Oefen jij maar eerst met een wortel, voordat je vlees tot je neemt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan nog, niet om jou. Je hebt die in Lloret gewoon geraped, kan niet anders.
Als jij dat stompje aan jouw lichaam vlees noemt doe ik het inderdaad liever met een wortel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Oefen jij maar eerst met een wortel, voordat je vlees tot je neemt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
8
En respect. Serieus.quote:
Hij heeft het over voetbal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En respect. Serieus.
In de 5e klas kregen we een soort van college van een Jood die in de tweede wereldoorlog in zoeen concentratiekamp gevangen zat. Fucking indrukwekkend, zelfs de grootste mongolen waren 2 uur stil.
Als ik een stompje heb, dan is jouw handje wel erg snel gevuld.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij dat stompje aan jouw lichaam vlees noemt doe ik het inderdaad liever met een wortel.
De kwaliteit is niet super maar wel funny.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal kan jij die beef scene vinden in youtube?Volgens mij issie gedeleteDie met "When I retrieve the blade from its sheet i cannot return it untill it has spoiled blood
"
nou en. De joden worden dit jaar kampioenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
En respect. Serieus.
In de 5e klas kregen we een soort van college van een Jood die in de tweede wereldoorlog in zoeen concentratiekamp gevangen zat. Fucking indrukwekkend, zelfs de grootste mongolen waren 2 uur stil.
Je bent net Lamon. eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik een stompje heb, dan is jouw handje wel erg snel gevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |