quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
zo snel mogelijkquote:
ongeveer wel ja. Als Point mij een kopstoot wil geven, raakt hij m'n knie (als hij hoog genoeg springt).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
moet ik aan deze verhouding denken?
[ afbeelding ]
internetheldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
laten we het daar maar op houden...
quote:
en dan kies je voor poit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar... maar ik ga altijd uit van het goede
ULTRAquote:
Da's toch duidelijk... Wie niet..quote:
QFT!quote:
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
laten we het daar maar op houden...
Kan jij je daar nog wat van herinneren dan??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!
Damn wat was die laatste avond op Lowlands geniaaldat vergeet ik echt nooit meer
[ afbeelding ]
Wat een aflevering![]()
Portable browser op usbstick? Of kan dat niet met browsers?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik krijg op mijn sodemieter van de IT'ert hier als ik andere browsers installeer
Natuurlijk kan dat wel http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portablequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Portable browser op usbstick? Of kan dat niet met browsers?
Oke, die dan. En whoppa, stuk sneller dan die trage IE.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Misan het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
ah, dus jij vindt het een goed plan dat ik voor Poit ga ipv voor Nick-Gizmo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als ik een geniale avond wil beleven: JA!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |