Puur voor de kaassouflé?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
Ik nam na 't stappen altijd 'n broodje kaassouflé. Alleen al omdat dat het enige eetbare is uit die snackbar. Damn, ik heb zin om te gaan stappen.
Nee, puur om het stappen. Want alleen na alcohol lust ik zoiets. Dòh.quote:
Ik altijd. Alcohol lust ik ook altijd wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, puur om het stappen. Want alleen na alcohol lust ik zoiets. Dòh.
Alcoholist!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik altijd. Alcohol lust ik ook altijd wel.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef BurnaBoy het volgende:
No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
And no one knows
What it's like to be hated
To be fated to telling only lies
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
That's never free
Geniaal lied![]()
Beste van Limp bizkit iig.
Je ouders zullen nu vast heel trots op je zijn.quote:
Uhm. Nu niet, want mam ligt te slapen. Maar ik heb ze wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Trouwens lieke heb je al eens speakers geregeld ? Of naja geluid ?
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Je ouders zullen nu vast heel trots op je zijn.
Mijn pa slaapt nu ook. Om vervolgens tot 2 uur snachts door te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Uhm. Nu niet, want mam ligt te slapen. Maar ik heb ze wel ja.
Maar toch zijn ze trots op je, omdat je je niet hebt laten meeslepen door het kwaad dat alcohol heet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.
Mam heeft nu 3 dagen achter elkaar nachtdienst. Dus ze is 'n beetje oververmoeid.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn pa slaapt nu ook. Om vervolgens tot 2 uur snachts door te gaan.
Nee ik doe dat niet![]()
![]()
Ik kom je wel troosten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten 70 kilometer verder op.
Wat een heerlijk gevoel geeft mij dit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar toch zijn ze trots op je, omdat je je niet hebt laten meeslepen door het kwaad dat alcohol heet.
Dat gevoel moet vast veel beter zijn dan het gevoel dat alcohol je geeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel geeft mij dit.
Na het stappen he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef livalo het volgende:
Ik nam na 't stappen altijd 'n broodje kaassouflé. Alleen al omdat dat het enige eetbare is uit die snackbar. Damn, ik heb zin om te gaan stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |