Oefen jij maar eerst met een wortel, voordat je vlees tot je neemt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog, niet om jou. Je hebt die in Lloret gewoon geraped, kan niet anders.
Als jij dat stompje aan jouw lichaam vlees noemt doe ik het inderdaad liever met een wortel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oefen jij maar eerst met een wortel, voordat je vlees tot je neemt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
8
En respect. Serieus.quote:
Hij heeft het over voetbal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En respect. Serieus.
In de 5e klas kregen we een soort van college van een Jood die in de tweede wereldoorlog in zoeen concentratiekamp gevangen zat. Fucking indrukwekkend, zelfs de grootste mongolen waren 2 uur stil.
Als ik een stompje heb, dan is jouw handje wel erg snel gevuld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij dat stompje aan jouw lichaam vlees noemt doe ik het inderdaad liever met een wortel.
De kwaliteit is niet super maar wel funny.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal kan jij die beef scene vinden in youtube?Volgens mij issie gedeleteDie met "When I retrieve the blade from its sheet i cannot return it untill it has spoiled blood
"
nou en. De joden worden dit jaar kampioenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En respect. Serieus.
In de 5e klas kregen we een soort van college van een Jood die in de tweede wereldoorlog in zoeen concentratiekamp gevangen zat. Fucking indrukwekkend, zelfs de grootste mongolen waren 2 uur stil.
Je bent net Lamon. eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik een stompje heb, dan is jouw handje wel erg snel gevuld.
Ik snap het helemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En respect. Serieus.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
De kwaliteit is niet super maar wel funny.
Hopelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
nou en. De joden worden dit jaar kampioen
Sorry, dat is deze al:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
En voor de goede orde, plaatje uit OP is de tofste screenshot uit een film ooit.
Oja want ik ben zo stoer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand die stoer is die troll ik terug.
Dat is geen screenshot.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, dat is deze al:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, vanaf dit moment zal ik eens normaal proberen te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn 9 screenshots geplakt in een collage.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, dat is deze al:
[ afbeelding ]
I wouldn't mind. Hoef ik ook niet de deur uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die sneeuw in Japan nu
http://www.snowjapan.com/e/insider/show_photo.php?photoId=14387
http://www.snowjapan.com/e/insider/show_photo.php?photoId=14424
http://www.snowjapan.com/(...)G?randNum=1263567532
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:59 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vanaf dit moment zal ik eens normaal proberen te doen.Oeh scary.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I wouldn't mind. Hoef ik ook niet de deur uit.
Dus?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef PhifeDawg het volgende:
wd wat ben je op je tenen getrapt joh ;p mweheh
Ze heeft red party of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef PhifeDawg het volgende:
wd wat ben je op je tenen getrapt joh ;p mweheh
Ik wil ook best over the Usual Suspect gaan zeuren.quote:
Misschien moet je je kop dan maar houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zeg iets normaals en jij gaat erop door.
Wie niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Siniti het volgende:
Heeft iemand hier trouwens La Vita E Bella gezien? Ook een van mijn favo films
Toi aussi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien moet je je kop dan maar houden.
quote:
Films die ik na een kwartier al door hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil ook best over the Usual Suspect gaan zeuren.
Jij hebt Fight Club ook niet gezien en dan commentaar geven dat je Brad Pitt in de OP ziet. Faggot.quote:
ik, komt me niet bekend voor.quote:
Ik zit 's avonds niet zo vaak thuis voor de televisie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt Fight Club ook niet gezien en dan commentaar geven dat je Brad Pitt in de OP ziet. Faggot.
Ik had hem ook snel doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Films die ik na een kwartier al door heb
Maar hij bleef goed
Notebook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Maar boys, ik heb nog een film voor vanavond nodig. Maar ik zou echt niet weten welke film nou tof is om samen te gaan kijken. Het liefst een romantische film.
Twilight.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Maar boys, ik heb nog een film voor vanavond nodig. Maar ik zou echt niet weten welke film nou tof is om samen te gaan kijken. Het liefst een romantische film.
Antichristquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Is dit trouwens een uitnodiging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Enchanted.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
marley and mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
HAHHHHAHAHAHHAquote:
shaving ryan's private.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Misschien is een van de twee niet weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Siniti het volgende:
Hey krijgen we nu WD vs Gaultier?
Daar ben ik wel weer aan toe, sinds IQM weg is en php geband.
We waren gestopt met haten op slechte uitslagen van voetbalclubs, homo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, had ik je al uitgelachen om Liverpool - Reading? Zo niet, bij dezen. HAHAHAHA.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We waren gestopt met haten op slechte uitslagen van voetbalclubs, homo.
Ik moest hardop lachen.quote:
Klinkt goedquote:
Omdat Elmo een ginger is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zin om the Kooks te luisteren. Ik voel me een 14-jarig indiemeisje dat graag bellenblaast en een rugzak heeft met Elmo-badges.
Ken je die echt niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt goed
There have been other great movies to comment on love in recent years (Eternal Sunshine, Lost In Translation jump to mind) but this movie fills a need that those other movies miss: the need for a straight, sweep you off your feet romance.
Lost in Translation is sowieso een van mijn favoriete films. Ik denk dat dit 'm gaat worden.
Backdoor Sluts 9.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef PhifeDawg het volgende:
tittie busters - deborah gets nailed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notebook is de beste film om samen te kijken. Hands down.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt goed
There have been other great movies to comment on love in recent years (Eternal Sunshine, Lost In Translation jump to mind) but this movie fills a need that those other movies miss: the need for a straight, sweep you off your feet romance.
Lost in Translation is sowieso een van mijn favoriete films. Ik denk dat dit 'm gaat worden.
Hij heeft geen lef.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Check wat ik in m'n jeugdopleiding vind. 16 jaar. Hier moet wel iets van te maken zijn.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Hihihihi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
Door the Notebook heb ik Otis leren kennen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde dat ik akoestische gitaar kon spelen.
Ik kan elk instrument met FL Studio.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Oh, nog een reden om voor Notebook te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
Door the Notebook heb ik Otis leren kennen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan elk instrument met FL Studio.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Geef een belletje als je een beat nodig hebt.quote:
Alsof jij beter bent met FL Studio dan ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef een belletje als je een beat nodig hebt.
Ik doe het pas 4 jaar, dus jij bent vast beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij beter bent met FL Studio dan ik!!!
Waarom doe je zo stoerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het pas 4 jaar, dus jij bent vast beter.!
Kom dan.quote:
Ik moet het nog steeds installeren, op mijn vorige laptop gebruikte ik het wel. Ik ga het nu meteen even doen.quote:
SPACE NEEDLE DICKquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/188920787
wtf
Dit klopt echt niet
Het wordt op mijn stageplaats gefitlerd als seks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
wtf
Dit klopt echt niet
Welke hack gebruik jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds installeren, op mijn vorige laptop gebruikte ik het wel. Ik ga het nu meteen even doen.
HAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
wtf
Dit klopt echt niet
?quote:
Hij is niet available hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
?
Mijn toenmalige vriend heeft het toen geinstalleerd, ik zou niet weten hoe hij dat toen gedaan heeft.
Donkerblauw iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
And I saaaaid "Whaaaaat about Breakfast at Tiffany's?"
Diepblauw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet available hier.
[..]
Donkerblauw iets.
She said: "I think, I remember the film".quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
And I saaaaid "Whaaaaat about Breakfast at Tiffany's?"
And as I recall, I think, we both kinda liked it.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef Gaultier het volgende:
[..]
She said: "I think, I remember the film".
And I recall.
And I said: "Well, that's the one thing we've got."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And as I recall, I think, we both kinda liked it.
nieuwe regel he. Blijf je hele weekend vast zitten. Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Gaultier het volgende:
Ik krijg net te horen dat 2 kameraden van me vast zaten tot gisteravond voor een vechtpartij afgelopen vrijdag.
Ik stem Daft Punk, vooral vanwege hun outfit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik twijfel; wie is de beste elektronische artiest.
Daft Punk, Chemical Bro's, Prodigy, Fatboy Slim of Junkie XL.
Prodigy.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Losers zijn het ook, wie vecht er nou tegen Brabanders die minderjarig zijn terwijl je zelf als volwassen wordt behandelt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
nieuwe regel he. Blijf je hele weekend vast zitten. Vroeger was alles beter
Je UI.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
?
Mijn toenmalige vriend heeft het toen geinstalleerd, ik zou niet weten hoe hij dat toen gedaan heeft.
Kraftwerk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Ja, maar jij bent gewoon een lui verken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 10:47 uur weekend.
Dat is als kiezen tussen teelbalkanker, prostaatkanker, longkanker en nierkanker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Underworld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Aphex Twin of Underworldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Kies dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is als kiezen tussen teelbalkanker, prostaatkanker, longkanker en nierkanker.
Vakantie > Weekendquote:
Ok ik verliesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 10 december vakantie. Ik win.
das een remixquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hebben die niet een liedje met de naam Deep Dishes?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vakantie > Weekend
[..]
Ok ik verlies
Vakantie is voor fags.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vakantie > Weekend
[..]
Ok ik verlies
Die ken ik, tof liedje.quote:
Voor een keer ben ik het met WD eens.quote:
Bel snel iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
Forgot to mention Pendulum.
Ik ga denk ik voor: Daft Punk > Pendulum > Prodigy > Fatboy Slim > Junkie XL > Chemical Bro's
Daar ben ik het mee oneens.quote:
En jij bent jaloersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met WD eens.
Ik twijfel ook of ik hier gewoon niet beter weg kan gaan.quote:
Baila.quote:
Ik hoop dat je dalijk je mond zover open doet zodat je mondhoek lichtelijk inscheuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bel snel iemand die het interesseert.
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
Otis, je brengt me wel op ideeën jonghe. Ik ga even aanklooien met FL.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.
die is al gefixt!quote:
Niet doen, je bent het hart van de KLB SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik hier gewoon niet beter weg kan gaan.
Ik zie jouw beat-portfolio nergens staan. Oke, mijne ook niet, maar still.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie jouw beat-portfolio nergens staan.
quote:Oke, mijne ook niet
Ja bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Niet doen, je bent het hart van de KLB SC.
whehehe gele laag pusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
En straks nog dineren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat doet et?
En was jij nou diegene die mij The Decemberists had aangeraden Sky?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En straks nog dineren?Nee, dat is mijn diner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Oh nice.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
En drink een glas melk voordat je de pinterman door je keel laat glijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
vroeger hoefden we niet eens centraalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Gaultier het volgende:
Dit topic heeft 215 posts en staat nog steeds niet centraal.
Tijdzones.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.
ynuhh stuurde mij een link voor een manier, ik zal wel doorPM'en.quote:
spierpijn van bier drinken :p?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.
Ik hoef het al niet meer te downloaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
Unfortunately there are some artists who have opted not to be a part of Spotify at this point in time. Some frequently requested artists that are not in Spotify include Metallica, The Beatles, Pink Floyd, AC/DC and Led Zeppelin. We hope that they change their minds regarding streaming soon![/i]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik hoef het al niet meer te downloaden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.
Gelukkig staat er ook genoeg wél op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
Why can’t I find a track, album or artist I’m looking for?
We aim to have all the world’s music available at Spotify. We are still in the process of acquiring licenses to all music in the world (!), therefore it is possible that you won’t be able to find some of your favourite artists or tracks right now. We are signing new labels and adding a great amount of new tracks every week. Hopefully your favorite music will be up soon.
Unfortunately there are some artists who have opted not to be a part of Spotify at this point in time. Some frequently requested artists that are not in Spotify include Metallica, The Beatles, Pink Floyd, AC/DC and Led Zeppelin. We hope that they change their minds regarding streaming soon!
Hier kan geen coverband aan tippen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.
Daarom, als je het daarom niet wilt downloaden moeten mensen het maar lekker niet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gelukkig staat er ook genoeg wél op.
Gelukkig coverde Metallica die zelf nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier kan geen coverband aan tippen.![]()
Die zijn bijna even slecht als Plork & De Aannemers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
Dikste faal cover van een goed nummer ooit. John Lennon zou ook huilen.
Thin Lizzy.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig coverde Metallica die zelf niet![]()
![]()
![]()
![]()
.
Waarom zou dat relevant zijn? Als die jongen Metallica wil horen en dat hebben ze niet is het toch logisch dat hij dat programma niet hoeft?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
The Dubliners, ik weet het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou dat relevant zijn? Als die jongen Metallica wil horen en dat hebben ze niet is het toch logisch dat hij dat programma niet hoeft?
Maar dat is natuurlijk helemaal niet relevant. Die jongen wil de versie van Metallica horen en niet een andere cover.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.
quote:
Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.
Doe dan niet of covers het luisteren niet waard zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.
Ik ken niemand die het daarna nog gecoverd heeft, dus hoe wil ik er dan op zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe dan niet of covers het luisteren niet waard zijn.
quote:
1 van de weinige covers die ik kan waarderen.quote:
Dus jij stelt, dat je X het beste vind klinken, terwijl je Y nog niet geluisterd hebt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.
We hebben het toch over covers in het algemeenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het daarna nog gecoverd heeft, dus hoe wil ik er dan op zoeken.
whehehehquote:
Ik heb zowel die van Thin Lizzy als die van The Dubliners gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij stelt, dat je X het beste vind klinken, terwijl je Y nog niet geluisterd hebt?
Sowieso:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ntmoeten-elkaar.html
Kijk wat lievvv.
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben het toch over covers in het algemeen?
quote:
Ik luister nu Taylor Swift.quote:
Thanks for stating the obvious.quote:
Zonder What's had ik hem niet gepost.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb What's going on origineel.
Moet je nou alle vertrouwelijke informatie die je van mij krijgt op Fok zetten?quote:
Ik wilde eigenlijk het woord 'queer' gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je nou alle vertrouwelijke informatie die je van mij krijgt op Fok zetten?
Zal eens luisteren als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luister eens naar Lady Antebellum, dat vind je dan ook wel goed
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zonder What's had ik hem niet gepost.![]()
eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt, nu zit dat nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Serieus, het lijkt hier wel KLB...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Serieus, het lijkt hier soms wel twitter.
"Stomme Albert Heijn, er is hier een gast met een baard"
"Ik zit nu op de WC"
"Vertraging met treinkanker NS
"
Misschien moet ik iedereen hier maar vertellen over jouw slippertje met je zusje, kijken of je dan anders piept.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het woord 'queer' gewoon gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Serieus, het lijkt hier soms wel twitter.
"Stomme Albert Heijn, er is hier een gast met een baard"
"Ik zit nu op de WC"
"Vertraging met treinkanker NS
"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n mongool bij Pokerstars die niet fold of called.
Daarom, leed moet je delen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt, nu zit dat nummer in mijn hoofd![]()
![]()
Dat mag best gezegd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moet ik iedereen hier maar vertellen over jouw slippertje met je zusje, kijken of je dan anders piept.
Je bent niet jemoeder12 he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n mongool bij Pokerstars die niet fold of called.
Marvin dient met respect behandeld te worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |