Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das toch simpel!
Gewoon je fok naam en wachtwoord nemen (je hoeft volgens mij niet eens te bevestigen ofzo)![]()
En heb je dat niet als crew-zijnde???
zal ik je eruit halen? kan Rossdale de OP kopieren en plakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil uit de In Memoriam verdomme
fixed in de wikiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil uit de In Memoriam verdomme
okee:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenAl heb ik wel wat extra knopjes waarmee ik wat aan kan klooien. Alle TT's en OP's van AQuila360 aanpassen bijvoorbeeld. Gewoon omdat ik het kan en een klootzak ben
quote:
Top Gear gaat ook motoren bespreken. The Stig oefent alvastquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Whehe kom net deze foto tegen in het fotoboek, prachtig
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben crew van games, ik heb niets met het forum te makenAl heb ik wel wat extra knopjes waarmee ik wat aan kan klooien. Alle TT's en OP's van AQuila360 aanpassen bijvoorbeeld. Gewoon omdat ik het kan en een klootzak ben
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee:
allerliefste meneer de klootzak, als ik de OP in de wiki aanpas en SummerBreeze uit de memoriam haal, kopieer en plak jij hem dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Fixed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
alles kits verder?quote:
Yeahquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
je zou een goeie zijn voor edje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb nu al sinds eind oktober geen alcohol genuttigdquote:
Ook niet om je knie te desinfecteren? Dat telt ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nu al sinds eind oktober geen alcohol genuttigd
Ik doe wel 1 extra voor jou drinken vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nu al sinds eind oktober geen alcohol genuttigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |