Die ken ik, tof liedje.quote:
Voor een keer ben ik het met WD eens.quote:
Bel snel iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
Forgot to mention Pendulum.
Ik ga denk ik voor: Daft Punk > Pendulum > Prodigy > Fatboy Slim > Junkie XL > Chemical Bro's
Daar ben ik het mee oneens.quote:
En jij bent jaloersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met WD eens.
Ik twijfel ook of ik hier gewoon niet beter weg kan gaan.quote:
Baila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je dalijk je mond zover open doet zodat je mondhoek lichtelijk inscheuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bel snel iemand die het interesseert.
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
Otis, je brengt me wel op ideeën jonghe. Ik ga even aanklooien met FL.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.
die is al gefixt!quote:
Niet doen, je bent het hart van de KLB SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik hier gewoon niet beter weg kan gaan.
Ik zie jouw beat-portfolio nergens staan. Oke, mijne ook niet, maar still.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig, dat quasi-nonchalante 'aanklooien'. We weten allebei wel dat je gaat strugglen en zweten tot er iets uitkomt waar je je niet compleet voor hoeft te schamen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie jouw beat-portfolio nergens staan.
quote:Oke, mijne ook niet
Ja bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:45 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Niet doen, je bent het hart van de KLB SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |