Ik luister nu Taylor Swift.quote:
Thanks for stating the obvious.quote:
Zonder What's had ik hem niet gepost.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb What's going on origineel.
Moet je nou alle vertrouwelijke informatie die je van mij krijgt op Fok zetten?quote:
Ik wilde eigenlijk het woord 'queer' gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je nou alle vertrouwelijke informatie die je van mij krijgt op Fok zetten?
Zal eens luisteren als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luister eens naar Lady Antebellum, dat vind je dan ook wel goed
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zonder What's had ik hem niet gepost.![]()
eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt, nu zit dat nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zonder What's had ik hem niet gepost.![]()
Serieus, het lijkt hier wel KLB...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Serieus, het lijkt hier soms wel twitter.
"Stomme Albert Heijn, er is hier een gast met een baard"
"Ik zit nu op de WC"
"Vertraging met treinkanker NS
"
Misschien moet ik iedereen hier maar vertellen over jouw slippertje met je zusje, kijken of je dan anders piept.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het woord 'queer' gewoon gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Serieus, het lijkt hier soms wel twitter.
"Stomme Albert Heijn, er is hier een gast met een baard"
"Ik zit nu op de WC"
"Vertraging met treinkanker NS
"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n mongool bij Pokerstars die niet fold of called.
Daarom, leed moet je delen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt, nu zit dat nummer in mijn hoofd![]()
![]()
Dat mag best gezegd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moet ik iedereen hier maar vertellen over jouw slippertje met je zusje, kijken of je dan anders piept.
Je bent niet jemoeder12 he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n mongool bij Pokerstars die niet fold of called.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |