Ken je die echt niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt goed
There have been other great movies to comment on love in recent years (Eternal Sunshine, Lost In Translation jump to mind) but this movie fills a need that those other movies miss: the need for a straight, sweep you off your feet romance.
Lost in Translation is sowieso een van mijn favoriete films. Ik denk dat dit 'm gaat worden.
Backdoor Sluts 9.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef PhifeDawg het volgende:
tittie busters - deborah gets nailed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notebook is de beste film om samen te kijken. Hands down.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt goed
There have been other great movies to comment on love in recent years (Eternal Sunshine, Lost In Translation jump to mind) but this movie fills a need that those other movies miss: the need for a straight, sweep you off your feet romance.
Lost in Translation is sowieso een van mijn favoriete films. Ik denk dat dit 'm gaat worden.
Hij heeft geen lef.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Check wat ik in m'n jeugdopleiding vind. 16 jaar. Hier moet wel iets van te maken zijn.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Hihihihi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
Door the Notebook heb ik Otis leren kennen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde dat ik akoestische gitaar kon spelen.
Ik kan elk instrument met FL Studio.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Oh, nog een reden om voor Notebook te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Skylark. het volgende:
Door the Notebook heb ik Otis leren kennen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan elk instrument met FL Studio.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Skylark. het volgende:
Geef een belletje als je een beat nodig hebt.quote:
Alsof jij beter bent met FL Studio dan ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef een belletje als je een beat nodig hebt.
Ik doe het pas 4 jaar, dus jij bent vast beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij beter bent met FL Studio dan ik!!!
Waarom doe je zo stoerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het pas 4 jaar, dus jij bent vast beter.!
Kom dan.quote:
Ik moet het nog steeds installeren, op mijn vorige laptop gebruikte ik het wel. Ik ga het nu meteen even doen.quote:
SPACE NEEDLE DICKquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/188920787
wtf
Dit klopt echt niet
Het wordt op mijn stageplaats gefitlerd als seks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
wtf
Dit klopt echt niet
Welke hack gebruik jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds installeren, op mijn vorige laptop gebruikte ik het wel. Ik ga het nu meteen even doen.
HAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Siniti het volgende:
wtf
Dit klopt echt niet
?quote:
Hij is niet available hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
?
Mijn toenmalige vriend heeft het toen geinstalleerd, ik zou niet weten hoe hij dat toen gedaan heeft.
Donkerblauw iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
And I saaaaid "Whaaaaat about Breakfast at Tiffany's?"
Diepblauw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is niet available hier.
[..]
Donkerblauw iets.
She said: "I think, I remember the film".quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
And I saaaaid "Whaaaaat about Breakfast at Tiffany's?"
And as I recall, I think, we both kinda liked it.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:30 schreef Gaultier het volgende:
[..]
She said: "I think, I remember the film".
And I recall.
And I said: "Well, that's the one thing we've got."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And as I recall, I think, we both kinda liked it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |