whehehe gele laag pusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
En straks nog dineren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb macaroni met kaas omdat ik honger heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat doet et?
En was jij nou diegene die mij The Decemberists had aangeraden Sky?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En straks nog dineren?Nee, dat is mijn diner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Oh nice.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een megagrote muziekdatabase-programma waar je direct uit kunt streamen. Een soort compleet iTunes maar dan zonder te downloaden.
Nee, was ik niet.
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Moet je persé een liedje zoeken of kun je ook de hele lijst automatisch afspelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen die reclames zijn irritant.
En drink een glas melk voordat je de pinterman door je keel laat glijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef PhifeDawg het volgende:
ik ga zometeen een moeilijke bodem maken om vanavond er goed tegen aan te kunnen
vroeger hoefden we niet eens centraalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Gaultier het volgende:
Dit topic heeft 215 posts en staat nog steeds niet centraal.
Tijdzones.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt zelfs op tijdzones zoeken en die afspelen.
ynuhh stuurde mij een link voor een manier, ik zal wel doorPM'en.quote:
spierpijn van bier drinken :p?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je morgen dan thuis bent zeker klagen dat je spierpijn hebt.
Ik hoef het al niet meer te downloaden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
Unfortunately there are some artists who have opted not to be a part of Spotify at this point in time. Some frequently requested artists that are not in Spotify include Metallica, The Beatles, Pink Floyd, AC/DC and Led Zeppelin. We hope that they change their minds regarding streaming soon![/i]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik hoef het al niet meer te downloaden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.
Gelukkig staat er ook genoeg wél op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
Why can’t I find a track, album or artist I’m looking for?
We aim to have all the world’s music available at Spotify. We are still in the process of acquiring licenses to all music in the world (!), therefore it is possible that you won’t be able to find some of your favourite artists or tracks right now. We are signing new labels and adding a great amount of new tracks every week. Hopefully your favorite music will be up soon.
Unfortunately there are some artists who have opted not to be a part of Spotify at this point in time. Some frequently requested artists that are not in Spotify include Metallica, The Beatles, Pink Floyd, AC/DC and Led Zeppelin. We hope that they change their minds regarding streaming soon!
Hier kan geen coverband aan tippen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn wel 100 coverversies van elk liedje.
Daarom, als je het daarom niet wilt downloaden moeten mensen het maar lekker niet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gelukkig staat er ook genoeg wél op.
Gelukkig coverde Metallica die zelf nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier kan geen coverband aan tippen.![]()
Die zijn bijna even slecht als Plork & De Aannemers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
Dikste faal cover van een goed nummer ooit. John Lennon zou ook huilen.
Thin Lizzy.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig coverde Metallica die zelf niet![]()
![]()
![]()
![]()
.
Waarom zou dat relevant zijn? Als die jongen Metallica wil horen en dat hebben ze niet is het toch logisch dat hij dat programma niet hoeft?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
The Dubliners, ik weet het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou dat relevant zijn? Als die jongen Metallica wil horen en dat hebben ze niet is het toch logisch dat hij dat programma niet hoeft?
Maar dat is natuurlijk helemaal niet relevant. Die jongen wil de versie van Metallica horen en niet een andere cover.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |