quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!quote:
Broederquote:
Petti heeft me alleen maar kneiterlam gezien.. Weet niet wat een vertroebelender (?) beeld geeftquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!
Geef jij je mening eens dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent familie van Poit, dus dat vertroebelt je blik. Ik denk dat Petti daar een neutraler oordeel over kan geven!
Oh oh...quote:
oeh, nu ben ik benieuwd!!quote:
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die wil? Zeker gezien de oh oh van Poit hierboven?
Ik begrijp je plaatje niet, maar ik moest er wel om lachenquote:
Die jaloezie omdat jij geen Farmville speeltquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Tain het volgende:
Koei speelt Farmville dus die heeft ook een vertroebeld beeld
Het klopt allemaal nog ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Nick ken ik nog niet zo goed, die komt hier nog niet zo lang. Is volgens mij wel een aardige knul die iets met auto's doet.
Poit daarentegen is gewoon een arrogante eikel! Denkt dat hij geweldig goed kan drummen terwijl dat eigenlijk maar mwah is (er doet nog steeds een gerucht de ronde over enter the sandman op een feestje vorig jaar, maar ik was daar en ik heb niks gezien). Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
Als ik je een man uit de SC aan zou moeten raden, dan zou ik voor Fallen gaan. Mocht je dan door de supermarkt lopen en de vanillestokjes niet kunnen vinden, dan kan hij je iig de weg er naar toe wijzen, om vervolgens nog dagenlang op het zelfde tijdstip boodschappen te doen in de hoop een glimp van je op te vangen. Dát is een man die er echt voor gaat!
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef koei het volgende:
[..]
Die jaloezie omdat jij geen Farmville speelt
Dat was ECHT een helse nachtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
ja wilde weer eens wat anders doen danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp je plaatje niet, maar ik moest er wel om lachen
edit: Oh wacht, het is gewoon popcorn etenIk dacht kansloos zijn met een rare kraag om ofzo
Sorryquote:
Heb ik ook nog wat in te brengen of mag ik alleen als lijdend voorwerp dienen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?
ah okee...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Nick ken ik nog niet zo goed, die komt hier nog niet zo lang. Is volgens mij wel een aardige knul die iets met auto's doet.
Poit daarentegen is gewoon een arrogante eikel! Denkt dat hij geweldig goed kan drummen terwijl dat eigenlijk maar mwah is (er doet nog steeds een gerucht de ronde over enter the sandman op een feestje vorig jaar, maar ik was daar en ik heb niks gezien). Daarnaast heeft hij een hele aparte manier van 'instoppen' en als hij niet wil dat je de nacht bij hem thuis door brengt dan laat hij gewoon een hele horde muggen los
Als ik je een man uit de SC aan zou moeten raden, dan zou ik voor Fallen gaan. Mocht je dan door de supermarkt lopen en de vanillestokjes niet kunnen vinden, dan kan hij je iig de weg er naar toe wijzen, om vervolgens nog dagenlang op het zelfde tijdstip boodschappen te doen in de hoop een glimp van je op te vangen. Dát is een man die er echt voor gaat!
Stil eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wat in te brengen of mag ik alleen als lijdend voorwerp dienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah okee...
maar ik val op hufters tot nu toe, dus dan past Poit mooi in de rij
en vanillestokjes kan ik zelf wel vinden...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Stil eens!
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard door je heen.
Sorry Fallen, ik heb mn best gedaan voor jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah okee...
maar ik val op hufters tot nu toe, dus dan past Poit mooi in de rij
en vanillestokjes kan ik zelf wel vinden...
Maar bedankt voor de waarschuwing!!!!
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...quote:
Ghostbusters nooit gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef koei het volgende:
[..]
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...
Als je mij bedoelt:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Detecteer ik nieuw vrouwelijk schoon in het SC Topic?
Jawel, maar dat was niet met normale mensen toch?quote:
Ik ben voor jou 'net' iets minder bang dan voor je GVR.. Alhoewel.. Verdwaalt raken in jou decollete lijkt me ook geen pretje..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je neus blijft wel recht hoor. Ik sla momenteel door algeheel slaapgebrek niet zo hard.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef koei het volgende:
[..]
Door iemand heen slaan? Dat heb ik echt nog nooit gezien... En ik vind het ook een beetje vies klinken...
Ach meissie toch.. Dikke kroel!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
vrouwelijk: JA
nieuw: nee, opgestaan uit de dood want niet meer op het In Memoriam lijstje
schoon: niet meer. De hele dag last gehad van koud zweet door de koorts en stress.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
schoon: niet meer. De hele dag last gehad van koud zweet door de koorts en stress.
Ja en tombolafan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt:
Je hebt gelijk, het klinkt niet alleen maar vies...quote:
Ik ben nog niet in Gouda, zit in Rotterdam nu, blijf daar eten.. Lekker uit eten zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Misan het volgende:
Poit! ik zie net dat ik straks langs Gouda kom rijden. Ik ga zwaaien!
oeh! Ik doe niet aan 2strijd, en 2de keus al helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?
Hoi!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en tombolafan.
Welkom!Zegt een newbie
maar koei, daar kunnen we ook wel iets aan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef koei het volgende:
Oke, ehm...
Net zeg je nog; alles kan kapot?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oeh! Ik doe niet aan 2strijd, en 2de keus al helemaal niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |