Nou doe mij de Goffert maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
Wij hebben tenminste een normaal stadion
Ach ik zal sowieso niets zeggen. Rondom de derby vind ik de strijd heerlijk (tot op zekere hoogte), maar in principe be ik voorstander dat iedereen een mening mag hebben. En dat iedereen wel eens fouten maaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegt![]()
Maar mn neefje van 14 uitgescholden wordheerlijk gevoel is dat
Whahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Het kan altijd nog beter als voorlaatste staan![]()
![]()
Wij hebben tenminste een normaal stadion
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen geld voor, tenzij de belastingbetaler weer wat wenst te schokken
[..]
Die is niet van jullie
Sterk verhaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegt![]()
Maar mn neefje van 14 uitgescholden wordheerlijk gevoel is dat
IK vind die derby ook heerlijk maar soms een beetje sneu (van bijde kanten)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ach ik zal sowieso niets zeggen. Rondom de derby vind ik de strijd heerlijk (tot op zekere hoogte), maar in principe be ik voorstander dat iedereen een mening mag hebben. En dat iedereen wel eens fouten maakt.
Wat gaat het zondag worden. Roept u maar?
RKC?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Liever aids, polio en tbc dan fan van...
PSV?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Liever aids, polio en tbc dan fan van...
ik loop somers altijd met een vitesse shirt aan (nee niet om iemand te proveceren) maar gewoon omdat ik vind je moet er gewoon in kunnen lopen (en ik woon zelf in nijmegen) Maar vind het gewoon laf dat ze een 14jarig jochie die er 1x in loopt met een vriendje kapot schelden en tegen mij is nog nooit wat gezegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Sterk verhaal...
Durf je dat ook op zaterdagavond te doen midden in stad of voor het Gofferzicht?
In 2007 nog, twee goals van Junker. Met een selectie die, geloof het of niet, nog veel slechter was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef Posdnous het volgende:
Vietes wint trouwens toch nooit van ons hier en ze hebben toch een flutselectie dus dat wordt een makkelijke overwinning.
Willem II zou ook nog kunnen, iets anders schiet me niet zo 1,2,3 te binnen.quote:
maar was play ofsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
In 2007 nog, twee goals van Junker. Met een selectie die, geloof het of niet, nog veel slechter was.
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef donthate het volgende:
[..]
ik loop somers altijd met een vitesse shirt aan (nee niet om iemand te proveceren) maar gewoon omdat ik vind je moet er gewoon in kunnen lopen (en ik woon zelf in nijmegen) Maar vind het gewoon laf dat ze een 14jarig jochie die er 1x in loopt met een vriendje kapot schelden en tegen mij is nog nooit wat gezegd
Ja 1x toen ik in mn auto met mn raampje open stond stond er zon held 100meter verder op kanker vitesse te roepen(en in arnhem is het precies het zelfde kan je ook gewoon in de stad met een nek shirt lopen) tenzij je onder de 15bent want dan pakken ze je aan
*proest* tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef donthate het volgende:
goh nieteens neusquote:
Zozo wat een stoere verhalen allemaal hier. Die thuisvakken zijn zeker kindervakken of invalide plaatsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggen![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ga altijd met NAC-shirt in thuisvakken zitten bij uitwedstrijden wanneer ik ga, mooi hoe mensen kijken maar niets zeggen![]()
internet hooliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jij bent hier de neus, dus ga maar lekker naar je neuzentopic toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |