Daarmee wil D_K zeggen dat de Kronkel het beste is...voor goede kwaliteit moet je ook betalenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zien wij eruit als van die dampende hippies?
Da hek tog al geseed, koekwaus!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarmee wil D_K zeggen dat de Kronkel het beste is...voor goede kwaliteit moet je ook betalen![]()
da sag ik tog nie mafkees joe was te snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Da hek tog al geseed, koekwaus!
Normaal hoor ik die zin alleen in de slaapkamer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
da sag ik tog nie mafkees joe was te snel
Is dat een schouw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
het leggen van het parket
[ afbeelding ]
hier lag het al
[ afbeelding ]
wastafel (nog niet geschilderd + geplamuurd, nog geen parket)
en ik ga een nieuwe kopen, vind deze best lelijk
[ afbeelding ]
en dat wordt deze:
[ afbeelding ]
mn bed in aanbouw, vandaag kieren geplamuurd, als het meezit morgen verven
[ afbeelding ]
mn bed af, behalve het verven (salontafel staat er ook al)
[ afbeelding ]
mn kast
[ afbeelding ]
Dat zal wel ja jou inmiddels een klein beetje kennende....dan zal je voor de rest gewoon wel heel erg lievv zijn....toch??/ je moet dat wel ergens compenserenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Normaal hoor ik die zin alleen in de slaapkamer!
Ik heb een uitgebreide kroonkurken-collectie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zal wel ja jou inmiddels een klein beetje kennende....dan zal je voor de rest gewoon wel heel erg lievv zijn....toch??/ je moet dat wel ergens compenseren
ja dat zeg je nu wel maar tot op heden heb ik daar niks van gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreide kroonkurken-collectie!
Ik laat niet iedereen aan mijn collectie zitten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu wel maar tot op heden heb ik daar niks van gezien
goed gezienquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zien wij eruit als van die dampende hippies?
Had een ex van me op papier kunnen zetten ja!quote:
en ik wat laterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik had vanmiddag minder lang moeten slapen merk ik
Dat. Had me voorgenomen enorm uit te gaan slapen omdat het eindelijk weer eens konquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:58 schreef Mikkie het volgende:
Ritme is kut. Heb me vanmorgen bewust nog omgedraaid.
Da's zo kut hè. Ik wilde per se blijven liggen dus heb me om half acht nog eens omgedraaid en uiteindelijk tot half tien geslapen...mag ik niet ontevreden over zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Had me voorgenomen enorm uit te gaan slapen omdat het eindelijk weer eens kon
kwart over 8 wakker, niet meer geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |