Omdat ze er aan gehecht zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef donthate het volgende:
waarom verkopen ze hier geen fatsoenlijke kapsalon![]()
euh antilianen zitten pas 1700 op de antillen ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Antillianen zijn geen echte negers, die komen uit Afrika
is er een vitesse topic? link eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef DeVinger het volgende:
Btw, waarom post je nooit in het vitessetopic? TIs aardig dood sinds de VBL kwestie.
Vitesse Arnhem #62: Gezocht "Een goed bestuur en punten" Ik ben voor Vitesse jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef donthate het volgende:
[..]
is er een vitesse topic? link eenswist ik niet man jij bent ook vitesse ofnoh
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:59 schreef donthate het volgende:
[..]
snap je niet helemaal maar waar is die vitesse topic
ik woon in nijmegen al erg genoeg vriend moet niks van die mensen wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.
heb gevoel dat jij drugs doet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef DeVinger het volgende:
Eng volk he? Na mijn studie ga ik ook weer gauw terug naar Afrika.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |