die gaan waarschijnlijk via MSN...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef o.us het volgende:
Na na te hebben gedacht meld ik mij maar ook aan. Wanneer zijn de sollicitatiegesprekken?
Gaarne eerst je CV via de PM sturen. Ik zal je daarna, indien je sollicitatie mij aanspreekt, uitnodigen voor een gesprek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef o.us het volgende:
Na na te hebben gedacht meld ik mij maar ook aan. Wanneer zijn de sollicitatiegesprekken?
dan val je bij voorbaat al af... een interheld bestaat IRL nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef TwyLight het volgende:
meldt, eventueel ook inzetbaar IRL
Het zal vast beter zijn dan hier hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef Cassier het volgende:
Ik kan ook wel een betere baan gebruiken want ik word ziek van mijn teamleden lol
TS heeft geen vriendin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Chinless het volgende:
TS zijn vriendin kijkt weg misbruikers
Naast internetheld ben ik ook moraalridder en Captain obviousquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan val je bij voorbaat al af... een interheld bestaat IRL niet
Fuck your CV's!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaarne eerst je CV via de PM sturen. Ik zal je daarna, indien je sollicitatie mij aanspreekt, uitnodigen voor een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |