whehehe gele laag pusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
En straks nog dineren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat doet et?
En was jij nou diegene die mij The Decemberists had aangeraden Sky?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En straks nog dineren?Nee, dat is mijn diner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Oh nice.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
En drink een glas melk voordat je de pinterman door je keel laat glijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
vroeger hoefden we niet eens centraalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Gaultier het volgende:
Dit topic heeft 215 posts en staat nog steeds niet centraal.
Tijdzones.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.
ynuhh stuurde mij een link voor een manier, ik zal wel doorPM'en.quote:
spierpijn van bier drinken :p?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |