Ze heeft red party of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef PhifeDawg het volgende:
wd wat ben je op je tenen getrapt joh ;p mweheh
Ik wil ook best over the Usual Suspect gaan zeuren.quote:
Misschien moet je je kop dan maar houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik zeg iets normaals en jij gaat erop door.
Wie niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Siniti het volgende:
Heeft iemand hier trouwens La Vita E Bella gezien? Ook een van mijn favo films
Toi aussi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien moet je je kop dan maar houden.
quote:
Films die ik na een kwartier al door hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil ook best over the Usual Suspect gaan zeuren.
Jij hebt Fight Club ook niet gezien en dan commentaar geven dat je Brad Pitt in de OP ziet. Faggot.quote:
ik, komt me niet bekend voor.quote:
Ik zit 's avonds niet zo vaak thuis voor de televisie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt Fight Club ook niet gezien en dan commentaar geven dat je Brad Pitt in de OP ziet. Faggot.
Ik had hem ook snel doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Films die ik na een kwartier al door heb
Maar hij bleef goed
Notebook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Maar boys, ik heb nog een film voor vanavond nodig. Maar ik zou echt niet weten welke film nou tof is om samen te gaan kijken. Het liefst een romantische film.
Twilight.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Maar boys, ik heb nog een film voor vanavond nodig. Maar ik zou echt niet weten welke film nou tof is om samen te gaan kijken. Het liefst een romantische film.
Antichristquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Is dit trouwens een uitnodiging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Enchanted.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
marley and mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
HAHHHHAHAHAHHAquote:
shaving ryan's private.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:04 schreef ynuhh het volgende:
Misschien is een van de twee niet weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Siniti het volgende:
Hey krijgen we nu WD vs Gaultier?
Daar ben ik wel weer aan toe, sinds IQM weg is en php geband.
We waren gestopt met haten op slechte uitslagen van voetbalclubs, homo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, had ik je al uitgelachen om Liverpool - Reading? Zo niet, bij dezen. HAHAHAHA.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We waren gestopt met haten op slechte uitslagen van voetbalclubs, homo.
Ik moest hardop lachen.quote:
Klinkt goedquote:
Omdat Elmo een ginger is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zin om the Kooks te luisteren. Ik voel me een 14-jarig indiemeisje dat graag bellenblaast en een rugzak heeft met Elmo-badges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |