Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.quote:
Welke en waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg zaterdag 2 cd's van ze.
Da's de soundtrack van Gothika. Gekeken op mijn feestje in de tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef livalo het volgende:
[..]
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel..
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!quote:
Futuramaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef livalo het volgende:
Ik vind dat programma met die robot op Comedy Central echt totaal niet grappig.
yeah!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?quote:
Ja, sinds 2010.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?
Dat is toch 'grappig'? Das wat ik hoor iig.
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuurquote:
+ veel drank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuur
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.quote:
Ik eerst ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.
Nu niet meer dan?quote:
Aber natürlich..quote:
Stewie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben het best wel gaan waarderen.Maar Family Guy blijft wel leuker ja!
Tofquote:
Hoe romantisch!quote:
Nee, van zijn oma en opa.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nietus, die zijn gewoon van Mark
Ik nietquote:
wie the fuck ben jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gast, ga terug naar mastaline.com.
Was ik al lang. Een week minstens ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
Lol.
Pistool is back
Niet dat ik hier vaak ben ofzo.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk met school.
quote:
jullie begrijpen het nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat jij onder een steen leeft.
Die is ook vet jaquote:
Tell meh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
Vandaag zulk goed nieuws ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hemquote:
Nice. Bekend als in Tiësto, of bekend als in Chuckie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hem
chuckie categorie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Bekend als in Tiësto, of bekend als in Chuckie?
op zich best netjes dan.quote:
Gezocht: Full-time internetheldquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef livalo het volgende:
Wat is Men in Black toch heerlijk slecht.
Het is allemaal watquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Echt wtf. Ik wil rechten gaan studeren en die studietest geeft gewoon rechten op nummertje 1.
Übernerd ftwquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start opnieuw op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start op.
Een apple loopt toch ook niet vast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.
Het is dan ook een iPhone.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een apple loopt toch ook niet vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |