Jongen wat is dat stoer... dat is gewoon realiteitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Zozo wat een stoere verhalen allemaal hier. Die thuisvakken zijn zeker kindervakken of invalide plaatsen.
Huh? Waar zie je mij typen dat ik dat geweld goedkeur? Ik ben er juist voorstander van dat beide supportersgroepen voor de wedstrijd gewoon een biertje met elkaar zouden kunnen drinken, helaas is dit tegenwoordig niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Jongen wat is dat stoer... dat is gewoon realiteit
Vind je het stoer om iemand van de tegenpartij in elkaar te rossen om dat die voor een andere club is![]()
Hij geeft alleen aan dat er niks aan de hand is... ik zie het niet als stoer maar als iets goeds dat je gewoon bij de uit club kan zitten![]()
Maar volgens jou moet je andere maar in elkaar rossen(zo zo internetheld)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Huh? Waar zie je mij typen dat ik dat geweld goedkeur? Ik ben er juist voorstander van dat beide partijen voor de wedstrijd gewoon een biertje met elkaar zouden kunnen drinken, helaas is dit niet meer mogelijk tegenwoordig.
Jij komt daarentegen met teksten als; ik zit vaak met een ander shirt in het thuisvak en niemand doet mij wat, ze kijken alleen. Dat vind ik stoerdoenerij, want ji weet net als ik dat het heel verkeerd kan uitpakken.
He He eindelijk iemand met een goede naam meer zeg ik nietquote:
quote:
Jij luistert liever naar het geblaat van Buttner?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef donthate het volgende:
maar die van nekkah is sneu die denk dat ie gangsta is
Dan wil ik graag een linkje van je zien want ik wist niet dat die vent dat ook al deed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar het geblaat van Buttner?
Het is sowieso niet mijn muziek, maar ga niet met dingen lopen strooien, terwijl iemand van jouw cluppie hetzelfde doet.
Haha ik ben ook wel benieuwd. Die vent heeft trouwens een vreselijke rotkop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een linkje van je zien want ik wist niet dat die vent dat ook al deed.
daar zijn w het wel over eens dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Haha ik ben ook wel benieuwd. Die vent heeft trouwens een vreselijke rotkop.
anders tel je er niet meer ajax zal er wel een stuk of 5 hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Heeft elke club tegenwoordig minstens 1 rappende speler ofzo?
Je weet dat de AIVD meeleest toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Wat een slap gelul allemaalAls ik daar zondag op de middenstip sta met een ooglapje voor en 16 hongernegers met AK47's dan zullen we eens even zien wie er nog een grote bek heeft
Rollen met me niggasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Wat een slap gelul allemaalAls ik daar zondag op de middenstip sta met een ooglapje voor en 16 hongernegers met AK47's dan zullen we eens even zien wie er nog een grote bek heeft
Zelfs ik als echte neger snap em nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Ik denk niet dat iemand mij serieus zal nemen, hoogstens die negers omdat ik zo naief ben dat ze normaal alleen dorpen rapen. (doordenker)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |