Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hemquote:
Nice. Bekend als in Tiėsto, of bekend als in Chuckie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan geen details kwijt, maar een vrij bekende nederlandse DJ wilt dat ik een clip ga schieten voor hem
chuckie categorie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Bekend als in Tiėsto, of bekend als in Chuckie?
op zich best netjes dan.quote:
Gezocht: Full-time internetheldquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef livalo het volgende:
Wat is Men in Black toch heerlijk slecht.
Het is allemaal watquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Echt wtf. Ik wil rechten gaan studeren en die studietest geeft gewoon rechten op nummertje 1.
Übernerd ftwquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start opnieuw op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
Wtf mn telefoon wilde niet meer opladen, dus ik denk " ik zet em even aan en uit"
druk ik dat knopje voor lock zo in(wanneer je dat een paar seconde doet krijg je de vraag om em uit te zetten) maar dat kreeg ik nietmn telefoon wilde dus niet opnieuw opstarten.
Maar gelukkig ben ik een ekte nerd en weet ik dus dan het os van de iphone gebaseerd is op unix, dus typte ik "su" in en "reboot" en toen deed ie het weer
nu voel ik me geniaal
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij enig andere telefoon haal je er gewoon de accu uit, en accu erin en hij start op.
Een apple loopt toch ook niet vast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPhone is dan ook alleen voor echte bazen.
Het is dan ook een iPhone.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Een apple loopt toch ook niet vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |