Ik hoop voor je dat je op de hoofdtribune zit dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef donthate het volgende:
nee eens word makkie voor vitesse dit jaar
ik ga erheen als vitessenaar in het nek vak
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef Paul het volgende:
KLOTEzooi ik zit in Amsterdam, misschien dat i ktoch wat eerder naar huis moet gaan achter m'n eredivisielive ja hmmm
vitesse raakt ook niks kan een leuke wedstrijd worden want het kan alle kanten op dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Elke wedstrijd van NEC gezien dit jaar, en dat was niet bar veel. Echter is de derby een op zichzelf staande wedstrijd. Come on NEC!
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef J-heronimus het volgende:
Eniesee wint, ik heb er een goed gevoel over
Het begint weer als vanouds te kriebelen, heerlijk!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb een stel negers laten invliegen en goedkope AK47's op de kop weten te tikken. Dus spektakel komt er sowieso, want voetballend zal het niet veel wezen.
De enige spelersbus zondag is die van Vitesse hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef DeVinger het volgende:
We verzamelen 11:00 bij mij thuis. PM maar als dorpen rapen of spelersbussen schieten begint te vervelen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Moeten die lui uit Arnhem eerst door een waterbad voordat ze het stadion ingaan. Er heerst een flinke schimmel infectie aan de andere kant van de waal. Of heeft dat alleen effect op vogeltjes?
Het grootste theater van Nederland bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een normaal stadion
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het grootste theater van Nederland bedoel je?![]()
(Heerlijk dat gevoel voor de Derby)
Ik woon in nijmegen en ben voor vitesse maar gelukkig deze maand nog terug na arnhemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Liever een infectie dan AIDS. Zingen jullie dat eigenlijk ook over Arnhem? Wat Vitesse altijd over NEC zingt: "Over de waal gaan ze anaal". Altijd zo jammer dat ik dan in Nijmegen woon en het meezing
Daar hebben ze geen geld voor, tenzij de belastingbetaler weer wat wenst te schokkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je op de hoofdtribune zit dan.
Die is niet van julliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
Nou doe mij de Goffert maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
Ach ik zal sowieso niets zeggen. Rondom de derby vind ik de strijd heerlijk (tot op zekere hoogte), maar in principe be ik voorstander dat iedereen een mening mag hebben. En dat iedereen wel eens fouten maaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegt![]()
Maar mn neefje van 14 uitgescholden wordheerlijk gevoel is dat
Whahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Het kan altijd nog beter als voorlaatste staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen geld voor, tenzij de belastingbetaler weer wat wenst te schokken
[..]
Die is niet van jullie
Sterk verhaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegt![]()
Maar mn neefje van 14 uitgescholden wordheerlijk gevoel is dat
IK vind die derby ook heerlijk maar soms een beetje sneu (van bijde kanten)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ach ik zal sowieso niets zeggen. Rondom de derby vind ik de strijd heerlijk (tot op zekere hoogte), maar in principe be ik voorstander dat iedereen een mening mag hebben. En dat iedereen wel eens fouten maakt.
Wat gaat het zondag worden. Roept u maar?
RKC?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Liever aids, polio en tbc dan fan van...
PSV?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Liever aids, polio en tbc dan fan van...
ik loop somers altijd met een vitesse shirt aan (nee niet om iemand te proveceren) maar gewoon omdat ik vind je moet er gewoon in kunnen lopen (en ik woon zelf in nijmegen) Maar vind het gewoon laf dat ze een 14jarig jochie die er 1x in loopt met een vriendje kapot schelden en tegen mij is nog nooit wat gezegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Sterk verhaal...
Durf je dat ook op zaterdagavond te doen midden in stad of voor het Gofferzicht?
In 2007 nog, twee goals van Junker. Met een selectie die, geloof het of niet, nog veel slechter was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef Posdnous het volgende:
Vietes wint trouwens toch nooit van ons hier en ze hebben toch een flutselectie dus dat wordt een makkelijke overwinning.
Willem II zou ook nog kunnen, iets anders schiet me niet zo 1,2,3 te binnen.quote:
maar was play ofsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
In 2007 nog, twee goals van Junker. Met een selectie die, geloof het of niet, nog veel slechter was.
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef donthate het volgende:
[..]
ik loop somers altijd met een vitesse shirt aan (nee niet om iemand te proveceren) maar gewoon omdat ik vind je moet er gewoon in kunnen lopen (en ik woon zelf in nijmegen) Maar vind het gewoon laf dat ze een 14jarig jochie die er 1x in loopt met een vriendje kapot schelden en tegen mij is nog nooit wat gezegd
Ja 1x toen ik in mn auto met mn raampje open stond stond er zon held 100meter verder op kanker vitesse te roepen(en in arnhem is het precies het zelfde kan je ook gewoon in de stad met een nek shirt lopen) tenzij je onder de 15bent want dan pakken ze je aan
*proest* tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
goh nieteens neusquote:
Zozo wat een stoere verhalen allemaal hier. Die thuisvakken zijn zeker kindervakken of invalide plaatsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggen![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggen![]()
internet hooliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jij bent hier de neus, dus ga maar lekker naar je neuzentopic toe.
Jongen wat is dat stoer... dat is gewoon realiteitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Zozo wat een stoere verhalen allemaal hier. Die thuisvakken zijn zeker kindervakken of invalide plaatsen.
Huh? Waar zie je mij typen dat ik dat geweld goedkeur? Ik ben er juist voorstander van dat beide supportersgroepen voor de wedstrijd gewoon een biertje met elkaar zouden kunnen drinken, helaas is dit tegenwoordig niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Jongen wat is dat stoer... dat is gewoon realiteit
Vind je het stoer om iemand van de tegenpartij in elkaar te rossen om dat die voor een andere club is![]()
Hij geeft alleen aan dat er niks aan de hand is... ik zie het niet als stoer maar als iets goeds dat je gewoon bij de uit club kan zitten![]()
Maar volgens jou moet je andere maar in elkaar rossen(zo zo internetheld)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Huh? Waar zie je mij typen dat ik dat geweld goedkeur? Ik ben er juist voorstander van dat beide partijen voor de wedstrijd gewoon een biertje met elkaar zouden kunnen drinken, helaas is dit niet meer mogelijk tegenwoordig.
Jij komt daarentegen met teksten als; ik zit vaak met een ander shirt in het thuisvak en niemand doet mij wat, ze kijken alleen. Dat vind ik stoerdoenerij, want ji weet net als ik dat het heel verkeerd kan uitpakken.
He He eindelijk iemand met een goede naam meer zeg ik nietquote:
quote:
Jij luistert liever naar het geblaat van Buttner?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef donthate het volgende:
maar die van nekkah is sneu die denk dat ie gangsta is
Dan wil ik graag een linkje van je zien want ik wist niet dat die vent dat ook al deed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar het geblaat van Buttner?
Het is sowieso niet mijn muziek, maar ga niet met dingen lopen strooien, terwijl iemand van jouw cluppie hetzelfde doet.
Haha ik ben ook wel benieuwd. Die vent heeft trouwens een vreselijke rotkop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een linkje van je zien want ik wist niet dat die vent dat ook al deed.
daar zijn w het wel over eens dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Haha ik ben ook wel benieuwd. Die vent heeft trouwens een vreselijke rotkop.
anders tel je er niet meer ajax zal er wel een stuk of 5 hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Heeft elke club tegenwoordig minstens 1 rappende speler ofzo?
Je weet dat de AIVD meeleest toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Wat een slap gelul allemaalAls ik daar zondag op de middenstip sta met een ooglapje voor en 16 hongernegers met AK47's dan zullen we eens even zien wie er nog een grote bek heeft
Rollen met me niggasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Wat een slap gelul allemaalAls ik daar zondag op de middenstip sta met een ooglapje voor en 16 hongernegers met AK47's dan zullen we eens even zien wie er nog een grote bek heeft
Zelfs ik als echte neger snap em nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Ik denk niet dat iemand mij serieus zal nemen, hoogstens die negers omdat ik zo naief ben dat ze normaal alleen dorpen rapen. (doordenker)
Ben gewoon antiliaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef DeVinger het volgende:
Dan ben je of dom of geen echte neger.
Ja kan niet te missen zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:38 schreef Posdnous het volgende:
Dus zondag een Antilliaan met een Vitesse-shirt op de tribune.
Nou ik ben benieuwd! Ik neem m'n camera mee.
Ga je nou serieus met een vitesse shirt in een van de NEC vakken zitten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja kan niet te missen zijn
Als het mis gaat ga ik aanklagen de nederlandse staat voor discriminatie![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus met een vitesse shirt in een van de NEC vakken zitten?
Haha ik dacht al. Ik vroeg me al af of je een doodwens hadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Neen ik zt wel op de nec tribune ik loop in nijmegen wel met een vitesse(shirt) omdat ik er woon maar als ik dit zou doen is gewoon provocerenmaar zal waarschijnlijk juichen
acja dat valt allemaal best wel mee net zoals dat je als nec supporter ook gewoon bij vitesse op oost/west/en noord kan zitten en zuid is niet echt slim maar ook dat zou je wel overlevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef larry91 het volgende:
[..]
Haha ik dacht al. Ik vroeg me al af of je een doodwens hadMaar juichen zou ik ook niet aanraden, kan heel verkeerd aflopen. Behalve natuurlijk als je op de hoofdtribune zit
.
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de puntquote:
denk eerder 1-5 ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef Choad het volgende:
[..]
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de punt
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo hatenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef Choad het volgende:
[..]
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de punt
Hij haat niet hij is nakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo haten
so sadquote:
ik ben vitesse en ben toch ook chillquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
so sad
daar gaat mijn beeld van choad als leuke user
Ja maar dat is andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:58 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben vitesse en ben toch ook chill
Haha, heb sympathie voor Ajaxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo haten
ik ga heeeeeeen zondagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha, heb sympathie voor Ajax. Maar ben geboren en getogen in Breda en echte NAC'er dus bij NAC-Ajax ben ik wel voor NAC natuurlijk
![]()
Maar verder geen provinciale haat op Ajax ofzo hoorbeter winnen ze EURO Cup
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha, heb sympathie voor Ajax. Maar ben geboren en getogen in Breda en echte NAC'er dus bij NAC-Ajax ben ik wel voor NAC natuurlijk
![]()
Maar verder geen provinciale haat op Ajax ofzo hoorbeter winnen ze EURO Cup
Ajax is toch leukerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aan
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aan
het blijft een vitesse-nec en dat is altijd andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zien![]()
.
Maar even serieus denk dat Vitesse een goede kans maakt op de winst, maar in zo'n beladen wedstrijd weet je het nooit, paar vroege kaarten en de rollen kunnen omgedraaid worden
Wij hebben pietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zien![]()
.
Maar even serieus denk dat Vitesse een goede kans maakt op de winst, maar in zo'n beladen wedstrijd weet je het nooit, paar vroege kaarten en de rollen kunnen omgedraaid worden
Niet. Geen kans 0%. Al waren jullie net zo goed als Man united, dan nog zouden jullie verliezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Wij hebben piet
O toch niet piet is blessure![]()
Kaloglu![]()
Neen serieus we maken een redelijk goede kans
IK ben ook voor ajax half door jou dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben voor deze ene keer voor Vitesse, waarom?? Donthate
Lijkt me duidelijk. Jammer dat ik om 5:30 op moet/wakker moet blijven om hier de wedstrijd te kunnen volgen. Dat ze die wedstrijden gewoon lekker 's avonds spelenquote:
waar zit je helemaal dan? maar we winnen toch welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Jammer dat ik om 5:30 op moet/wakker moet blijven om hier de wedstrijd te kunnen volgen. Dat ze die wedstrijden gewoon lekker 's avonds spelen!
Mexico is dan ook veel leuker dan Gelderlandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef Elvislives het volgende:
Mexico.
Ik hoop het, veel plezier op de sjappies tribune. Hopelijk maken we ze af, zoniet komen de negers met AK-74's van DeVinger nog van pas
Dan kan jij beter die mexicanen mee nemen die zijn geweldadiger als ik als anti en mn mattiesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef Elvislives het volgende:
Mexico.
Ik hoop het, veel plezier op de sjappies tribune. Hopelijk maken we ze af, zoniet komen de negers met AK-74's van DeVinger nog van pas
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan kan jij beter die mexicanen mee nemen die zijn geweldadiger als ik als anti en mn matties
Aiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:27 schreef Posdnous het volgende:
Topic is verneukt door gele zwarte homo's.
Haha boks mattie probs voor alle geel-zwartenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai![]()
Zullen we even over nijmegen beginnen![]()
Ten eerste waarom verkopen ze hier geen fatsoenlijke kapsalon![]()
Dat ziet heel diep
JA?:p Kom er nooit waar haal je altijd in de bijllemert danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha boks mattie probs voor alle geel-zwarten![]()
![]()
En als je ooit in Breda bent haal je kapsalon bij Floria's die is eindbaas
Alsof je geen goede kapsalon kan krijgen buiten de randstadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef sjeppert het volgende:
ga lekker naar de randstad met je kapsalon
Zie je nou hoe die nekkers zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:31 schreef Choad het volgende:
[..]
Alsof je geen goede kapsalon kan krijgen buiten de randstad
De Corner of die andere dönertent maar die is altijd al vroeg dicht rond 18.00 sluiten ze uiterlijk 19.00quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef donthate het volgende:
[..]
JA?:p Kom er nooit waar haal je altijd in de bijllemert dan
Arnhem = randstadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Zie je nou hoe die nekkers zijn
In arnhem heb je lekkere hoor
Ja we worden toch geel zwarte homo's genoemd dan maar niet meer serieus op ze reageren
Echte goede kapsalon en turkse pizza's moet je niet voor in de bijlmer zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef Choad het volgende:
[..]
De Corner of die andere dönertent maar die is altijd al vroeg dicht rond 18.00 sluiten ze uiterlijk 19.00![]()
Heb je nog goede tips ken natuurlijk nog lang niet alles
Ja heb wat matties in Osdorp is bazeneten daar man ook de pizza's alles is lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Echte goede kapsalon en turkse pizza's moet je niet voor in de bijlmer zijn
Osdorp&west![]()
Maar hoe heet hoe heet die antiliaanse chinees daar ben die naam kwijt?der zit er een in de bijlmer volgens mij bij jou in de buurt
Oke we gaan maar weer on topic over nec-vitessequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja heb wat matties in Osdorp is bazeneten daar man ook de pizza's alles is lekker![]()
![]()
Weet welke je bedoelt volgens mij daar kom ik ook wel eens![]()
Eens. Duidelijk de mooiste wedstrijd, maar wel eentje die vitesse gaat verliezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke we gaan maar weer on topic over nec-vitesse
Het is wel de mooiste wedstrijd van de eredivisie
Omdat ze er aan gehecht zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef donthate het volgende:
waarom verkopen ze hier geen fatsoenlijke kapsalon![]()
euh antilianen zitten pas 1700 op de antillen ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Antillianen zijn geen echte negers, die komen uit Afrika
is er een vitesse topic? link eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef DeVinger het volgende:
Btw, waarom post je nooit in het vitessetopic? TIs aardig dood sinds de VBL kwestie.
Vitesse Arnhem #62: Gezocht "Een goed bestuur en punten" Ik ben voor Vitesse jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef donthate het volgende:
[..]
is er een vitesse topic? link eenswist ik niet man jij bent ook vitesse ofnoh
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:59 schreef donthate het volgende:
[..]
snap je niet helemaal maar waar is die vitesse topic
ik woon in nijmegen al erg genoeg vriend moet niks van die mensen wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.
heb gevoel dat jij drugs doet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef DeVinger het volgende:
Eng volk he? Na mijn studie ga ik ook weer gauw terug naar Afrika.
Edits werken preventiefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef sjeppert het volgende:
ook alleen maar edits
delete gewoon die posts happel
Gewoon winnen vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef appeltjap het volgende:
Come on NEC maak die viestessenaars kapot.
Mag ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gewoon winnen vind ik ook prima.
Dat was toch al een paar dagen eerder bekend? Hij had lichte blessurequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef donthate het volgende:
onze topspelert kaloglu ook al twijfel geval
Da's inderdaad een welkome aanvulling! Kun je meteen de hoogtepunten terugzien zonder op Studio Sport te moeten wachten. Ben overigens wel benieuwd naar die laatste actie of die terecht afgefloten werd.quote:
Luinge floot toch wel vrij consequent, gaf de kaarten alleen erg makkelijk. Minpuntje was die trap van Velthuizen die hij over het hoofd heeft gezien. En bij het tot de orde roepen van ruziënde spelers had ie ook niet meteen geel moeten trekken,quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Luinge
NEC
Vitesse
DebiteurenCrediteuren: Leuk, die gifjes
Vleminckxquote:Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.
Jammer dat Vlemminckx weer opstond.
Shirt was echt heel lelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 19:02 schreef appeltjap het volgende:
Niemand iets over het tenue van vitesse?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Velthuizen
Nee niks aan de hand Vleminckx liep tegen mijn been aan![]()
De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.
Jammer dat Vlemminckx weer opstond.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaald![]()
www.fanzine-aftrap.nl
Haha me boy Donthate met een scherpe analysequote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)
Maarja wat een klote wedstrijd van bijde kanten zeg![]()
En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg)(neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)
Maarja ben toch niet te trots om het toe te geven dus toch Nec gefeliciteerd
Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)
Maarja wat een klote wedstrijd van bijde kanten zeg![]()
En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg)(neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)
Maarja ben toch niet te trots om het toe te geven dus toch Nec gefeliciteerd
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.
Luinige floot en Babos had dit direct door en ondernam daarom ook geen reddingsactie meer, vervolgens schiet dat kleine blaag van een Hofs de bal in het goal. Waarom zou die bal dan hebben geteld?![]()
En die trap van Piet was gewoon een rode kaart. Als hij vervolgens doodserieus voor de camera zegt dat hij Björn niet eens geraakt heeft wordt mijn beeld van een domme jongen alleen maar bevestigd. Raar trouwens dat hij even later op het veld zich wel verontschuldig tegen over Björn terwijl hij hem toch helemaal niet had geraakt?
Het was een matige pot maar NEC was wel de verdiende winner
Slechte verliezerquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen
Hi-la-rischquote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef donthate het volgende:
[..]
En als er 1van de 2 dan had moeten winnen was het vitesse wel![]()
Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toequote:
Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toe![]()
En ik feliciteer nec? waarom ben ik dan een slechte verliezer
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen waar hij dat heeft toegegeven? In geen enkel interview of terugblik is dat aan bod gekomen.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.
Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.
Klopt, heb het net terug gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef donthate het volgende:
[..]
In een intervieuw na afgeloop gelijk zegt die dat het raar was dat die die vrije trap liet nemen maarja we hebben gewonnen en toen zij die van ja euh dat die hem niet losgelaten had dat die hem gewoon had moeten hebben(waarmee die dus toegeeft dat die hem niet expres los liet)
Twee keer in de weekquote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?
Nee mijn punt is meer fluit gewoon af en niet 1st iedereen na voren laten lopen en dan als nog fluiten fluit gelijk danquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, heb het net terug gezien.
[..]
Twee keer in de week
Jij vindt dus echt dat hij door moet laten spelen omdat er nog een kans kan komen?
Of wat is jouw argument dat hij niet had mogen affluiten als de blessuretijd erop zit?
Natuurlijk is het wel gek dat hij de vrije trap nog laat nemen, maar dat hij affluit is zijn goed recht.
Ik zou hier dolgraag op reageren, maar ik kan er werkelijk geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Hierboven praat je iets genuanceerder dan een paar posts terug. Daar vond je dat de goal had moeten tellen. Ik ben het er dus mee eens dat die vrije trap niet meer gegeven hoeven worden.
Luinge had inderdaad veel kaarten wel erg gemakkelijk gegeven. Dat kon wel wat makkelijker. Zeker om twee spelers tegelijk geel te geven gaat wat ver, zeker als er weinig gebeurde. Maar goed, dat het voetbal matig was, ligt natuurlijk grotendeels bij NEC en bij Vitesse. Konden we Roelof daar de schuld maar van geven.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef BasNijmegen het volgende:
we moeten heel lang terug voor een derby waar gevoetbald werd op niveau... zal de volgende keer niet veel beter zijn.
Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat hoef van mij niet als er maar strijd is maar bij vitesse is er niet een echt bij wie het nog leeft als een echte arnhemmer (wat ik te erg voor woorden vind)
Bij nec? wel of ook niet meer?
Bij publiek wel maar voor de rest in de club en spelers selectie ja bij hofs een beetje maar dat is ook minder gewordenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Mark het volgende:
Komt ook door de afname van autochtone Nijmo's en Arnhemmers in de selectie.
quote:Luinge erkent foute beslissing in derby
Roelof Luinge heeft maandag toegegeven een fout gemaakt te hebben in het duel tussen NEC en Vitesse. De leidsman zag een situatie waarbij Vitesse-goalie Piet Velthuizen NEC-aanvaller Björn Vleminckx vloerde over het hoofd.
Velthuizen kwam in het treffen tussen de twee streekgenoten met gestrekt been uit om een bal uit de lucht te plukken. Daarbij raakte hij de Belgische spits in zijn ribben. Hoewel Vleminckx geblesseerd naar de grond ging, floot Luinge niet voor een overtreding.
Nadat de arbiter maandag de tv-beelden van het voorval nog eens bekeek, kwam hij terug op zijn besluit de overtreding niet te bestraffen. Zondag hield Luinge nog vol dat hij vanuit zijn positie op het veld niet vond dat hij in het voordeel van Vleminckx had moeten fluiten.
Velthuizen, die na afloop van de wedstrijd niet al te lang stil wilde staan bij het moment, hoeft overigens niet te vrezen voor een schorsing. "Op basis van deze verklaring van Luinge kan er geen tuchtrechtelijk vervolg aan deze situatie gegeven worden", laat de KNVB weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |