Daar doe ik niet aan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Jullie hebben digitaal lichaamssappen uitgewisseld?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme F&F/GAM binding zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Gasten
Nieuw vrouwtje in het topic en iedereen wil er weer direct digitaal overheen
Hoe moeten die arme Koei en SB zich nu wel niet voelen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, PoitTombolafan en ik hebben een hele speciale band
Van wat voor soort tombola's ben jij fan?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Van wat voor soort tombola's ben jij fan?
Ik ben fan van Russische tombola en Somalische tombola
Ik heb m'n ondertitel aangepastquote:
we doen idd weer gekke dingen wanneer er een vrouw binnenstaptquote:
doe eens dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
we doen idd weer gekke dingen wanneer er een vrouw binnenstapt![]()
Ik ben juist in een waar harem gestaptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Trouwens, "jullie" stapten bij ons naar binnen!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben juist in een waar harem gestapt
Die is dan ook mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben echt fucking trots op mijn magnifieke paint trouwens![]()
Kunst verFOK!ken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwens, "jullie" stapten bij ons naar binnen!!!GuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de tweede Boondock Saints-film al uitgebracht was!!! Iemand hem al gezien toevallig?
quote:The movie that took Troy Duffy 10 years to get made is coming to DVD this March. Boondock Saints II: All Saints Day will hit both DVD and Blu-ray on March 9, 2010.
quote:
Ik heb niet zo'n last van de hormonenquote:
Beperkte release. Wordt importeren vanuit de states, of hij komt hier Direct-to-DVD/Blu Rayquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de tweede Boondock Saints-film al uitgebracht was!!! Iemand hem al gezien toevallig?
Ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar ik ben zo bang dat hij tegen gaat vallen
![]()
[ afbeelding ]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietMaar ik ben zo bang dat hij tegen gaat vallen
![]()
[ afbeelding ]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...
The Matrix trilogy moet je daarom ook zien als één filmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.
Ik zeg niet meteen dat het een kutfilm is maar ik ben altijd voorzichtig met vervolgen. Zo zal ik nooit van me leven Battle Royal II kijken. Waarschijnlijk ga ik deze wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfde regisseur, zelfde hoofdrolspelers dus heel slecht zal de film niet zijn. Tis niet dat ze bijv Donnie Darko hebben genomen, het verhaal niet snappen en dan S. Darko gaan maken...
True, gaat idd niet altijd opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Matrix Reloaded: zelfde regisseurs, zelfde hoofdrolspelers en echt een teleurstelling na The Matrix.
Aliens: andere regisseur, zelfde hoofdrolspeelster en beter dan het eerste deel.
S. Darko nooit gezien maar als ik de samenvatting zo op IMDB lees lijkt het me wel tragisch slecht jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
1. The Matrixquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond alle 3 delen van de matrix goed hoor, alleen was deel 3 op bepaalde momenten te langdradig. (is dat de reloaded?)
zoals je in me vorige post kunt zien, vergiste je van titel.quote:
GTFOquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond alle 3 delen van de matrix goed hoor, alleen was deel 3 op bepaalde momenten te langdradig. (is dat de reloaded?)
Reloaded is 2.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
Moet je de trailer bekijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
S. Darko nooit gezien maar als ik de samenvatting zo op IMDB lees lijkt het me wel tragisch slecht ja
maar nu weet je dat het The Matrix Revolutions wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ik vraag toch netjes of de reloaded deel 3 was. Ik doe niet alsof het een feit is.
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, ik vraag toch netjes of de reloaded deel 3 was. Ik doe niet alsof het een feit is.
Dan kan ik ook maar beter wegblijven in SCquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoor
Nee, die post van mij was vanwege het niet weten wat Matrix Reloaded is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is meer om het goed vinden van The Matrix dan om de naam verkeerd te hebben hoor
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat je past je mening niet aan de meerderheid hierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.
Zo goed? Als iemand hier niet mee eens is, jammer dan. Ik denk er zo over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |