quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.
Zo goed? Als iemand hier niet mee eens is, jammer dan. Ik denk er zo over
Het had heel simpel gekund:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, deel; 1 was idd goed, goede tempo, veel mooie aktie enz enz. Deel 2 was idd op sommige stukjes saai en langdradig. Deel 3 ook. Als ze in deel 2 en 3 geknipt hadden hadden ze een mooie deel 2 kunnen maken en was het af geweest.
Zo goed? Als iemand hier niet mee eens is, jammer dan. Ik denk er zo over
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja? Denk jij dat ik Poit na een tijdje zat word??? En ben jij dan nog beschikbaar?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat je past je mening niet aan de meerderheid hier
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2010 14:07:38 ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
En nu ga ik ff snel aflevering IT crowd kijken
De Twins scene vond ik goed, ook de special effects daarvan. Kijk, als ik een film kijk, dan zit ik ook in de film (mits hij goed is) en kijk ik niet kritisch.. Die dansscene idd hadden ze mogen schrappen en nog wel aantal andere scenes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het had heel simpel gekund:
Matrix 2 & 3 niet maken.
Je merkte bij alles dat ze een trucje hadden geleerd (ZOMG BULLETTIME!) en dat ze daar op aan het voortborduren waren. 2 & 3 hadden zo hun momenten (op de snelweg, met de Twins en Agents, afgezien van de afschuwelijke special effects in die scène), maar hadden zat wat gewoon slecht was. De dans-scène in die grot bijvoorbeeld. Waarom moest elke actiefilm na Blade ineens een clubscene hebben? Matrix 2 & 3 worden overschaduwd door zelfs The Animatrix op alle fronten.
incl je voorhoofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles kan kapot, laten we het daar op houden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles kan kapot, laten we het daar op houden
Daarom ga je ook van mij uit toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar... maar ik ga altijd uit van het goede
Ik heb het gewoon ineens te pakkenquote:
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
incl je voorhoofd.
laten we het daar maar op houden...
ja...quote:
AHEM!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisd
quote:
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een beetje met SummerBreeze sjansen maar na dit berichtje hou ik me maar gedeisd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?
moet ik aan deze verhouding denken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hield je toch al gedeisd omdat ik 3 keer zo lang als jij ben?
Alleen is SD wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
moet ik aan deze verhouding denken?
[ afbeelding ]
quote:
Ik had het puur over de lengtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |