Dan knip je gelijk een stuk van zn reet af, dan heb je een speklapjequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar om nou eerst een varken anaal te nemen.... en dan die darmen afknippen en zonee
iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij dan wel mooi op maat gemaakt kan worden.
Of erin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Of je zet gewoon de sproeikop op je reet.
speklapjes bakken tijdens het neukenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan knip je gelijk een stuk van zn reet af, dan heb je een speklapje
En dan op die harde spuitstandquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Of je zet gewoon de sproeikop op je reet.
Ja jezus ik krijg altijd enorm gezeik over me heen als ik een sms'je krijg tijdens het eten en die bekijk of iets dergelijks, dan moet hij niet zo dom alles aan de kant schuiven en uitgebreid gaan zitten lezen terwijl we gewoon een gesprek hebben met z'n drieën en ik nog aan het eten ben (ja dat kan ik, ik ben een vrouw).quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, ik zou daar totaal niet wakker van liggen![]()
zeker niet als het heel lekker eten is
Dan was ik wel gaan schreeuwen en met deuren gaan smijten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die dingen waar jij wel niet een drama om kan maken
Romeo en Juliët gaan spelen was leuker geweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan was ik wel gaan schreeuwen en met deuren gaan smijten.
Ik heb hem wel gelezen in het Oud-Engels, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Romeo en Juliët gaan spelen was leuker geweest
Hij is al weg hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf. Zet even mijn email adres op fok ja. Verwijder ff.
Ik laat hem wel via msn zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Oh bedankt! Maar waarom deed je dat nou?
Gimmick van Ortonquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Viper is ook nieuw of gimmick van Orton?
Oké!quote:
Maar je staat gewoon in mijn lijst hoor?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oké!
Beetje jammer dat er nog steeds staat dat jij mij niet in je lijst hebt.
Het doet gewoon pijn in mijn hart.
Weet ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar je staat gewoon in mijn lijst hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |