Graag!!! hoe laat denk je hier te zijn? Ik zit vanaf 20.00 in badquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie hem niet?laat maar zie hem al.
Maar wees gerust. Met 2 vrienden van me. Moet ik je rug nog wassen straks?
Hij is blijven hangen na de uitwisselingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Tain het volgende:
Poit waarom zit je in F&F eigenlijk... Je weet dat een PS3 geen huisdier is toch...
ahh vandaar, heb je Poity al op Hyves eigenlijk? Ikke welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen na de uitwisseling
Ik heb Lynn (nog) M'n ratjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Tain het volgende:
Poit waarom zit je in F&F eigenlijk... Je weet dat een PS3 geen huisdier is toch...
Ik weet niet waar ik heen moet maar ben om 8 uur nog aan het eten denk...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Graag!!! hoe laat denk je hier te zijn? Ik zit vanaf 20.00 in bad
Hyvesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef Tain het volgende:
[..]
ahh vandaar, heb je Poity al op Hyves eigenlijk? Ikke wel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tombola heeft nu al jaloerse trekjes!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet waar ik heen moet maar ben om 8 uur nog aan het eten denk...
Kom je een beetje laat mee vladimirquote:
oh en van mijn werk heb ik dinsdag pas de nieuwjaarsborrel in de HMHquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook altijd weer jouw schuld
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
HyvesFacebook. Daar hoef ik tenminste niet zelf foto's up te loaden
Ach, tegenwoordig houden ze de nieuwjaarsborrels later omdat iedereen de eerste weken al vol met afspraken zou zitten. Ik zou er afgelopen maandag en woensdag en morgen een hebben als ik er naartoe zou gaanquote:
Dat is zo simpel zelf te makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heerlijke aardappel anders gegeten!
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zo simpel zelf te makeneerder deed ik dat geregeld
Waarom nu niet meer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zo simpel zelf te makeneerder deed ik dat geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |