Arnhem = randstadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Zie je nou hoe die nekkers zijn
In arnhem heb je lekkere hoor
Ja we worden toch geel zwarte homo's genoemd dan maar niet meer serieus op ze reageren
Echte goede kapsalon en turkse pizza's moet je niet voor in de bijlmer zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef Choad het volgende:
[..]
De Corner of die andere dönertent maar die is altijd al vroeg dicht rond 18.00 sluiten ze uiterlijk 19.00![]()
Heb je nog goede tips ken natuurlijk nog lang niet alles
Ja heb wat matties in Osdorp is bazeneten daar man ook de pizza's alles is lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Echte goede kapsalon en turkse pizza's moet je niet voor in de bijlmer zijn
Osdorp&west![]()
Maar hoe heet hoe heet die antiliaanse chinees daar ben die naam kwijt?der zit er een in de bijlmer volgens mij bij jou in de buurt
Oke we gaan maar weer on topic over nec-vitessequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja heb wat matties in Osdorp is bazeneten daar man ook de pizza's alles is lekker![]()
![]()
Weet welke je bedoelt volgens mij daar kom ik ook wel eens![]()
Eens. Duidelijk de mooiste wedstrijd, maar wel eentje die vitesse gaat verliezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke we gaan maar weer on topic over nec-vitesse
Het is wel de mooiste wedstrijd van de eredivisie
Omdat ze er aan gehecht zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef donthate het volgende:
waarom verkopen ze hier geen fatsoenlijke kapsalon![]()
euh antilianen zitten pas 1700 op de antillen ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Antillianen zijn geen echte negers, die komen uit Afrika
is er een vitesse topic? link eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef DeVinger het volgende:
Btw, waarom post je nooit in het vitessetopic? TIs aardig dood sinds de VBL kwestie.
Vitesse Arnhem #62: Gezocht "Een goed bestuur en punten" Ik ben voor Vitesse jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:55 schreef donthate het volgende:
[..]
is er een vitesse topic? link eenswist ik niet man jij bent ook vitesse ofnoh
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:59 schreef donthate het volgende:
[..]
snap je niet helemaal maar waar is die vitesse topic
ik woon in nijmegen al erg genoeg vriend moet niks van die mensen wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
NEC #42 Waar we punten gaan pakken Dit vind je misschien ook wel een leuk topic, ze hebben weinig fans en als je je voordoet als NEC-fan verwelkomen ze echt iedere nieuwe users, Knettergek volk daar. Ik doe ook al jaren of ik voor NEC ben en mag altijd posten.
heb gevoel dat jij drugs doet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef DeVinger het volgende:
Eng volk he? Na mijn studie ga ik ook weer gauw terug naar Afrika.
Edits werken preventiefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef sjeppert het volgende:
ook alleen maar edits
delete gewoon die posts happel
Gewoon winnen vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef appeltjap het volgende:
Come on NEC maak die viestessenaars kapot.
Mag ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gewoon winnen vind ik ook prima.
Dat was toch al een paar dagen eerder bekend? Hij had lichte blessurequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef donthate het volgende:
onze topspelert kaloglu ook al twijfel geval
Da's inderdaad een welkome aanvulling! Kun je meteen de hoogtepunten terugzien zonder op Studio Sport te moeten wachten. Ben overigens wel benieuwd naar die laatste actie of die terecht afgefloten werd.quote:
Luinge floot toch wel vrij consequent, gaf de kaarten alleen erg makkelijk. Minpuntje was die trap van Velthuizen die hij over het hoofd heeft gezien. En bij het tot de orde roepen van ruziënde spelers had ie ook niet meteen geel moeten trekken,quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Luinge
NEC
Vitesse
DebiteurenCrediteuren: Leuk, die gifjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |