Vleminckxquote:Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.
Jammer dat Vlemminckx weer opstond.
Shirt was echt heel lelijkquote:Op zondag 17 januari 2010 19:02 schreef appeltjap het volgende:
Niemand iets over het tenue van vitesse?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Velthuizen
Nee niks aan de hand Vleminckx liep tegen mijn been aan![]()
De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.
Jammer dat Vlemminckx weer opstond.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaald![]()
www.fanzine-aftrap.nl
Haha me boy Donthate met een scherpe analysequote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)
Maarja wat een klote wedstrijd van bijde kanten zeg![]()
En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg)(neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)
Maarja ben toch niet te trots om het toe te geven dus toch Nec gefeliciteerd
Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)
Maarja wat een klote wedstrijd van bijde kanten zeg![]()
En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg)(neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)
Maarja ben toch niet te trots om het toe te geven dus toch Nec gefeliciteerd
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.
Luinige floot en Babos had dit direct door en ondernam daarom ook geen reddingsactie meer, vervolgens schiet dat kleine blaag van een Hofs de bal in het goal. Waarom zou die bal dan hebben geteld?![]()
En die trap van Piet was gewoon een rode kaart. Als hij vervolgens doodserieus voor de camera zegt dat hij Björn niet eens geraakt heeft wordt mijn beeld van een domme jongen alleen maar bevestigd. Raar trouwens dat hij even later op het veld zich wel verontschuldig tegen over Björn terwijl hij hem toch helemaal niet had geraakt?
Het was een matige pot maar NEC was wel de verdiende winner
Slechte verliezerquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen
Hi-la-rischquote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef donthate het volgende:
[..]
En als er 1van de 2 dan had moeten winnen was het vitesse wel![]()
Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toequote:
Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toe![]()
En ik feliciteer nec? waarom ben ik dan een slechte verliezer
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen waar hij dat heeft toegegeven? In geen enkel interview of terugblik is dat aan bod gekomen.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.
Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.
Klopt, heb het net terug gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef donthate het volgende:
[..]
In een intervieuw na afgeloop gelijk zegt die dat het raar was dat die die vrije trap liet nemen maarja we hebben gewonnen en toen zij die van ja euh dat die hem niet losgelaten had dat die hem gewoon had moeten hebben(waarmee die dus toegeeft dat die hem niet expres los liet)
Twee keer in de weekquote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?
Nee mijn punt is meer fluit gewoon af en niet 1st iedereen na voren laten lopen en dan als nog fluiten fluit gelijk danquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, heb het net terug gezien.
[..]
Twee keer in de week
Jij vindt dus echt dat hij door moet laten spelen omdat er nog een kans kan komen?
Of wat is jouw argument dat hij niet had mogen affluiten als de blessuretijd erop zit?
Natuurlijk is het wel gek dat hij de vrije trap nog laat nemen, maar dat hij affluit is zijn goed recht.
Ik zou hier dolgraag op reageren, maar ik kan er werkelijk geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Hierboven praat je iets genuanceerder dan een paar posts terug. Daar vond je dat de goal had moeten tellen. Ik ben het er dus mee eens dat die vrije trap niet meer gegeven hoeven worden.
Luinge had inderdaad veel kaarten wel erg gemakkelijk gegeven. Dat kon wel wat makkelijker. Zeker om twee spelers tegelijk geel te geven gaat wat ver, zeker als er weinig gebeurde. Maar goed, dat het voetbal matig was, ligt natuurlijk grotendeels bij NEC en bij Vitesse. Konden we Roelof daar de schuld maar van geven.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef BasNijmegen het volgende:
we moeten heel lang terug voor een derby waar gevoetbald werd op niveau... zal de volgende keer niet veel beter zijn.
Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat hoef van mij niet als er maar strijd is maar bij vitesse is er niet een echt bij wie het nog leeft als een echte arnhemmer (wat ik te erg voor woorden vind)
Bij nec? wel of ook niet meer?
Bij publiek wel maar voor de rest in de club en spelers selectie ja bij hofs een beetje maar dat is ook minder gewordenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Mark het volgende:
Komt ook door de afname van autochtone Nijmo's en Arnhemmers in de selectie.
quote:Luinge erkent foute beslissing in derby
Roelof Luinge heeft maandag toegegeven een fout gemaakt te hebben in het duel tussen NEC en Vitesse. De leidsman zag een situatie waarbij Vitesse-goalie Piet Velthuizen NEC-aanvaller Björn Vleminckx vloerde over het hoofd.
Velthuizen kwam in het treffen tussen de twee streekgenoten met gestrekt been uit om een bal uit de lucht te plukken. Daarbij raakte hij de Belgische spits in zijn ribben. Hoewel Vleminckx geblesseerd naar de grond ging, floot Luinge niet voor een overtreding.
Nadat de arbiter maandag de tv-beelden van het voorval nog eens bekeek, kwam hij terug op zijn besluit de overtreding niet te bestraffen. Zondag hield Luinge nog vol dat hij vanuit zijn positie op het veld niet vond dat hij in het voordeel van Vleminckx had moeten fluiten.
Velthuizen, die na afloop van de wedstrijd niet al te lang stil wilde staan bij het moment, hoeft overigens niet te vrezen voor een schorsing. "Op basis van deze verklaring van Luinge kan er geen tuchtrechtelijk vervolg aan deze situatie gegeven worden", laat de KNVB weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |