Katy Perry altijd.quote:
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Katy Perry altijd.
Doch vind ik dat engelse mollige mokkeltje leuker.
Ja die ene van I think youre really mean.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.
Wie?
IK denk dat hij Lily Allen bedoeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.
Wie?
Juistemquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Smijn. het volgende:
[..]
IK denk dat hij Lily Allen bedoelt
Heujquote:
Lilyquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja die ene van I think youre really mean.
Die heeft het gewoon
Eerlijk delen noortjequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt verliefd op haar.
![]()
![]()
Dat heb ik ook al een aantal keer gehadquote:
neequote:
Ik vind persoonlijk zulkse musclecars pas tof als ze hun wielen niet meer aan de grond kunnen houdenquote:
Serieus als er iemand zou zijn met wie ik zou mogen ruilen qua uiterlijk zou zij het zijn.quote:
Well fuck off then!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus als er iemand zou zijn met wie ik zou mogen ruilen qua uiterlijk zou zij het zijn.En dan wil ik ook zo mooi Engels praten.
owquote:
En ramen laag, volume hoog en cruisen door het landquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Rauw. het volgende:
Tijd voor mooi weer en het VAGmeet seizoen!
Gast uit m'n klas gaat daar ook altijd heen. Die heeft een beige kever uit '64. Verlaagd, en met een paar deukjes. Ook dikke velgen eronder. Misschien heb je hem wel eens gezien, die kerel komt uit Breda.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Rauw. het volgende:
Tijd voor mooi weer en het VAGmeet seizoen!
Fietfieuw.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef remmertjuh het volgende:
Tight jeans, double d's makin' me go
quote:
Tikistyle? Ruitjes bestickert en dergelijke?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Gast uit m'n klas gaat daar ook altijd heen. Die heeft een beige kever uit '64. Verlaagd, en met een paar deukjes. Ook dikke velgen eronder. Misschien heb je hem wel eens gezien, die kerel komt uit Breda.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tikistyle? Ruitjes bestickert en dergelijke?
Die ene gast heeft wel wat van Jim Carrey Jack Swagger van WWE.quote:
Vaak gezien idd. En terecht ook. Tis dat ik hem geen goed leven kan bezorgen, anders had ik er ook een.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Iedereen in hun familie heeft een kever
Swagger had als eerste Sheamus verslagen hequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die ene gast heeft wel wat van Jim Carrey Jack Swagger van WWE.
Edit: Mix van beide![]()
Fluit fluit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:20 schreef Noortje. het volgende:
Low-cut, see-through shirts that make you
Volg het al een paar maanden niet tbh. Wie is Sheamus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Swagger had als eerste Sheamus verslagen he
Sheamus is een nieuw gastje, heeft in het begin cena een paar keer flink gemept(niet tijdens wedstrijd) is nu World Heavyweight Championquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volg het al een paar maanden niet tbh. Wie is Sheamus?
Is Finlay gestopt ofzo dan? Dat er nog zo een bij komt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Sheamus is een nieuw gastje, heeft in het begin cena een paar keer flink gemept(niet tijdens wedstrijd) is nu World Heavyweight Champion
Het is trouwens een Schot, met rood haar.
Moet je het in zo'n vertaalmachine zetten. Dan krijg je ook van die prachtig mooie vertalingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:24 schreef Noortje. het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Product_management
ENGELS
WAAROM
Dan kan ik niet kopieren plakken.
Nee volgens mij niet. Maar volgende week is het Viper vs Sheamusquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is Finlay gestopt ofzo dan? Dat er nog zo een bij komt?
Ja dat was ik ook al van plan, ik heb geen zin om na te denken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Moet je het in zo'n vertaalmachine zetten. Dan krijg je ook van die prachtig mooie vertalingen
Viper is ook nieuw of gimmick van Orton?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:29 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Maar volgende week is het Viper vs Sheamus
ik wil dit shirt trouwens:
http://www.wweshop.com/it(...)-t-shirt/DX/01-11571
ik ook heimquote:
en wanneer neemt hij jou 'in ontvangst'?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef tliciouz het volgende:
Zo de koekjes zijn goed in ontvangst genomen!
De eerst komende dagen helaas nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wanneer neemt hij jou 'in ontvangst'?
zaterdag ook niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De eerst komende dagen helaas niet
waarom nietquote:
JAquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het wel bekende vrouwen probleempje.
condoom om en gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
duurt dat altijd zo lang dan.
Maar soms doet dan dan pijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA
[..]
condoom om en gaan
Net had ik honger.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar soms doet dan dan pijnwaarom heb ik het hierover.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar soms doet dan dan pijnwaarom heb ik het hierover.
als je heel voorzichtig bentquote:
Oké.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Noortje. het volgende:
Eten we een keer gezond en lekker, gaat ijn vader uitgbreid de krant zitten lezen als ik nog aan het eten ben. Nou tyf dan maar op. Ik heb drie happen gehad.
wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Noortje. het volgende:
Eten we een keer gezond en lekker, gaat mijn vader uitgbreid de krant zitten lezen als ik nog aan het eten ben. Nou tyf dan maar op. Ik heb drie happen gehad.
quote:
Altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je heel voorzichtig bent
Ja en in het andere gaatje poep, dus ik weet niet wat jij liever hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan moet je soms bloedstukjes onder je dopje vandaan peuteren.
Nee ik vind dat zo asociaal dat ik er spontaan chagrijnig van werd en geen zin meer had om 'gezellig' bij mijn ouders aan tafel te zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit
dan kan jij toch wel gewoon eten
Gewoon allebei door elkaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en in het andere gaatje poep, dus ik weet niet wat jij liever hebt.
condoooms mensen condoomsquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en in het andere gaatje poep, dus ik weet niet wat jij liever hebt.
Da's niet ons probleem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan moet je soms bloedstukjes onder je dopje vandaan peuteren.
Die dingen waar jij wel niet een drama om kan makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Noortje. het volgende:
Eten we een keer gezond en lekker, gaat mijn vader uitgbreid de krant zitten lezen als ik nog aan het eten ben. Nou tyf dan maar op. Ik heb drie happen gehad.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee ik vind dat zo asociaal dat ik er spontaan chagrijnig van werd en geen zin meer had om 'gezellig' bij mijn ouders aan tafel te zitten.
Varkensdarm werkt ook prima hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
condoooms mensen condooms
maar om nou eerst een varken anaal te nemen.... en dan die darmen afknippen en zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Varkensdarm werkt ook prima hoor.
of een broodzakje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Varkensdarm werkt ook prima hoor.
Voordeel is dat hij dan wel mooi op maat gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar om nou eerst een varken anaal te nemen.... en dan die darmen afknippen en zonee
heb ik niet genoeg aanquote:
Dan knip je gelijk een stuk van zn reet af, dan heb je een speklapjequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar om nou eerst een varken anaal te nemen.... en dan die darmen afknippen en zonee
iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij dan wel mooi op maat gemaakt kan worden.
Of erin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Of je zet gewoon de sproeikop op je reet.
speklapjes bakken tijdens het neukenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan knip je gelijk een stuk van zn reet af, dan heb je een speklapje
En dan op die harde spuitstandquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Of je zet gewoon de sproeikop op je reet.
Ja jezus ik krijg altijd enorm gezeik over me heen als ik een sms'je krijg tijdens het eten en die bekijk of iets dergelijks, dan moet hij niet zo dom alles aan de kant schuiven en uitgebreid gaan zitten lezen terwijl we gewoon een gesprek hebben met z'n drieën en ik nog aan het eten ben (ja dat kan ik, ik ben een vrouw).quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, ik zou daar totaal niet wakker van liggen![]()
zeker niet als het heel lekker eten is
Dan was ik wel gaan schreeuwen en met deuren gaan smijten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die dingen waar jij wel niet een drama om kan maken
Romeo en Juliët gaan spelen was leuker geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan was ik wel gaan schreeuwen en met deuren gaan smijten.
Ik heb hem wel gelezen in het Oud-Engels, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Romeo en Juliët gaan spelen was leuker geweest
Hij is al weg hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf. Zet even mijn email adres op fok ja. Verwijder ff.
Ik laat hem wel via msn zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Oh bedankt! Maar waarom deed je dat nou?
Gimmick van Ortonquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Viper is ook nieuw of gimmick van Orton?
Oké!quote:
Maar je staat gewoon in mijn lijst hoor?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oké!
Beetje jammer dat er nog steeds staat dat jij mij niet in je lijst hebt.
Het doet gewoon pijn in mijn hart.
Weet ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar je staat gewoon in mijn lijst hoor?
Waarom bekijk je mijn postgeschiedenis, homo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Hyman het volgende:
Wat enig, een lullenvergelijk topic in ONZ.
Met je lul.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom bekijk je mijn postgeschiedenis, homo.
hagelslagquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Denk je dat je populair bent jongueh, met je broodje pindakaas?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Denk je dat je populair bent jongueh, met je broodje pindakaas?
Combinatie van.quote:
Jaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker is dat gek.
Vooral op wit tijgerbrood.
Tijgerbrood hoeft nog niet eens. Zolang het maar goed vers witbrood isquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker is dat gek.
Vooral op wit tijgerbrood.
Zonde!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Sowieso tijgerbroodWe hebben dat alleen nooit.
We hebben wel heel lekker roggebrood van de bakker.quote:
Puur voor de kaassouflé?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
Ik nam na 't stappen altijd 'n broodje kaassouflé. Alleen al omdat dat het enige eetbare is uit die snackbar. Damn, ik heb zin om te gaan stappen.
Nee, puur om het stappen. Want alleen na alcohol lust ik zoiets. Dòh.quote:
Ik altijd. Alcohol lust ik ook altijd wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, puur om het stappen. Want alleen na alcohol lust ik zoiets. Dòh.
Alcoholist!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik altijd. Alcohol lust ik ook altijd wel.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef BurnaBoy het volgende:
No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free
Geniaal lied![]()
Beste van Limp bizkit iig.
Je ouders zullen nu vast heel trots op je zijn.quote:
Uhm. Nu niet, want mam ligt te slapen. Maar ik heb ze wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Trouwens lieke heb je al eens speakers geregeld ? Of naja geluid ?
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Je ouders zullen nu vast heel trots op je zijn.
Mijn pa slaapt nu ook. Om vervolgens tot 2 uur snachts door te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Uhm. Nu niet, want mam ligt te slapen. Maar ik heb ze wel ja.
Maar toch zijn ze trots op je, omdat je je niet hebt laten meeslepen door het kwaad dat alcohol heet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.
Mam heeft nu 3 dagen achter elkaar nachtdienst. Dus ze is 'n beetje oververmoeid.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn pa slaapt nu ook. Om vervolgens tot 2 uur snachts door te gaan.
Nee ik doe dat niet![]()
![]()
Ik kom je wel troosten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.
Wat een heerlijk gevoel geeft mij dit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar toch zijn ze trots op je, omdat je je niet hebt laten meeslepen door het kwaad dat alcohol heet.
Dat gevoel moet vast veel beter zijn dan het gevoel dat alcohol je geeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel geeft mij dit.
Na het stappen he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
Ik nam na 't stappen altijd 'n broodje kaassouflé. Alleen al omdat dat het enige eetbare is uit die snackbar. Damn, ik heb zin om te gaan stappen.
Het is godverdomme niet van limp bizkitquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef BurnaBoy het volgende:
No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free
Geniaal lied![]()
Beste van Limp bizkit iig.
Oja nachtdiensten. Krijg je altijd leuke ritmes van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Mam heeft nu 3 dagen achter elkaar nachtdienst. Dus ze is 'n beetje oververmoeid.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is godverdomme niet van limp bizkit
Tegenwoordig wel na het stappen dus. Want anders heb ik de volgende dag hoofdpijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Na het stappen he?
Dus jij gaat om 21:45 weg van stappen, zodat je om 21:55 in de snackbar staat, en om 21:59 je laatste hapje kaassoufflé eet?
Want jij eet niet na 22:00.
In de heistraat helemaal losquote:
Werkt ze in de zorg?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Mam heeft nu 3 dagen achter elkaar nachtdienst. Dus ze is 'n beetje oververmoeid.
Oke wat jij wil. Maar zijn versie is donders geniaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Van wie dan wel eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jep. CWZquote:
Kan je nagaan hoe crap Limp Bizkit is, als hun beste nummer een cover is.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe crap Limp Bizkit is, als hun beste nummer een cover is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Verder zijn ze tof dus ik ben het niet met mijn standpunt eens.
Dual D.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk helemaal niet.
Ik krijg zaterdag 2 cd's van zequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Noortje. het volgende:
Ik was even vergeten hoe fijn Radiohead is. Heerlijke muziek om bij tot rust te komen.
Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.quote:
Welke en waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg zaterdag 2 cd's van ze.
Da's de soundtrack van Gothika. Gekeken op mijn feestje in de tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef livalo het volgende:
[..]
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel..
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!quote:
Futuramaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef livalo het volgende:
Ik vind dat programma met die robot op Comedy Central echt totaal niet grappig.
yeah!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?quote:
Ja, sinds 2010.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?
Dat is toch 'grappig'? Das wat ik hoor iig.
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuurquote:
+ veel drank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuur
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.quote:
Ik eerst ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.
Nu niet meer dan?quote:
Aber natürlich..quote:
Stewie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben het best wel gaan waarderen.Maar Family Guy blijft wel leuker ja!
Tofquote:
Hoe romantisch!quote:
Nee, van zijn oma en opa.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nietus, die zijn gewoon van Mark
Ik nietquote:
wie the fuck ben jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gast, ga terug naar mastaline.com.
Was ik al lang. Een week minstens ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
Lol.
Pistool is back
Niet dat ik hier vaak ben ofzo.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk met school.
quote:
jullie begrijpen het nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat jij onder een steen leeft.
Die is ook vet jaquote:
Tell meh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
Vandaag zulk goed nieuws ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hemquote:
Nice. Bekend als in Tiësto, of bekend als in Chuckie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hem
chuckie categorie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Bekend als in Tiësto, of bekend als in Chuckie?
op zich best netjes dan.quote:
Gezocht: Full-time internetheldquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef livalo het volgende:
Wat is Men in Black toch heerlijk slecht.
Het is allemaal watquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Echt wtf. Ik wil rechten gaan studeren en die studietest geeft gewoon rechten op nummertje 1.
Übernerd ftwquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start opnieuw op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start op.
Een apple loopt toch ook niet vast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.
Het is dan ook een iPhone.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een apple loopt toch ook niet vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |