abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2010 @ 17:51:19 #181
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_76930872
Ik heb betere derby's meegemaakt en eigenlijk was het ook maar een matige pot, maar desondanks hebben we de drie punten binnen en blijft een overwinning op de homo's natuurlijk altijd lekker.

Luinige vond ik zeer slecht fluiten, veel gele kaarten die onterecht waren en Piet had duidelijk rood moeten krijgen. Ik kon gemene actie in het stadion zelf niet goed zien, maar in de herhaling op Eredivisie Live was toch wel duidelijk te zien dat hij gewoon hard in de buik van Vleminckx trapte.

Forza Eniesee!
  zondag 17 januari 2010 @ 18:14:31 #182
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_76931807
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.

Jammer dat Vlemminckx weer opstond.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_76932127
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb nog geen fatsoenlijke derby meegemaakt, het zijn altijd matige wedstrijden.

Vleminckx
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 17 januari 2010 @ 18:28:27 #184
230675 appeltjap
omdat appel
pi_76932312
Mooie wedstrijd, vooral die fantastische overwinning maakte het af
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 17 januari 2010 @ 19:02:35 #185
230675 appeltjap
omdat appel
pi_76933459
Niemand iets over het tenue van vitesse?
99% ONZ(in) poster
pi_76933489
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:02 schreef appeltjap het volgende:
Niemand iets over het tenue van vitesse?
Shirt was echt heel lelijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 17 januari 2010 @ 19:07:51 #187
191163 J-heronimus
pi_76933663
Dat uit-tenue kwam erg amateuristisch op mij over, en ik zie ze eigenlijk toch liever in het geel-zwart spelen, dat wekt wat meer agressie bij me op
  zondag 17 januari 2010 @ 19:16:05 #188
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_76934026
Is bedacht door onze nieuwe shirtsponsor. Alsin even de club hoereren voor centen.
Valt wel op natuurlijk.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zondag 17 januari 2010 @ 20:45:11 #189
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76938088
Ach ja, speelt Piet alsnog in oranje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 17 januari 2010 @ 20:46:11 #190
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_76938123
Zonde. Vorig uittenue was mooi en zat een idee achter.
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 januari 2010 @ 21:31:04 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76940561
Velthuizen

Nee niks aan de hand Vleminckx liep tegen mijn been aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76955898
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Velthuizen

Nee niks aan de hand Vleminckx liep tegen mijn been aan
99% ONZ(in) poster
pi_76956481
Wat een heerlijke overwinning
  maandag 18 januari 2010 @ 11:28:19 #194
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_76958239
Op welk moment floot Luinge eigenlijk af?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:32:03 #195
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_76958351
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:14 schreef Tyler..Durden het volgende:

De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaald

www.fanzine-aftrap.nl
  maandag 18 januari 2010 @ 12:09:36 #196
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76959701
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:32 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

De gebruikelijke onsportieve reacties worden natuurlijk weer uit de mottenballen gehaald

www.fanzine-aftrap.nl

Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)

Maarja wat een klote wedstrijd van bijde kanten zeg

En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg) (neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)

Maarja ben toch niet te trots om het toe te geven dus toch Nec gefeliciteerd
pi_76959782
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef donthate het volgende:

[..]

Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen anders beetje lomp iedereen van vitesse na voren te laten rennen en dan als nog affloot babos gaf na afloop zelf doorschemeren dat die goal had moeten tellen (nee niet letterlijk)

En vlemmix (piet had je harder moeten trappen wat en idioot zeg) (neen niks met onsportief te maken maar het is gewoon een vervelend mannetje als er zo 1tje bij vitesse gespeeld had had die ook opgedoekt moeten worden)

Haha me boy Donthate met een scherpe analyse

Ik ga tentamen maken G spreek je later
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:33:33 #198
191163 J-heronimus
pi_76960474
quote:

[..]

Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.

Luinige floot en Babos had dit direct door en ondernam daarom ook geen reddingsactie meer, vervolgens schiet dat kleine blaag van een Hofs de bal in het goal. Waarom zou die bal dan hebben geteld?

En die trap van Piet was gewoon een rode kaart. Als hij vervolgens doodserieus voor de camera zegt dat hij Björn niet eens geraakt heeft wordt mijn beeld van een domme jongen alleen maar bevestigd. Raar trouwens dat hij even later op het veld zich wel verontschuldig tegen over Björn terwijl hij hem toch helemaal niet had geraakt?

Het was een matige pot maar NEC was wel de verdiende winner
  maandag 18 januari 2010 @ 12:35:54 #199
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76960541
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Deze hele reactie slaat gewoon nergens op.

Luinige floot en Babos had dit direct door en ondernam daarom ook geen reddingsactie meer, vervolgens schiet dat kleine blaag van een Hofs de bal in het goal. Waarom zou die bal dan hebben geteld?

En die trap van Piet was gewoon een rode kaart. Als hij vervolgens doodserieus voor de camera zegt dat hij Björn niet eens geraakt heeft wordt mijn beeld van een domme jongen alleen maar bevestigd. Raar trouwens dat hij even later op het veld zich wel verontschuldig tegen over Björn terwijl hij hem toch helemaal niet had geraakt?

Het was een matige pot maar NEC was wel de verdiende winner

...Babos liet het na afloop doorschemeren dat die die bal nooit had los mogen laten dan moet je niet bij mij zijn maar bij jullie keeper

Heb ik ergens gezegd dat het geen overtreding was?

Ik begrijp de reactie wel van piet het is gewoon een irritant ventje .Als trainer zijnde of als club zijnde zou ik geen vlemminks in mn team willen..naar mannetje

En als er 1van de 2 dan had moeten winnen was het vitesse wel
pi_76960574
quote:

[..]

Maakt niet uit wnr die affloot die goal had ten alle tijde moeten tellen

Slechte verliezer
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef donthate het volgende:

[..]

En als er 1van de 2 dan had moeten winnen was het vitesse wel
Hi-la-risch
  maandag 18 januari 2010 @ 12:39:24 #201
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76960642
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Slechte verliezer
[..]

Hi-la-risch
Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toe

En ik feliciteer nec? waarom ben ik dan een slechte verliezer
pi_76960710
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef donthate het volgende:

[..]

Je zoekt wat om te zeiken he? Babos geeft het toe

En ik feliciteer nec? waarom ben ik dan een slechte verliezer
Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:46:09 #203
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76960861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zou je me kunnen vertellen waar hij dat heeft toegegeven? In geen enkel interview of terugblik is dat aan bod gekomen.
Als je roept dat Vitesse het verdiende om te winnen, vind ik je een slechte verliezer. Beide ploegen waren bagger, NEC had iets meer geluk.

IK gaf eerder toch al toe dat het een kut wedstrijd van bijde kanten was dat vitesse het verdiende om te winnen was een reactie na die andere gozer toe

Het had een gelijkspel moeten worden want als ze zo het hele seizoen blijven spelen degraderen ze allebij nog want dit was echt mischien wel de slechtste derby:)

In een intervieuw na afgeloop gelijk zegt die dat het raar was dat die die vrije trap liet nemen maarja we hebben gewonnen en toen zij die van ja euh dat die hem niet losgelaten had dat die hem gewoon had moeten hebben(waarmee die dus toegeeft dat die hem niet expres los liet)

Maarja heb alleen de wedstrijd gezien en 2kleine intervieuws na afloop want zat in frankrijk dus zal niet alles me gekregen hebben

Maar ik zeg er onder toch dat ik iedereen van nec feliciteer? dat lijkt me niet echt een slechte verliezer
  maandag 18 januari 2010 @ 12:49:21 #204
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76960958
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Echt lachwekkend dat jij vond dat die goal moet tellen. Er wordt afgefloten omdat de blessuretijd erop zit. Dat het jou niet uitkomt, is een ander verhaal.
Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?
pi_76961057
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef donthate het volgende:

[..]

In een intervieuw na afgeloop gelijk zegt die dat het raar was dat die die vrije trap liet nemen maarja we hebben gewonnen en toen zij die van ja euh dat die hem niet losgelaten had dat die hem gewoon had moeten hebben(waarmee die dus toegeeft dat die hem niet expres los liet)

Klopt, heb het net terug gezien.
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef donthate het volgende:

[..]

Zelf nooit aan voetbal gedaan of wel?
Twee keer in de week
Jij vindt dus echt dat hij door moet laten spelen omdat er nog een kans kan komen?
Of wat is jouw argument dat hij niet had mogen affluiten als de blessuretijd erop zit?
Natuurlijk is het wel gek dat hij de vrije trap nog laat nemen, maar dat hij affluit is zijn goed recht.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:57:04 #206
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76961259
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt, heb het net terug gezien.
[..]

Twee keer in de week
Jij vindt dus echt dat hij door moet laten spelen omdat er nog een kans kan komen?
Of wat is jouw argument dat hij niet had mogen affluiten als de blessuretijd erop zit?
Natuurlijk is het wel gek dat hij de vrije trap nog laat nemen, maar dat hij affluit is zijn goed recht.
Nee mijn punt is meer fluit gewoon af en niet 1st iedereen na voren laten lopen en dan als nog fluiten fluit gelijk dan
Nee het affluiten is zijn goed recht hoor dat wil ik ook niet aangeven maar gewoon vond het beetje jammer(en natuurlijk als nec supporter kijk je er heel anders tegen aan als het andersom was had ik iets gehad van niet zo zeiken)

Maar we zijn het er wel mee eens dat de volgende derby een stuk beter moet(ook al kwam het door luinge dat die zo onnodig allerlei spelers geel ging geven een paar die van nec geel kregen te belachelijk en ja pietje had ook rood moeten hebben en vond die gele kaart van claudimir ook vreemd)

Die scheids heeft het beetje om zeep geholpen door die spelers overal geel om te geven vind je niet?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:59:22 #207
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_76961366
quote:

[..]
Ik zou hier dolgraag op reageren, maar ik kan er werkelijk geen touw aan vast knopen.
pi_76961462
Hierboven praat je iets genuanceerder dan een paar posts terug. Daar vond je dat de goal had moeten tellen. Ik ben het er dus mee eens dat die vrije trap niet meer gegeven hoeven worden.

Luinge had inderdaad veel kaarten wel erg gemakkelijk gegeven. Dat kon wel wat makkelijker. Zeker om twee spelers tegelijk geel te geven gaat wat ver, zeker als er weinig gebeurde. Maar goed, dat het voetbal matig was, ligt natuurlijk grotendeels bij NEC en bij Vitesse. Konden we Roelof daar de schuld maar van geven.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:04:09 #209
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76961606
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Hierboven praat je iets genuanceerder dan een paar posts terug. Daar vond je dat de goal had moeten tellen. Ik ben het er dus mee eens dat die vrije trap niet meer gegeven hoeven worden.

Luinge had inderdaad veel kaarten wel erg gemakkelijk gegeven. Dat kon wel wat makkelijker. Zeker om twee spelers tegelijk geel te geven gaat wat ver, zeker als er weinig gebeurde. Maar goed, dat het voetbal matig was, ligt natuurlijk grotendeels bij NEC en bij Vitesse. Konden we Roelof daar de schuld maar van geven.

Ja dat de wedstrijd slecht was lag inderdaad aan bijde ploegen

Maar dat de strijd grotendeels ontbrak kwam wel door de scheids..

Want het voetballen buiten de strijd om was idd niet om aan te zien

Maar ieder geval NEC rest van competitie nog s6 die gaan het net zo moelijk als vitesse nog krijgen
pi_76962280
we moeten heel lang terug voor een derby waar gevoetbald werd op niveau... zal de volgende keer niet veel beter zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:23:05 #211
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76962393
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef BasNijmegen het volgende:
we moeten heel lang terug voor een derby waar gevoetbald werd op niveau... zal de volgende keer niet veel beter zijn.

Dat hoef van mij niet als er maar strijd is maar bij vitesse is er niet een echt bij wie het nog leeft als een echte arnhemmer (wat ik te erg voor woorden vind)

Bij nec? wel of ook niet meer?
pi_76962530
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat hoef van mij niet als er maar strijd is maar bij vitesse is er niet een echt bij wie het nog leeft als een echte arnhemmer (wat ik te erg voor woorden vind)

Bij nec? wel of ook niet meer?
Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:27:46 #213
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76962579
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Bij het publiek en de club leeft het nog enorm. De spelers moeten wel meer gemotiveerd worden dan vroeger. Echter is er met Vleminckx weer een echte derby liefhebber in de ploeg gekomen.
Bij publiek wel maar voor de rest in de club en spelers selectie ja bij hofs een beetje maar dat is ook minder geworden
  maandag 18 januari 2010 @ 13:43:43 #214
191163 J-heronimus
pi_76963215
De derby leeft in het algemeen, zowel bij de spelers en supporters, een stuk minder als pakweg 10 jaar geleden. Komt door het feit dat Vitesse nu niet meer de liquide middelen heeft om elk jaar in de top 4 te eindigen en NEC en Vitesse dit decennium ongeveer een gelijk elftal hebben en aan elkaar gewaagd zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:44:56 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76963268
Komt ook door de afname van autochtone Nijmo's en Arnhemmers in de selectie.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 januari 2010 @ 13:47:05 #216
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76963378
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Mark het volgende:
Komt ook door de afname van autochtone Nijmo's en Arnhemmers in de selectie.

Ja dat ook de laatste die ht nog snapte die bij vitesse was theo janssen

Nu krijg je van die buitenlandse spelers die gewoon 1malig gare acties doen neem die sansoni nou gaat ie bijten wat een idioot
  maandag 18 januari 2010 @ 13:50:53 #217
191163 J-heronimus
pi_76963521
Gentenaar, Demouge en Pothuizen zijn jongens die weten wat de derby betekend, zelfde geld inderdaad voor een Theo Janssen bij Vitesse.

Elke nieuwe speler bij NEC krijgt denk ik al snel te horen dat Vitesse de aartsrivaal en dat een overwinning op Vitesse veel betekend voor de supporters, maar volgens mij behouwen de meeste het gewoon als een normale competitie wedstrijd. Sowieso hebben de spelers tegenwoordig minder binding met de club waarvoor ze spelen denk ik.
pi_76970425
quote:
Luinge erkent foute beslissing in derby
Roelof Luinge heeft maandag toegegeven een fout gemaakt te hebben in het duel tussen NEC en Vitesse. De leidsman zag een situatie waarbij Vitesse-goalie Piet Velthuizen NEC-aanvaller Björn Vleminckx vloerde over het hoofd.
Velthuizen kwam in het treffen tussen de twee streekgenoten met gestrekt been uit om een bal uit de lucht te plukken. Daarbij raakte hij de Belgische spits in zijn ribben. Hoewel Vleminckx geblesseerd naar de grond ging, floot Luinge niet voor een overtreding.

Nadat de arbiter maandag de tv-beelden van het voorval nog eens bekeek, kwam hij terug op zijn besluit de overtreding niet te bestraffen. Zondag hield Luinge nog vol dat hij vanuit zijn positie op het veld niet vond dat hij in het voordeel van Vleminckx had moeten fluiten.

Velthuizen, die na afloop van de wedstrijd niet al te lang stil wilde staan bij het moment, hoeft overigens niet te vrezen voor een schorsing. "Op basis van deze verklaring van Luinge kan er geen tuchtrechtelijk vervolg aan deze situatie gegeven worden", laat de KNVB weten.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:25:17 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76970529
Dat was wel duidelijk, doordat Luinge het al "gezien" had.
Dommage arachide-fromage
pi_76978097
vreemd dat vleminckx toegeeft in de gelderlander van vandaag dat het niet met opzet was en dat het niet zo erg was
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_77362398
Is er uiteindelijk nog in het echie stoer gedaan?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:35:26 #222
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_77376720
Goed idee om dit topic weer omhoog te kicken
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:56:19 #223
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_77406298
Ik was hem na woensdag ook al bijna weer vergeten, heerlijk die herinneringen aan de derby
pi_77416553
Ik zat in de bak tijdens de derby voor mijn onbehoorlijke gedrag. Internetbak dan, een ban
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')