Gouden ongeschreven regel.. Daarom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
"ik zal geen verwijten maken. maaar" dit is een slowchatkanaal in GAM. Hoezo mag je niet over games praten?![]()
Zojuist Sega Ultimate Collection voor xbox360 gekregen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef Poit het volgende:
WEEKEND!!!
Dit SC topic wordt mede mogelijk gemaakt door ere gast: Tombolafan!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had helemaal niet gezien dat het topic al bijna dicht ging...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
"ik zal geen verwijten maken. maaar" dat is dikke onzin![]()
* SolidasRock gaat game uitproberen
Ik had m niet dichtgepost!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tss en in het F&F sc wel zeiken dat ik geen nieuw topic aanmaak!
Ik heb privilegesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
heeeeeeeeeeeej!![]()
Ik mocht hier alleen meepraten als ik het niet over games had!![]()
![]()
Goedemorgen!!!!
Pas de In memoriam: ook even aan danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb privileges
Zal de OP even fixen want Poit is een luie Goudaap
K to the oning!!!quote:
maarrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Nee serieus, ik kan moeilijk wat aanpassen. Als ik edit in IE dan springt bij zo'n lange post het beeld constant terug naar boven aan de pagina bij elke letter die ik in een edit typ. Zeer vervelend. Ik kan dus ook niks copy+pasten in een edit van een lang bericht.
Eén van de vele kutbugs binnen fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Whehe kom net deze foto tegen in het fotoboek, prachtig
[ afbeelding ]
das toch simpel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet ik eerst weer een wiki-account aan gaan maken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch simpel!
Gewoon je fok naam en wachtwoord nemen (je hoeft volgens mij niet eens te bevestigen ofzo)![]()
En heb je dat niet als crew-zijnde???
zal ik je eruit halen? kan Rossdale de OP kopieren en plakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil uit de In Memoriam verdomme
fixed in de wikiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil uit de In Memoriam verdomme
okee:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenAl heb ik wel wat extra knopjes waarmee ik wat aan kan klooien. Alle TT's en OP's van AQuila360 aanpassen bijvoorbeeld. Gewoon omdat ik het kan en een klootzak ben
quote:
Top Gear gaat ook motoren bespreken. The Stig oefent alvastquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenAl heb ik wel wat extra knopjes waarmee ik wat aan kan klooien. Alle TT's en OP's van AQuila360 aanpassen bijvoorbeeld. Gewoon omdat ik het kan en een klootzak ben
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee:
allerliefste meneer de klootzak, als ik de OP in de wiki aanpas en SummerBreeze uit de memoriam haal, kopieer en plak jij hem dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Fixed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
alles kits verder?quote:
Yeahquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
je zou een goeie zijn voor edje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb nu al sinds eind oktober geen alcohol genuttigdquote:
Ook niet om je knie te desinfecteren? Dat telt ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nu al sinds eind oktober geen alcohol genuttigd
Ik doe wel 1 extra voor jou drinken vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Fixed
ik sinds juli / aug niet meer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan dus sinds 2 januari he...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik sinds juli / aug niet meer!
En 2 januari pas weer 5 biertjes!
Ging meer om de periode ertussen meisjequote:
oh joh!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging meer om de periode ertussen meisje
Dat is netjes !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh joh!!!![]()
Ik drink al....
* rekent *
10 jaar niet!!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik doe wel 1 extra voor jou drinken vanavond
Dat hoef je ook niet te vragen als iemand zijn profiel gedeeltelijk invultquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is netjes !
nja hangt er vanaf hoe oud je bent, maar goed dat vraag je niet aan een vrouw
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is netjes !
nja hangt er vanaf hoe oud je bent, maar goed dat vraag je niet aan een vrouw
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te vragen als iemand zijn profiel gedeeltelijk invult
Daar kijk ik nooitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te vragen als iemand zijn profiel gedeeltelijk invult
Waarom gebruik je geen alternatieve browser? Of helpt dat ook al nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Nee serieus, ik kan moeilijk wat aanpassen. Als ik edit in IE dan springt bij zo'n lange post het beeld constant terug naar boven aan de pagina bij elke letter die ik in een edit typ. Zeer vervelend. Ik kan dus ook niks copy+pasten in een edit van een lang bericht.
Eén van de vele kutbugs binnen fok
dat had ik al door jaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat had ik al door ja!
Kinderen? Getrouwd?
quote:
We zijn bezigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat had ik al door ja!
Kinderen? Getrouwd?
quote:
Wat een baas is die jongen ook hequote:
quote:
Eerst eens kijken hoe goed je kan instoppenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je aanzoek gemist zeker!
* teruglezen gaat *
quote:
ja, zeg dan niet dat we ermee bezig zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Eerst eens kijken hoe goed je kan instoppen
Jamaar, jamaar.. jij wilde toch met me trouwen? Ik wil wel weten wat voor vleesch ik dan in de kuip hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, zeg dan niet dat we ermee bezig zijn!
Gaat toch om het innerlijk? Niet om het instoppen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar.. jij wilde toch met me trouwen? Ik wil wel weten wat voor vleesch ik dan in de kuip heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Geduld is een schone zaakquote:
ja? Denk jij dat ik Poit na een tijdje zat word??? En ben jij dan nog beschikbaar?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk? Niet om het instoppen?
Nou, ik weet niet hoor.. Goed ingestopt worden is wel heel erg belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch m'n nachtrust waar je het over hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor.. Goed ingestopt worden is wel heel erg belangrijkHet is toch m'n nachtrust waar je het over hebt
mmmmmm als je erg op je nachtrust gesteld bent dan weet ik niet of wij wel zo'n goede combi zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te lezen duidelijk welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmm als je erg op je nachtrust gesteld bent dan weet ik niet of wij wel zo'n goede combi zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit op mijn werk, ik krijg op mijn sodemieter van de IT'ert hier als ik andere browsers installeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen alternatieve browser? Of helpt dat ook al niet
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo te lezen duidelijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portablequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik krijg op mijn sodemieter van de IT'ert hier als ik andere browsers installeer
Hij moet me eerst vragen he...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef Tain het volgende:
Dus... welke datum moet ik vrijhouden voor de trouwerij?
Dat zou wel de ultieme F&F/GAM binding zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef Tain het volgende:
Dus... welke datum moet ik vrijhouden voor de trouwerij?
quote:
Hee, PoitTombolafan en ik hebben een hele speciale bandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Gasten
Nieuw vrouwtje in het topic en iedereen wil er weer direct digitaal overheen
Hoe moeten die arme Koei en SB zich nu wel niet voelen?
Jullie hebben digitaal lichaamssappen uitgewisseld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, PoitTombolafan en ik hebben een hele speciale band
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie hebben digitaal lichaamssappen uitgewisseld?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme F&F/GAM binding zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Gasten
Nieuw vrouwtje in het topic en iedereen wil er weer direct digitaal overheen
Hoe moeten die arme Koei en SB zich nu wel niet voelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, PoitTombolafan en ik hebben een hele speciale band
Van wat voor soort tombola's ben jij fan?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Van wat voor soort tombola's ben jij fan?
Ik ben fan van Russische tombola en Somalische tombola
Ik heb m'n ondertitel aangepastquote:
we doen idd weer gekke dingen wanneer er een vrouw binnenstaptquote:
doe eens dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
we doen idd weer gekke dingen wanneer er een vrouw binnenstapt![]()
Ik ben juist in een waar harem gestaptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Trouwens, "jullie" stapten bij ons naar binnen!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben juist in een waar harem gestapt
Die is dan ook mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben echt fucking trots op mijn magnifieke paint trouwens![]()
Kunst verFOK!ken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwens, "jullie" stapten bij ons naar binnen!!!GuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de tweede Boondock Saints-film al uitgebracht was!!! Iemand hem al gezien toevallig?
quote:The movie that took Troy Duffy 10 years to get made is coming to DVD this March. Boondock Saints II: All Saints Day will hit both DVD and Blu-ray on March 9, 2010.
quote:
Ik heb niet zo'n last van de hormonenquote:
Beperkte release. Wordt importeren vanuit de states, of hij komt hier Direct-to-DVD/Blu Rayquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de tweede Boondock Saints-film al uitgebracht was!!! Iemand hem al gezien toevallig?
Ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar ik ben zo bang dat hij tegen gaat vallen
![]()
[ afbeelding ]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar ik ben zo bang dat hij tegen gaat vallen
![]()
[ afbeelding ]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...
The Matrix trilogy moet je daarom ook zien als één filmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.
Ik zeg niet meteen dat het een kutfilm is maar ik ben altijd voorzichtig met vervolgen. Zo zal ik nooit van me leven Battle Royal II kijken. Waarschijnlijk ga ik deze wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...
True, gaat idd niet altijd opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.
Aliens: andere regisseur, zelfde hoofdrolspeelster en beter dan het eerste deel.
S. Darko nooit gezien maar als ik de samenvatting zo op IMDB lees lijkt het me wel tragisch slecht jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
1. The Matrixquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond alle 3 delen van de matrix goed hoor, alleen was deel 3 op bepaalde momenten te langdradig. (is dat de reloaded?)
zoals je in me vorige post kunt zien, vergiste je van titel.quote:
GTFOquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond alle 3 delen van de matrix goed hoor, alleen was deel 3 op bepaalde momenten te langdradig. (is dat de reloaded?)
Reloaded is 2.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Moet je de trailer bekijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
S. Darko nooit gezien maar als ik de samenvatting zo op IMDB lees lijkt het me wel tragisch slecht ja
maar nu weet je dat het The Matrix Revolutions wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ik vraag toch netjes of de reloaded deel 3 was. Ik doe niet alsof het een feit is.
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ik vraag toch netjes of de reloaded deel 3 was. Ik doe niet alsof het een feit is.
Dan kan ik ook maar beter wegblijven in SCquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoor
Nee, die post van mij was vanwege het niet weten wat Matrix Reloaded is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoor
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat je past je mening niet aan de meerderheid hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.
Zo goed? Als iemand hier niet mee eens is, jammer dan. Ik denk er zo over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.
Het had heel simpel gekund:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja? Denk jij dat ik Poit na een tijdje zat word??? En ben jij dan nog beschikbaar?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat je past je mening niet aan de meerderheid hier
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2010 14:07:38 ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
En nu ga ik ff snel aflevering IT crowd kijken
De Twins scene vond ik goed, ook de special effects daarvan. Kijk, als ik een film kijk, dan zit ik ook in de film (mits hij goed is) en kijk ik niet kritisch.. Die dansscene idd hadden ze mogen schrappen en nog wel aantal andere scenes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het had heel simpel gekund:
Matrix 2 & 3 niet maken.
Je merkte bij alles dat ze een trucje hadden geleerd (ZOMG BULLETTIME!) en dat ze daar op aan het voortborduren waren. 2 & 3 hadden zo hun momenten (op de snelweg, met de Twins en Agents, afgezien van de afschuwelijke special effects in die scčne), maar hadden zat wat gewoon slecht was. De dans-scčne in die grot bijvoorbeeld. Waarom moest elke actiefilm na Blade ineens een clubscene hebben? Matrix 2 & 3 worden overschaduwd door zelfs The Animatrix op alle fronten.
incl je voorhoofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles kan kapot, laten we het daar op houden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles kan kapot, laten we het daar op houden
Daarom ga je ook van mij uit toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar... maar ik ga altijd uit van het goede
Ik heb het gewoon ineens te pakkenquote:
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
laten we het daar maar op houden...
ja...quote:
AHEM!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisd
quote:
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?
moet ik aan deze verhouding denken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen is SD wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
moet ik aan deze verhouding denken?
[ afbeelding ]
quote:
Ik had het puur over de lengtequote:
quote:
quote:
zo snel mogelijkquote:
ongeveer wel ja. Als Point mij een kopstoot wil geven, raakt hij m'n knie (als hij hoog genoeg springt).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
moet ik aan deze verhouding denken?
[ afbeelding ]
internetheldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
quote:
en dan kies je voor poit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar... maar ik ga altijd uit van het goede
ULTRAquote:
Da's toch duidelijk... Wie niet..quote:
QFT!quote:
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
Kan jij je daar nog wat van herinneren dan??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!
Damn wat was die laatste avond op Lowlands geniaaldat vergeet ik echt nooit meer
[ afbeelding ]
Wat een aflevering![]()
Portable browser op usbstick? Of kan dat niet met browsers?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik krijg op mijn sodemieter van de IT'ert hier als ik andere browsers installeer
Natuurlijk kan dat wel http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portablequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Portable browser op usbstick? Of kan dat niet met browsers?
Oke, die dan. En whoppa, stuk sneller dan die trage IE.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Misan het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!quote:
Broederquote:
Petti heeft me alleen maar kneiterlam gezien.. Weet niet wat een vertroebelender (?) beeld geeftquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!
Geef jij je mening eens dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!
Oh oh...quote:
oeh, nu ben ik benieuwd!!quote:
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?
Ik begrijp je plaatje niet, maar ik moest er wel om lachenquote:
Die jaloezie omdat jij geen Farmville speeltquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Tain het volgende:
Koei speelt Farmville dus die heeft ook een vertroebeld beeld
Het klopt allemaal nog ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Nick ken ik nog niet zo goed, die komt hier nog niet zo lang. Is volgens mij wel een aardige knul die iets met auto's doet.
Poit daarentegen is gewoon een arrogante eikel! Denkt dat hij geweldig goed kan drummen terwijl dat eigenlijk maar mwah is (er doet nog steeds een gerucht de ronde over enter the sandman op een feestje vorig jaar, maar ik was daar en ik heb niks gezien). Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
Als ik je een man uit de SC aan zou moeten raden, dan zou ik voor Fallen gaan. Mocht je dan door de supermarkt lopen en de vanillestokjes niet kunnen vinden, dan kan hij je iig de weg er naar toe wijzen, om vervolgens nog dagenlang op het zelfde tijdstip boodschappen te doen in de hoop een glimp van je op te vangen. Dát is een man die er echt voor gaat!
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef koei het volgende:
[..]
Die jaloezie omdat jij geen Farmville speelt
Dat was ECHT een helse nachtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
ja wilde weer eens wat anders doen danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp je plaatje niet, maar ik moest er wel om lachen
edit: Oh wacht, het is gewoon popcorn etenIk dacht kansloos zijn met een rare kraag om ofzo
Sorryquote:
Heb ik ook nog wat in te brengen of mag ik alleen als lijdend voorwerp dienen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah okee...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Nick ken ik nog niet zo goed, die komt hier nog niet zo lang. Is volgens mij wel een aardige knul die iets met auto's doet.
Poit daarentegen is gewoon een arrogante eikel! Denkt dat hij geweldig goed kan drummen terwijl dat eigenlijk maar mwah is (er doet nog steeds een gerucht de ronde over enter the sandman op een feestje vorig jaar, maar ik was daar en ik heb niks gezien). Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
Als ik je een man uit de SC aan zou moeten raden, dan zou ik voor Fallen gaan. Mocht je dan door de supermarkt lopen en de vanillestokjes niet kunnen vinden, dan kan hij je iig de weg er naar toe wijzen, om vervolgens nog dagenlang op het zelfde tijdstip boodschappen te doen in de hoop een glimp van je op te vangen. Dát is een man die er echt voor gaat!
Stil eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wat in te brengen of mag ik alleen als lijdend voorwerp dienen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah okee...
maar ik val op hufters tot nu toe, dus dan past Poit mooi in de rij
en vanillestokjes kan ik zelf wel vinden...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Stil eens!
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard door je heen.
Sorry Fallen, ik heb mn best gedaan voor jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah okee...
maar ik val op hufters tot nu toe, dus dan past Poit mooi in de rij
en vanillestokjes kan ik zelf wel vinden...
Maar bedankt voor de waarschuwing!!!!
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...quote:
Ghostbusters nooit gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef koei het volgende:
[..]
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...
Als je mij bedoelt:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Detecteer ik nieuw vrouwelijk schoon in het SC Topic?
Jawel, maar dat was niet met normale mensen toch?quote:
Ik ben voor jou 'net' iets minder bang dan voor je GVR.. Alhoewel.. Verdwaalt raken in jou decollete lijkt me ook geen pretje..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef koei het volgende:
[..]
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...
Ach meissie toch.. Dikke kroel!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
vrouwelijk: JA
nieuw: nee, opgestaan uit de dood want niet meer op het In Memoriam lijstje
schoon: niet meer. De hele dag last gehad van koud zweet door de koorts en stress.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
schoon: niet meer. De hele dag last gehad van koud zweet door de koorts en stress.
Ja en tombolafan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
Je hebt gelijk, het klinkt niet alleen maar vies...quote:
Ik ben nog niet in Gouda, zit in Rotterdam nu, blijf daar eten.. Lekker uit eten zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Misan het volgende:
Poit! ik zie net dat ik straks langs Gouda kom rijden. Ik ga zwaaien!
oeh! Ik doe niet aan 2strijd, en 2de keus al helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?
Hoi!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en tombolafan.
Welkom!Zegt een newbie
maar koei, daar kunnen we ook wel iets aan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Net zeg je nog; alles kan kapot?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oeh! Ik doe niet aan 2strijd, en 2de keus al helemaal niet!
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net zeg je nog; alles kan kapot?!
Ik moet naar Rotterdam voor een nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in Gouda, zit in Rotterdam nu, blijf daar eten.. Lekker uit eten zelfs
Dronken mensen zijn op zijn eerlijkstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Petti heeft me alleen maar kneiterlam gezien.. Weet niet wat een vertroebelender (?) beeld geeft
Linkje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
we hebben 3D porno gevonden en t ziet er fucking vet uit met een brilletje
beschrijf eens?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn op zijn eerlijkst![]()
Ach ik eindig elk weekend met helden die in de buurt van jouw komen![]()
Zegt ook wel iets over mij
quote:
Zegt m'n fobo niet genoeg? Die foto's zijn echt heel recentquote:
Gezellige mensen die gewoon lekker los gaan zonder dat gezeurquote:
Doe eens foto dat je daar naar kijkt met die bril op. Wel graag je kleding aanhouden als je geen tieten hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
we hebben 3D porno gevonden en t ziet er fucking vet uit met een brilletje
Lekker op tijd ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik moet naar Rotterdam voor een nieuwjaarsborrel
Maar dan zwaai ik lekker niet
Mensen die ruzie zoeken... kansloosheid ten top!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gezellige mensen die gewoon lekker los gaan zonder dat gezeurals ik de verhalen hoorde van een collega van mij, dat eindigde altijd in ruzie en daar was hij trots op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens foto dat je daar naar kijkt met die bril op. Wel graag je kleding aanhouden als je geen tieten hebt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gezellige mensen die gewoon lekker los gaan zonder dat gezeurals ik de verhalen hoorde van een collega van mij, dat eindigde altijd in ruzie en daar was hij trots op
Waren 7 rapidshare links, duurde dus ook een aantal dagen voordat t binnen was, heb zo niet de linkquote:
medewerker bedrijfsbureau bij een staal bedrijfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef koei het volgende:
huh, hoe kom ik daar dan bij? Wat doe je dan? Wel iets met metaal ofzo toch? Of ben ik nou weer allemaal dingen aan het verzinnen?
dat kan nog steeds, alleen dan is er geen 2 strijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net zeg je nog; alles kan kapot?!
Ah. Dus backup zijn vind je niet erg, maar 2e keus zijn wel...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
medewerker bedrijfsbureau bij een staal bedrijf
[..]
dat kan nog steeds, alleen dan is er geen 2 strijd
Snappy and Smart.. Me likequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah. Dus backup zijn vind je niet erg, maar 2e keus zijn wel...
Het is ook altijd weer jouw schuldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef Misan het volgende:
[..]
we hebben het allemaal druk en ik had vakantie, vandaar dus pas vandaag
quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga jij nu maar eerst uit eten vanavond...
Je hebt mijn vraag in FF nog niet beantwoord he...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
JaHeb er zin in.. Begin ook trek te krijgen...
Ik zie hem niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag in FF nog niet beantwoord he...
hmm begrijpen doe je het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah. Dus backup zijn vind je niet erg, maar 2e keus zijn wel...
Graag!!! hoe laat denk je hier te zijn? Ik zit vanaf 20.00 in badquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie hem niet?laat maar zie hem al.
Maar wees gerust. Met 2 vrienden van me. Moet ik je rug nog wassen straks?
Hij is blijven hangen na de uitwisselingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Tain het volgende:
Poit waarom zit je in F&F eigenlijk... Je weet dat een PS3 geen huisdier is toch...
ahh vandaar, heb je Poity al op Hyves eigenlijk? Ikke welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen na de uitwisseling
Ik heb Lynn (nog) M'n ratjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Tain het volgende:
Poit waarom zit je in F&F eigenlijk... Je weet dat een PS3 geen huisdier is toch...
Ik weet niet waar ik heen moet maar ben om 8 uur nog aan het eten denk...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Graag!!! hoe laat denk je hier te zijn? Ik zit vanaf 20.00 in bad
Hyvesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef Tain het volgende:
[..]
ahh vandaar, heb je Poity al op Hyves eigenlijk? Ikke wel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tombola heeft nu al jaloerse trekjes!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet waar ik heen moet maar ben om 8 uur nog aan het eten denk...
Kom je een beetje laat mee vladimirquote:
oh en van mijn werk heb ik dinsdag pas de nieuwjaarsborrel in de HMHquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook altijd weer jouw schuld
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
HyvesFacebook. Daar hoef ik tenminste niet zelf foto's up te loaden
Ach, tegenwoordig houden ze de nieuwjaarsborrels later omdat iedereen de eerste weken al vol met afspraken zou zitten. Ik zou er afgelopen maandag en woensdag en morgen een hebben als ik er naartoe zou gaanquote:
Dat is zo simpel zelf te makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heerlijke aardappel anders gegeten!
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zo simpel zelf te makeneerder deed ik dat geregeld
Waarom nu niet meer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zo simpel zelf te makeneerder deed ik dat geregeld
Nu zit het in een potje. Veel makkelijkerquote:
Heineken of Hollywood Music Hall?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Misan het volgende:
[..]
oh en van mijn werk heb ik dinsdag pas de nieuwjaarsborrel in de HMH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |