Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.quote:
Welke en waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg zaterdag 2 cd's van ze.
Da's de soundtrack van Gothika. Gekeken op mijn feestje in de tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind die van limp bizkit dat wel beter. Maargoed de rest van hem luister ik dan ook totaal niet.
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef livalo het volgende:
[..]
ok computer en hail to the thief. Want die had Bart al, maar toen heeft 'ie zo'n box gekocht met alle cd's erin, dus hij had ze dubbel..
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!quote:
Futuramaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef livalo het volgende:
Ik vind dat programma met die robot op Comedy Central echt totaal niet grappig.
yeah!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Nice huh? Ik ben d'r echt blij mee!
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?quote:
Ja, sinds 2010.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kwist niet dat dat hier ook werd uitgezonden?
Dat is toch 'grappig'? Das wat ik hoor iig.
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuurquote:
+ veel drank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kheb zin in een mid-zomer-feestje in de achtertuin + kampvuur
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.quote:
Ik eerst ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh, kan wel kloppen ja. Ik vind Family Guy veel leuker.
Nu niet meer dan?quote:
Aber natürlich..quote:
Stewie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben het best wel gaan waarderen.Maar Family Guy blijft wel leuker ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |