Ben gewoon antiliaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef DeVinger het volgende:
Dan ben je of dom of geen echte neger.
Ja kan niet te missen zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:38 schreef Posdnous het volgende:
Dus zondag een Antilliaan met een Vitesse-shirt op de tribune.
Nou ik ben benieuwd! Ik neem m'n camera mee.
Ga je nou serieus met een vitesse shirt in een van de NEC vakken zitten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja kan niet te missen zijn
Als het mis gaat ga ik aanklagen de nederlandse staat voor discriminatie![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus met een vitesse shirt in een van de NEC vakken zitten?
Haha ik dacht al. Ik vroeg me al af of je een doodwens hadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Neen ik zt wel op de nec tribune ik loop in nijmegen wel met een vitesse(shirt) omdat ik er woon maar als ik dit zou doen is gewoon provocerenmaar zal waarschijnlijk juichen
acja dat valt allemaal best wel mee net zoals dat je als nec supporter ook gewoon bij vitesse op oost/west/en noord kan zitten en zuid is niet echt slim maar ook dat zou je wel overlevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef larry91 het volgende:
[..]
Haha ik dacht al. Ik vroeg me al af of je een doodwens hadMaar juichen zou ik ook niet aanraden, kan heel verkeerd aflopen. Behalve natuurlijk als je op de hoofdtribune zit
.
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de puntquote:
denk eerder 1-5 ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef Choad het volgende:
[..]
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de punt
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo hatenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef Choad het volgende:
[..]
Wordt 3-1 met Cairo het beest in de punt
Hij haat niet hij is nakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo haten
so sadquote:
ik ben vitesse en ben toch ook chillquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
so sad
daar gaat mijn beeld van choad als leuke user
Ja maar dat is andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:58 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ben vitesse en ben toch ook chill
Haha, heb sympathie voor Ajaxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mattie, je woont in Amsterdam en komt zo haten
ik ga heeeeeeen zondagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha, heb sympathie voor Ajax. Maar ben geboren en getogen in Breda en echte NAC'er dus bij NAC-Ajax ben ik wel voor NAC natuurlijk
![]()
Maar verder geen provinciale haat op Ajax ofzo hoorbeter winnen ze EURO Cup
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha, heb sympathie voor Ajax. Maar ben geboren en getogen in Breda en echte NAC'er dus bij NAC-Ajax ben ik wel voor NAC natuurlijk
![]()
Maar verder geen provinciale haat op Ajax ofzo hoorbeter winnen ze EURO Cup
Ajax is toch leukerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aan
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Mattie je kijkt bijna tegen de arena aan maar laten we weer ff over vitesse-nek gaan of anders maak een nak-ajax topic aan
het blijft een vitesse-nec en dat is altijd andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zien![]()
.
Maar even serieus denk dat Vitesse een goede kans maakt op de winst, maar in zo'n beladen wedstrijd weet je het nooit, paar vroege kaarten en de rollen kunnen omgedraaid worden
Wij hebben pietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja bijna topiquekaap sorry haha. Maar is waar Arena kan ik zo zien![]()
.
Maar even serieus denk dat Vitesse een goede kans maakt op de winst, maar in zo'n beladen wedstrijd weet je het nooit, paar vroege kaarten en de rollen kunnen omgedraaid worden
Niet. Geen kans 0%. Al waren jullie net zo goed als Man united, dan nog zouden jullie verliezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Wij hebben piet
O toch niet piet is blessure![]()
Kaloglu![]()
Neen serieus we maken een redelijk goede kans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |