grond lag te zien het slachtoffer een medewerker van Lux.
Je hebt toch ook een Malm met drie laden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wel luxe hoor, ziet er goed uit..
IB en ik zijn nog gematigd over onze nieuwe aanwinst.. een ikea kastje.. eigenlijk niet degene waar we voor gingen kijken.. de afwerking en kwaliteit daarvan was om te huilen.. toen stond ik eerst bij de Malm te kijken.. achteraf blij dat we dat niet gedaan hebben want dees is al behoorlijk aanwezig.. Nu hebben we de aneboda.. maar ik vind die doorzichtige dingen niet zo mooi, vooral niet als je verschillende kleuren kleren hebt.. dus heb er nu wit vel achter geplakt.. maar binnenkort maar even zwart.. dan valt het ook niet zo op, dat witte springt wel heel erg naar voren.. En het is nu nog wel een hoogte waar bij je er ook nog iets leuks op kan zettenDe malm was meteen 120 hoog geweest ofzo..
We hadden er nu maar één gekocht aangezien dees iets breder is dan de kulen, waar we voor gingen, en we dachten eerst maar eens met eentje kijken hoe vol we hem krijgenKvind beetje jammer dat ie maar 40 diep is.. Maar komt vast wel helemaal goed
komt nog een trapje, maar weet nog niet aan welke kantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ziet er leuk uit, swarmi! Vette kast ook!
Zie alleen dat je het bed helemaal dicht hebt getimmerd. Heb je wel bedacht hoe je je matras gaat luchten?.
En als ik het goed begrijp komt er dus geen trapje voor je bed, je wil er op spierkracht in klimmen? Dan had je geen tweepersoons hoeven nemen
Als er maar voldoende luchtcirculatie mogelijk is, is het prima. Nogal zonde als je anders je matras daarmee zou vertiefen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komt nog een trapje, maar weet nog niet aan welke kant
eerst de bank en de koelkast maandag, dan kan ik bepalen welke en waar ik n tafel wil, en dan kan ik bepalen waar ik t trapje wil
en er zit een lattenbodem in, ongeveer 10 cm tussen het ''plafond'' en het matras
leek me wel genoeg
Zien wij eruit als van die dampende hippies?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:40 schreef ScarFace- het volgende:
Wat vinden jullie de beste coffeeshop in Nijmegen?
Kan zelf niet echt zo goed draaien trouwens daarom haal ik meestal voorgedraaide.
Tot nu toe kronkel en het wonder bezocht, kronkel vraagt 4.50 voor een haze joint nogal duur dus.
Het wonder 3.50 uit mn hoofd voor white widow das wel een hele andere wietsoort maarja.
Kronkel heeft ook wel white widdow die is wel beter qua kwaliteit als ik dat even snel concludeer.
Wat vinden jullie de fijnste shop?
Wij niet, jij wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zien wij eruit als van die dampende hippies?
Dan zou ik gewoon zeggen De Kronkel!quote:
Daarmee wil D_K zeggen dat de Kronkel het beste is...voor goede kwaliteit moet je ook betalenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zien wij eruit als van die dampende hippies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |