Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is grappig dat hij zegt dat geen enkele coverband aan Metallica kan tippen, terwijl hij een liedje meepost dat ze zelf hebben gecoverd, domme jongen.
Doe dan niet of covers het luisteren niet waard zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.
Ik ken niemand die het daarna nog gecoverd heeft, dus hoe wil ik er dan op zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe dan niet of covers het luisteren niet waard zijn.
quote:
1 van de weinige covers die ik kan waarderen.quote:
Dus jij stelt, dat je X het beste vind klinken, terwijl je Y nog niet geluisterd hebt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Als ik die versie het beste vind klinken waarom zou ik dan de originele luisteren.
We hebben het toch over covers in het algemeenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het daarna nog gecoverd heeft, dus hoe wil ik er dan op zoeken.
whehehehquote:
Ik heb zowel die van Thin Lizzy als die van The Dubliners gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij stelt, dat je X het beste vind klinken, terwijl je Y nog niet geluisterd hebt?
Sowieso:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ntmoeten-elkaar.html
Kijk wat lievvv.
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben het toch over covers in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |